Fisker Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fjorårets selskap var ikke interessert, så jeg må finne noen andre å dra med i år. 7208582[/snapback] Har vi en avatale? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Blir det en HW-rad igjen denne gangen eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Blir det en HW-rad igjen denne gangen eller? 7214029[/snapback] Det er en selvfølge. Den hadde nok dukket opp av seg selv, så det er like greit å arrangere den, slik at de som reiser alene får sjansen til å melde seg på og være sikker på at de har noen å være med. Jeg slenger meg med på rekken denne gangen, forutsett at jeg reiser med gutter. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vurdere å ta turen til neste års TG, men lurer litt på noe..... Hvor mange biletter er det mulig å kjøpe? (Er en solid vennegjeng og det er jo kjekt å sitte sammen ^^ ) Står det på biletten hvor du skal sitte? (f.eks. Rad 6 Sete 7) Hva ligger prisen pr. bilett på? Kommer Påskeharen på TG og? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tror det er seks billetter hver enkeltperson kan kjøpe. Etter at folk har kjøpt billetter, da reserverer man sitteplasser. Og det står rad- og setenummer på de forskjellige plassene. Jeg husker ikke pris, egentlig. Innbiller meg at de ligger på rundt 600? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ah, jeg gleder meg! Lite søvn, overtrøtthet, cola-tårn, PC-Kræsjer, battery, Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tror det er seks billetter hver enkeltperson kan kjøpe.Etter at folk har kjøpt billetter, da reserverer man sitteplasser. Og det står rad- og setenummer på de forskjellige plassene. Jeg husker ikke pris, egentlig. Innbiller meg at de ligger på rundt 600? 7217717[/snapback] Har vært 5 per kønummer i noen år nå. Prisen nærmer seg nok 700 for 2007, var vel ~650 i år. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Selvfølgelig skal vi på TG, tredje gangen på rad =) Men i år skal jeg og gjengen lage hylle, og ikke bare tenke på det xD. Veit ikke helt om jeg gidder HW rekka i år, rekka var morsommere i 05 enn 06, og trenden fortsetter sikkert. (Selv om det var kos å bli kost på av den opplåsbare dama til en eller anna <3) Regner med at det blir evig mye DotA og UT04 som det alltid har blitt, om ikke UT07 har kommet da. Er vel også forsåvidt praktisk å ha 15 minutter gåavastand til skipet, jeg kan rent teoretisk få med meg alt på stolen min og rulle nedover, siden det er nedover hele veien =). Har allerede begynt å skrive to be downloaded.txt filen min! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje jeg skal på tg 07 for første gang =) Ot: hm... djevelen? (bildet) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Går det an å ta med seg en kompis og sitte på HW-rekka selv om kompisen ikke er medlem på forumet? (Ikke det at det er så vanskelig å bare bli medlem, men...) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Går det an å ta med seg en kompis og sitte på HW-rekka selv om kompisen ikke er medlem på forumet? (Ikke det at det er så vanskelig å bare bli medlem, men...) 7221861[/snapback] Jeg gjorde da det i fjor - funket fett. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gjorde da det i fjor - funket fett. 7222202[/snapback] OK, det er bra. Hvis jeg får med noen venner og kommer, har jeg mest lyst til å sitte på HW-rekka, hadde vært gøy å møte noen kjente fra forumet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Haha. TG blir bra i år. Skal dra med mange kopisser, ca 10 stykk! Skal lage hylle i år, var slit med ting som fløyt overalt i fjord. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Har (neste års) TG en hjemmeside? Endret 8. november 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ser at de har launcha en tidlig versjon av '07. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da er pakkelisten for TG07 her Så slipper folk å lure på hva de skal ha med. Her er TG06 pakkelista.. Scott Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) FAQ lagt til. Courtesy of Glisevask ®. Endret 9. november 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
OutCell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg får vel komme jeg au.. Skulle egentlig bare mangle.. TG 07 skal visst bli noe helt spess har je hørt..... Hallo Scotty btw Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Info::flow høres spennende ut... Søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg