Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Rosa sparkesykkel eier da :D

Så kan du montere dioder eller kalde katoder under så du får en sånn fet effekt når du ruller bortover gangene :D

7685522[/snapback]

Siden du sier det eier så blir jeg sikkert å ta det med, leds eller katoder har jeg enda ikke bestemt meg om jeg skal ha, men en skal ikke se bort ifra det... Tror også leds funker best under en sparkesykkel, de trenger mindre spenning og er lettere å montere...

Lenke til kommentar

@ PatrickM, ville aldri kjøpt dette kabinettet til en hovedmaskin, men til en pc som etter all sannsynlighet blir å stå i et skap etter TG, funker kabinettet mer enn godt nok... Hadde egentlig ikke andre krav enn at det skulle støtte ATX hk, ATX psu i standard størrelse og samtidig være billig... Tror jeg kommer til å bli fornøyd med det :)

7684880[/snapback]

Hvis det er noe a là Qtec kabinetter, så fungerer det helt greit. Skal bare brukes til maskinen til moren min og muligens en gammel Dell D8400. (Begge to er forholdsvis bare arbeidsmaskiner, for surfing, litt musikk, og enkle spill.)

Tro meg, de er bedre enn de kabinettene hwen står i nå, og begge maskinen kommer til å bli stekt til sommeren om jeg ikke får ett kabinett med kjøling.

Jeg tviler på at disse kabinettene er så mye værre enn slike du kjøper fra Dell, Packard Bell, HP Compaq og andre leverandører. (Får med på kjøpet er rette ordet, koster ikke en drit å produsere.)

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å legge ut anti-sparkesykkelminer i år, er så fordømt irriterende.

7686790[/snapback]

Haha!!

Det hadde vært jævla fun hvis du satt helt ytterst på en rekke (mot midtgangen der) og kjente en kompis som satt på samme rekka på andre sia av gangen...

Så hadde dere lagt et fiskesnøre over, og når det kom en på sparkesykkel/rulleskjøyter så stramma dere bare fiskesnøre :!:

Lenke til kommentar
Duh, du klarer ikke å holde i et fiskesnøre, men om det allikavel skulle skje, så ryker det. Det holder fisker - ikke mennesker. (Med mindre du har et av typen tau)

7690480[/snapback]

Seff går det... Du fester bare et eller annet i endene sånn at du ikke glipper den.. også kjører du på med flere sener på en gang, funker fett :p og hvis du treffer nede ved hjulet kan man kanskje få oppleve en nice faceplant :p

Lenke til kommentar

igjen vil jeg referere til gathering.org FAQ.

How is the security?

We can not guarantee that nothing will be stolen, but we do have a security crew that will do their best for our security and well-being. It might be a good idea to bring small gadgets with you when you leave your seat, or make sure some of your friends are watching your stuff.

men fra det jeg har hørt er det lite tyveri, pass godt på små skaker og sånt

Lenke til kommentar

Jeg har vært heldig 2 ganger og uheldig 1 gang. Sistnevnte så forsvant både mobiltelefon (3 uker gammel), 120 dvdplater, 3 pakker (gratis) tyggis fra creative og skittentøysposen min (2 svette boksere, 1 par sokker og 1 t-skjorte :ph34r: ). Her snakker vi ting som var ganske godt gjemt (trodde jeg iallefall). Han ved siden av meg fikk frastjålet webcamet til søstra si og en pose godteri.

Angående security så er de kun der for å passe på at ingen sover under benkene. Da kommer de nemlig med en maglite og smekker deg på/i røven.

Men men... Sørg for at ingenting ligger ute og frister. Mange har nemlig ikke respekt for hva som er andres eiendeler.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Jeg har vært heldig 2 ganger og uheldig 1 gang. Sistnevnte så forsvant både mobiltelefon (3 uker gammel), 120 dvdplater, 3 pakker (gratis) tyggis fra creative og skittentøysposen min (2 svette boksere, 1 par sokker og 1 t-skjorte  :ph34r: ). Her snakker vi ting som var ganske godt gjemt (trodde jeg iallefall). Han ved siden av meg fikk frastjålet webcamet til søstra si og en pose godteri.

Angående security så er de kun der for å passe på at ingen sover under benkene. Da kommer de nemlig med en maglite og smekker deg på/i røven.

Men men... Sørg for at ingenting ligger ute og frister. Mange har nemlig ikke respekt for hva som er andres eiendeler.

7692535[/snapback]

Kva slags mobilteleofn var det då? Men kva skulle dei gjere med skittentøyposen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...