Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha stått rundt 24t i kø kom jeg inn i selve shoppen. Der bestilte jeg billetter og trykket på vent. Nå har jeg blitt kastet ut av shoppen (72t), men hvis jeg går på my account på partyticket, står bestillingen min der og det står "venter på tilgjengelighet". I starten var det i overkant 400 i den køen, nå er det rundt 300.

Det jeg lurer på er når det blir min tur i denne køen, vil jeg da få billettene jeg har bestilit, eller vil jeg komme frem til ett vindu der hvor det står utsolgt, og jeg må stille meg i køen på nytt?

Endret av Luminoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvordan er det med å sette pcer som på gulvet ?

må man ha den på bordet/hylla?

7674478[/snapback]

du må ikke ha de på bordet, det er nok av de som har pcen på gulvet, men pcen oppå bordet er det mest populære.

Tror det skal være hull i mange av bordene for kabelnedføring, det var det på HW-lan, og vi brukte de samme bordplatene som blir brukt på TG. Men det var ikke det på alle bordplatene, så du må være forbredt på at du muligens må ha den stående på bordet

Lenke til kommentar
Heisann. :) Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor.

Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet.

Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet?

Anyone? :)

7674003[/snapback]

Ring eller send mail til partyticket i morra da vel :)

Lenke til kommentar
Heisann. :) Jeg har fått tak i billett til TG07, og har bestilt nytt PTN-kort siden jeg mistet mitt forrige i fjor.

Men, så har det seg slik at jeg fant igjen det forrige PTN-kortet.

Kan jeg på noen måte avbestille det nye PTN-kortet?

Anyone? :)

7674003[/snapback]

Tviler for å være ærlig.

Eller du har vel ganske god tid på deg til å sende mail til dem.

Eller så kan du jo bare gi det til en kamerat? så kan han betale det ptn kortet koster, og sette det på billetten hans. :)

Lenke til kommentar
Etter å ha stått rundt 24t i kø kom jeg inn i selve shoppen. Der bestilte jeg billetter og trykket på vent. Nå har jeg blitt kastet ut av shoppen (72t), men hvis jeg går på my account på partyticket, står bestillingen min der og det står "venter på tilgjengelighet". I starten var det i overkant 400 i den køen, nå er det rundt 300.

Det jeg lurer på er når det blir min tur i denne køen, vil jeg da få billettene jeg har bestilit, eller vil jeg komme frem til ett vindu der hvor det står utsolgt, og jeg må stille meg i køen på nytt?

7673829[/snapback]

Noen?

Lenke til kommentar
billettansvarlig, en kamerat betalte inn 5 dager før og fikk tilbakemelding om at det var forsent, eller han kom ikke tidnok til betaling, så jeg lurte på om noen som lurte på et nummer jeg kan ringe for det med billettansvarlige?

7676810[/snapback]

nei er ikke noe nummer å ringe . kun kontakt på epost til dem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...