Exentler Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) mus og slikt tar du å legger et låst sted gjemt. hvis noen roter i dine ting begynner sikkert naboen å lure. kan jo ikke si spesifikke steder her Endret 10. januar 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har vært på TG i flere år nå. Vi hadde bare uflaks første året. Da ble mobilen til en stjålet, men det var fordi hun som skulle sitte igjen for å passe på tingene mens vi spise var for opptatt med å flørte med en som satt et stykke unna. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ahh det er kjipt når sånt skjer!! Jeg pleier å ha med en koffort som jeg legger alle tinga mine oppi og setter lås på... Den blir da ganske tung så det skal litt til får å få den ned fra hylla, tenker jeg låser den fast til en av europallene i år... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Synes det begynner å bli litt vel ille når man må være på plassen sin hele tiden for å sørge for at tinga holder seg der. Uhellet mitt skjedde kl 12 om dagen da de fleste på rekka mi var tilstede. Rart at ikke TG får igang noen rutiner rundt dette, altså at man må gå igjennom en sikkerhetsgate for å komme inn/ut ellerno. Men men... blir vel til at tinga må gjemmes i en koffert under bordet elno .... men.... om vi ser noen som stjeler så er det lynsjing på scena Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Synes det begynner å bli litt vel ille når man må være på plassen sin hele tiden for å sørge for at tinga holder seg der. Uhellet mitt skjedde kl 12 om dagen da de fleste på rekka mi var tilstede. Rart at ikke TG får igang noen rutiner rundt dette, altså at man må gå igjennom en sikkerhetsgate for å komme inn/ut ellerno. Men men... blir vel til at tinga må gjemmes i en koffert under bordet elno .... men.... om vi ser noen som stjeler så er det lynsjing på scena 7693386[/snapback] Skaff deg sån alarm som er i elektro butikker Piper noe jævelig når du tar av den saken fra tastatur ect. Noe negativt med det er at du får en ekstra ledning på de tingene Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 aGal: Kan du sende link? Hørtes tøft ut Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg velger å ikke ha så veldig attraktiv mus og tastatur, på den måten er det for det første få som vil stjele det, og for det andre gjør det tilnermet ingenting at de stjeler det Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lag til en lås på kabinettet ditt sånn at du kan putte tastatur, mus, telefon osv inn i kabinettet og låse det. Greit det ikke ser spesielt fint ut men det funker. Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan man kjøpe nettverkskabel på tg? For jeg har bare kabler på 2-3meter. Og en på 6meter som er litt ødelagt, som detter ut hvert 10min. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan man kjøpe nettverkskabel på tg? For jeg har bare kabler på 2-3meter. Og en på 6meter som er litt ødelagt, som detter ut hvert 10min. 7694359[/snapback] Garantert ja 100% sikker. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan man kjøpe nettverkskabel på tg? For jeg har bare kabler på 2-3meter. Og en på 6meter som er litt ødelagt, som detter ut hvert 10min. 7694359[/snapback] Regner med at det blir billigst for deg på clas ohlson, biltema, komplett, netshop etc. evt. lage selv om du klarer. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Man kan jo også putte ting inni pc-en og ha alarm på den, så når noen åpner kabinettet, begynner det å pipe. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk frastjålet en bærbar harddisk under fjorårets TG, året før der igjen opplevde jeg ingen tyverier.. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjøpte en lås som går fra skjermen og ned i en skrue i kabinettet. Det surres rundt pallen og da sitter pc'en og skjermen fast i pallen. Så legger du bare mus + evt andre ting inn i kab. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg kjøpte en lås som går fra skjermen og ned i en skrue i kabinettet. Det surres rundt pallen og da sitter pc'en og skjermen fast i pallen. Så legger du bare mus + evt andre ting inn i kab. 7694770[/snapback] Ikke dumt! hvor får man kjøpt en slik lås? har lyst på en jeg og... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Høres ikke så dumt ut nei... Håper link kommer Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 *bah* Da ble security søknaden avslått... Så tror jeg drar som vanlig i år også, har mest lyst på security og på info:desk kommer jeg ikke inn Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 *bah* Da ble security søknaden avslått... Så tror jeg drar som vanlig i år også, har mest lyst på security og på info:desk kommer jeg ikke inn 7699912[/snapback] Venter fortsatt på svar jeg.... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Venter fortsatt på at de skal fortelle oss hvor stor plass vi får i år. Tipper at det blir 80x60 som det har vært i flere år nå, men likevel. Jeg vil begynne å bygge på min plassbesparende konstruksjon. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 når det er flere biletter igjen, ikke i år, men kansje neste år, kan man kjøpe biletter på ticket.no? en venn av meg sa at han hadde gjort det, men tror ikke helt på han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg