Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvor er svarte børsen?

7774347[/snapback]

:!: Gullkorn!

 

 

(Beklager at jeg ler, men var litt morsomt. Når man selger noe fra person til person, f.eks TG billetter på QXL så blir det solgt på "svartebørsen")

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvor er svarte børsen?

7774347[/snapback]

 

Den er overalt, Folk som kjøper TG biletter, for og så selge de dyrt videre rett før TG er et eksempel på svartebørs.

 

Folk som kjøper masse biletter til fotballkamper, konserter eller andre arrangement som de vet vil bli populære,

for og så stå utenfor stadion eller hva det arrangementet nå avholdes i. Med priser som gjerne er langt over det biletten egentlig koster koster. Det er et annet eksempel på svartebørs. Under andre verdenskrig gikk mat på svartebørsen, til ublu priser, men siden det ikke er matmangel her i norge så er det for det meste biletter det går i.

Men våpen, narkotika osv. er også populære svartebørs varer link til forklaring på hva svartebørs er

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Enig med deg Marius E!

 

Skal bli veldig morsomt å se hvem som er hvem ^^ Selv om jeg var der i fjor, men hadde ikke så mye kontakt med hw folkene da det var så mye som forgikk :) Kom gjerne bort til meg en tur hvis dere trenger en skulder å gråte på, eller dere rett og slett lengter hjem til mamma  :love:

 

Andak

7778842[/snapback]

 

Skal huske på det...

*notere i bakhodet at jeg skal besøke Andak og gråte på skulderen hans under TG07...*

;)

Lenke til kommentar
har hørt rykter om at bass hunter kommer, stemmer det eller?

7799674[/snapback]

Ikke hørt noen slike rykter. Sannsynligvis bare tull.

Hvis bass hunter kommer så forlater jeg skipet mens han er der.

7799722[/snapback]

 

Kan ikke si meg mer enig!

 

Kommer han så har jeg mista respekten for TG crewet :p

7799903[/snapback]

 

er det musikken hanns dere ikke liker eller er det homsete utsendtet hanns? med andre ord, hva er det dere ikke liker med han?

Endret av tigersager
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...