Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en plate i bakkant av hylla mi. Sånn at den er tett. Denne plata har disse målene:

 

- Lengde 170 cm

- Høyde: 100 cm

- Tykkelse på plata: ubetydelig (rundt 2-3 cm)

 

Hva er det billigste materialet? spon?

 

Hva vil plata koste i forskjellige materialer? linker til priser hadde vært fint...

7712746[/snapback]

 

LoL? Kanskje jeg ikke har forstått det riktig men for meg virker du som du skal ha en plate som er større enn det du egentlig ahr plass til ? :!:

7716030[/snapback]

Tipper det er flere som skal bruke hylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha en plate i bakkant av hylla mi. Sånn at den er tett. Denne plata har disse målene:

 

- Lengde 170 cm

- Høyde: 100 cm

- Tykkelse på plata: ubetydelig (rundt 2-3 cm)

 

Hva er det billigste materialet? spon?

 

Hva vil plata koste i forskjellige materialer? linker til priser hadde vært fint...

7712746[/snapback]

 

LoL? Kanskje jeg ikke har forstått det riktig men for meg virker du som du skal ha en plate som er større enn det du egentlig ahr plass til ? :!:

7716030[/snapback]

Tipper det er flere som skal bruke hylla.

7716119[/snapback]

 

La meg gjette... 3stk? ;)

 

Vet desverre ikke hva som er billigst... Stikk bort på nermeste butikk som selger det og spør :)

Lenke til kommentar
*bah* Da ble security søknaden avslått...

 

Så tror jeg drar som vanlig i år også, har mest lyst på security og på info:desk kommer jeg ikke inn :ermm:

7699912[/snapback]

 

Tviler på de tar inn folk under 18 - 20 år uansett hvilken utdanning, grunnlag, foreldre, iq osv. de som søker har..

Lenke til kommentar

hei, har blitt lurt av min nevø til å bli med på TG i år. :)

Men aner ikke hvordan soveopplegget er organisert der. Vurderer vel sterkt å finne alternativ overnatting enn betonggulv...

 

Går det ann å dra med seg campingseng som jeg kan ha lagret i bilen og ta frem når det er sovetid?

Lenke til kommentar
Går det ann å dra med seg campingseng som jeg kan ha lagret i bilen og ta frem når det er sovetid?

7722744[/snapback]

Det er det mange som gjør, så det går nok fint. I alle fall så lenge den står plassert et sted den ikke kan komme i veien for noen eller være en hindring ved en evt. evakuering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vel.. innen TG starter så er jeg 18 :)

7717731[/snapback]

Blir 19 første dag på TG jeg:D Spennende med bursdag på TG, 5200 personer og bursdagssang?

7724393[/snapback]

 

Blir 17 to dager før TG starter.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...