Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det en HW-rad igjen denne gangen eller?

7214029[/snapback]

Det er en selvfølge. Den hadde nok dukket opp av seg selv, så det er like greit å arrangere den, slik at de som reiser alene får sjansen til å melde seg på og være sikker på at de har noen å være med. Jeg slenger meg med på rekken denne gangen, forutsett at jeg reiser med gutter.

Lenke til kommentar
Tror det er seks billetter hver enkeltperson kan kjøpe.

Etter at folk har kjøpt billetter, da reserverer man sitteplasser. Og det står rad- og setenummer på de forskjellige plassene.

Jeg husker ikke pris, egentlig. Innbiller meg at de ligger på rundt 600?

7217717[/snapback]

Har vært 5 per kønummer i noen år nå.

Prisen nærmer seg nok 700 for 2007, var vel ~650 i år.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal vi på TG, tredje gangen på rad =)

 

Men i år skal jeg og gjengen lage hylle, og ikke bare tenke på det xD. Veit ikke helt om jeg gidder HW rekka i år, rekka var morsommere i 05 enn 06, og trenden fortsetter sikkert. (Selv om det var kos å bli kost på av den opplåsbare dama til en eller anna <3) Regner med at det blir evig mye DotA og UT04 som det alltid har blitt, om ikke UT07 har kommet da.

 

Er vel også forsåvidt praktisk å ha 15 minutter gåavastand til skipet, jeg kan rent teoretisk få med meg alt på stolen min og rulle nedover, siden det er nedover hele veien =). Har allerede begynt å skrive to be downloaded.txt filen min!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...