Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andak, det klarer vi oss foruten. ;)

 

Jeg skal prøve å spille så bra musikk som mulig i allefall. Skal forresten passe på han Karlsen. :p

7810823[/snapback]

 

OK ;) La oss ikke begyne å diskutere musikksmak her nå :)

Jeg gleder meg til TG07 nå altså!

 

Men en ting jeg lurer på. Jeg og noen kamerater planlegger å ta med oss et greit anlegg, men lurer på dette med strøm! For førstepost sier "Kan jeg ta med mine 50 000W høyttalere?" og det kan man jo, men får man evig med ampere? For hvis jeg virkelig har med 50 000W høyttalere så vil jo de trekke litt fra strømnettet går jeg ut ifra.

 

Ifjor så var det jo mange som hadde med monsterhøyttalere! Og gjorde disse en spesiell avtale med TG crewet eller noe? Har hørt rykter om at TG crewet overvåker hver rad og hvor mange ampere de bruker. Sant?

 

Andak

Lenke til kommentar
Du har èn ampère for hver plass, skal du ha mer så må du ha flere plasser.

 

Altså, ingen kontrolerrer dette, men om de ser noen digre høytalere og strømmen går på den rekken så skjønner de hvem det er liksom..

7811069[/snapback]

Så det du sier er at alle som har med seg monsterhøyttalere kjøper ekstra plasser for at det skal strekke til?

Lenke til kommentar

skulle vært rekker som er beregnet på folk med store høytalere.. :p

hadde vert en fin løsning, og rekker for de med stor skjerm 21"-32" elns :p

klarte å kjøre 10-12 gaming maskiner og anlegg + litt til på 10 amper før det slokka her hjemme, da måtte vi bytte over litt til 16 amper og ha noe på 10 amper'n..

Synes det var litt rart men :p

Lenke til kommentar
Altså, det er ingen restriksjoner på hvert enkelt uttak, men det er beregnet slik.

Hvor mange ampère hver rekke egentlig har, vet jeg ikke, jeg jobber ikke i crewet. Uansett, vær sikker på at de kommer og ber deg rigge ned anlegget om strømmen går, i hvertfall om den går flere ganger. (på din rekke)

7811416[/snapback]

Ok. Da blir det å forhøre meg med noen som er i crewet, for dette må jeg få et skikkelig svar på :yes:

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er vits med å ha med seg et så stort anlegg.... vis alle skal ha med seg så mye så kommer d til å bli et helvete ut av det. haru flaks så har un en liten hørsell i det ene øret, hehe

7811854[/snapback]

 

 

Altså, du bør ikke ha så høye forventninger til TG da...

Det er ikke akkurat stille der..

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er vits med å ha med seg et så stort anlegg.... vis alle skal ha med seg så mye så kommer d til å bli et helvete ut av det. haru flaks så har un en liten hørsell i det ene øret, hehe

7811854[/snapback]

 

 

Altså, du bør ikke ha så høye forventninger til TG da...

Det er ikke akkurat stille der..

7811889[/snapback]

 

nei nei... det trokke jeg heller. men tanken på at 6000 skal ha med seg høytalere på 50 000 wat, beklager for å si det, men fy faen! den tanken skremmer meg

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er vits med å ha med seg et så stort anlegg.... vis alle skal ha med seg så mye så kommer d til å bli et helvete ut av det. haru flaks så har un en liten hørsell i det ene øret, hehe

7811854[/snapback]

 

 

Altså, du bør ikke ha så høye forventninger til TG da...

Det er ikke akkurat stille der..

7811889[/snapback]

 

nei nei... det trokke jeg heller. men tanken på at 6000 skal ha med seg høytalere på 50 000 wat, beklager for å si det, men fy faen! den tanken skremmer meg

7811922[/snapback]

Ah. Noen forstår bare ikke sjarmen med datatreff. Tåler du ikke lyden har du ingenting der å gjøre.

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er vits med å ha med seg et så stort anlegg.... vis alle skal ha med seg så mye så kommer d til å bli et helvete ut av det. haru flaks så har un en liten hørsell i det ene øret, hehe

7811854[/snapback]

 

 

Altså, du bør ikke ha så høye forventninger til TG da...

Det er ikke akkurat stille der..

7811889[/snapback]

 

nei nei... det trokke jeg heller. men tanken på at 6000 skal ha med seg høytalere på 50 000 wat, beklager for å si det, men fy faen! den tanken skremmer meg

7811922[/snapback]

 

For det første så tviler jeg veldig sterkt på at en helt vanlig person har råd til høytalere på 50k watt..

Men fy faen de høytalerne som er på scenen, satt sånn ganske langt bak i 06. Skal si de kunne gi fra seg lyd ja :whistle:

 

Anyway, det er sånn at du gjerne vil sove med sånne propper du har i øra, har også sett folk med hørselsvern type store øreklokker...

 

Men altså, irriterer du deg over at det er 50 forskjellige som spiller høy musikk samt forskjellige låter så tror jeg du skal finne et annet sted å være i påsken :p

 

 

Anyway, noen som vet om trym er "toastmaster" i år også?

 

- Where does the three legged horse live?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er vits med å ha med seg et så stort anlegg.... vis alle skal ha med seg så mye så kommer d til å bli et helvete ut av det. haru flaks så har un en liten hørsell i det ene øret, hehe

7811854[/snapback]

 

 

Altså, du bør ikke ha så høye forventninger til TG da...

Det er ikke akkurat stille der..

7811889[/snapback]

 

nei nei... det trokke jeg heller. men tanken på at 6000 skal ha med seg høytalere på 50 000 wat, beklager for å si det, men fy faen! den tanken skremmer meg

7811922[/snapback]

 

For det første så tviler jeg veldig sterkt på at en helt vanlig person har råd til høytalere på 50k watt..

Men fy faen de høytalerne som er på scenen, satt sånn ganske langt bak i 06. Skal si de kunne gi fra seg lyd ja :whistle:

 

Anyway, det er sånn at du gjerne vil sove med sånne propper du har i øra, har også sett folk med hørselsvern type store øreklokker...

 

Men altså, irriterer du deg over at det er 50 forskjellige som spiller høy musikk samt forskjellige låter så tror jeg du skal finne et annet sted å være i påsken :p

 

 

Anyway, noen som vet om trym er "toastmaster" i år også?

 

- Where does the three legged horse live?

7812054[/snapback]

 

nå har jeg jobba og planlagd tg jævlig lenge, og da kommer ikke jeg her og sier at jeg ikke skal bli med ass!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det jeg er litt redd for er å havne ved siden av, eller ganske nærme en av de med noen megasvære høytalere som liker å plage andre ved å spille de samme sangene hele tiden..

 

De to siste årene har jeg hatt veldig flaks, og ikke hatt noen slike i nærheten. Men er ikke sikker på hvordna det vil gå i år. :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...