Spartan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 og kan trygt påstå at nåværende arbeidsplass er deprimerende. Serien tar virkeligheten på kornet, ikke p.g.a. personene likner, men det gir samme følelse av meningsløshet og galskap. Det er en daglig kamp å komme seg gjennom de lange timene på arbeidsplassen. Ingen bryr seg om noen annet enn sin agenda og mange får tiden til å gå ved å plage andre. Jeg kan ikke anbefale noen å jobbe på en arbeidsplass som jeg har. Arbeidsglede og motivasjon blir bare ødelagt. Heldigvis har jeg sagt opp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hørtes ut som et positivt arbeidsmiljø Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da jeg byttet jobb forrige gang fikk jeg meg en stor aha-opplevelse. Trodde jeg hadde det greit på jobb (var min første jobb etter utdanningen), men da jeg kom til min nåværende jobb fikk jeg sjokk i positiv retning. Maken til godt arbeidsmiljø og positiv og motiverende sjef skal man lete lenge etter. Dette er en utrolig stor motivasjonsfaktor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå