intox_neb Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Her er vel det billigste alternativ til viftestyring http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303855 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum 7059846[/snapback] Hei. Du har jo software viftestyring på asusprob.Der kan du jo sette hastigheten på silent.Denne viftestyringen virker faktisk veldig bra. Jeg regner med at vifta er koblet på hovedkortet. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum 7059846[/snapback] Hei. Du har jo software viftestyring på asusprob.Der kan du jo sette hastigheten på silent.Denne viftestyringen virker faktisk veldig bra. Jeg regner med at vifta er koblet på hovedkortet. 7077804[/snapback] Har prøvd dette, men påvirker hverken kabinettviftenen (Antec P180, så viftene styres ved en knapp tilkoblet vifta) eller CPU vifta (koblet til hovedkortet, 3 pin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå