xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann. Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor. Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet. Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Så billettene for TG 07 er utsolgt? Eller...? 7672943[/snapback] MEN, du kan stelle deg i kø og vente på at det kommer noen billetter fra folk som selger dem tilbake.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Går vel ikke lenge før det dukker opp annonser i Dagbladet heller. "Billetter til The Gathering 2007 selges for overpris. Ring 918xxxxxx" Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Etter å ha stått rundt 24t i kø kom jeg inn i selve shoppen. Der bestilte jeg billetter og trykket på vent. Nå har jeg blitt kastet ut av shoppen (72t), men hvis jeg går på my account på partyticket, står bestillingen min der og det står "venter på tilgjengelighet". I starten var det i overkant 400 i den køen, nå er det rundt 300. Det jeg lurer på er når det blir min tur i denne køen, vil jeg da få billettene jeg har bestilit, eller vil jeg komme frem til ett vindu der hvor det står utsolgt, og jeg må stille meg i køen på nytt? Endret 8. januar 2007 av Luminoth Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Er man nødt til å ha et slikt PTN kort? Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 mulig å sette seg i kø igjen? finner ikke muligheten på partyticket, trenger billett til en kompis, stress å måtte sjekke der hele tida Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Er man nødt til å ha et slikt PTN kort? 7673843[/snapback] Nei det man må ikke, men imo så er det bedre enn papir billett... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan returnerer man biletter? Jeg har en veldig hektisk vår nå, og har heller ikke god nok hardware til TG.(Hardware burde ikke være hindring, jeg vet.. men jeg føler det slik.). Hovedproblemene er uansett tid og penger. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Trokke du har noen problemer med å få solgt den her for å si det sånn Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Har på følesen at det er noen folk på diskusjon.no som er ganske interessert i å kjøpe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann. Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor. Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet. Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet? Anyone? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 hvordan er det med å sette pcer som på gulvet ? må man ha den på bordet/hylla? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 hvordan er det med å sette pcer som på gulvet ? må man ha den på bordet/hylla? 7674478[/snapback] du må ikke ha de på bordet, det er nok av de som har pcen på gulvet, men pcen oppå bordet er det mest populære. Tror det skal være hull i mange av bordene for kabelnedføring, det var det på HW-lan, og vi brukte de samme bordplatene som blir brukt på TG. Men det var ikke det på alle bordplatene, så du må være forbredt på at du muligens må ha den stående på bordet Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 hvordan er det med å sette pcer som på gulvet ? må man ha den på bordet/hylla? 7674478[/snapback] Hvis du ikke har med deg en hylle, så bruker de fleste å ha bagger/soveposer/dilldall under bordet, så da er det ofte ikke plass til føttene eller maskinen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Tror det er dumt å ha PCen på gulvet, med tanke på alt støvet. Det blir utrolig mye støv på gulvet etter hvert. Jakken min så ikke ut etter TG06. Endret 8. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann. Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor. Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet. Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet? Anyone? 7674003[/snapback] Ring eller send mail til partyticket i morra da vel Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann. Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor. Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet. Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet? Anyone? 7674003[/snapback] Tviler for å være ærlig. Eller du har vel ganske god tid på deg til å sende mail til dem. Eller så kan du jo bare gi det til en kamerat? så kan han betale det ptn kortet koster, og sette det på billetten hans. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Etter å ha stått rundt 24t i kø kom jeg inn i selve shoppen. Der bestilte jeg billetter og trykket på vent. Nå har jeg blitt kastet ut av shoppen (72t), men hvis jeg går på my account på partyticket, står bestillingen min der og det står "venter på tilgjengelighet". I starten var det i overkant 400 i den køen, nå er det rundt 300. Det jeg lurer på er når det blir min tur i denne køen, vil jeg da få billettene jeg har bestilit, eller vil jeg komme frem til ett vindu der hvor det står utsolgt, og jeg må stille meg i køen på nytt? 7673829[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 billettansvarlig, en kamerat betalte inn 5 dager før og fikk tilbakemelding om at det var forsent, eller han kom ikke tidnok til betaling, så jeg lurte på om noen som lurte på et nummer jeg kan ringe for det med billettansvarlige? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 billettansvarlig, en kamerat betalte inn 5 dager før og fikk tilbakemelding om at det var forsent, eller han kom ikke tidnok til betaling, så jeg lurte på om noen som lurte på et nummer jeg kan ringe for det med billettansvarlige? 7676810[/snapback] nei er ikke noe nummer å ringe . kun kontakt på epost til dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg