faithless Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Heihei Kanskje et dumt spørsmål, men jeg mangler passordet og brukenavnet til og komme inn på nye ruteren min jeg fikk av en kamerat for ikke så lenge siden.. Han har glemte passordet og brukenavnet, så da er det ingen vei inn i ruteren sann at jeg for konfiguret den.. det er D-link ruter ,er ikke sikker på hvilke model, siden jeg ikke er hjemme atm.. er det noen vei jeg kan tilbakestille passordet på? hadde vært supert med en løsning her =) takk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vanligvis kan routere tilbakestilles til fabrikkinnstillinger (med default brukernavn/passord). Metoden varierer mellom modeller. Se om du har en resettknapp/hull på routeren. Må holdes inne et visst antall sekunder (varierer etter modell) evt. samtidig som router slås av/på. Dette bør stå i manual for din modell (som du skal finne på produsentenes hjemmeside). Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Heihei Kanskje et dumt spørsmål, men jeg mangler passordet og brukenavnet til og komme inn på nye ruteren min jeg fikk av en kamerat for ikke så lenge siden.. Han har glemte passordet og brukenavnet, så da er det ingen vei inn i ruteren sann at jeg for konfiguret den.. det er D-link ruter ,er ikke sikker på hvilke model, siden jeg ikke er hjemme atm.. er det noen vei jeg kan tilbakestille passordet på? hadde vært supert med en løsning her =) takk 7060024[/snapback] Prøv dette: Brukernavn: admin Passord: <blankt> Da mener jeg ikke at du skal skrive "blankt" på passord, men rett og slett ikke skrive noe. Trykk linjeskift etter at du har skrevet brukernavnet. Dersom dette ikke virker, prøv "administrator" i stedet for admin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå