Simma89 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hvor er det jeg setter seater? Trykka på biletten, og der stod det "Pick new user" er det det jeg skal endre? Skal jeg sette seateren som user? Og hvordan melder jeg meg på compoer? kan alle melde seg på eller er det bare folk over et vist nivå som få være med? 7644176[/snapback] du kan ikke sette seater enda, Men det er ventet at du kan endre på dette når seatingen starter, ihvertfall i nærhetan av den datoen. Du skal absolutt ikke sette seaterne som user på biletter til feks venner, da mister de sin bilett siden det er du som blir stående med deg som bruker av biletten. Den/de eneste bilettene du skal stå som både user og seater er din egen bilett Det er ikke en "skill-grense" i compoene, du kan godt melde deg på feks CS compoen og da ha begynt å spille CS dagen før compoen, det er ingen som hindrer deg i å gjøre det, men nivået er veldig høyt i de compoene. Så hvis du ikke er spesielt god så kan du egentlig glemme å vinne (men det kan jo være morsomt og være med fordet ) 7644266[/snapback] Når og hvor er det man melder seg på? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hvor er det jeg setter seater? Trykka på biletten, og der stod det "Pick new user" er det det jeg skal endre? Skal jeg sette seateren som user? Og hvordan melder jeg meg på compoer? kan alle melde seg på eller er det bare folk over et vist nivå som få være med? 7644176[/snapback] du kan ikke sette seater enda, Men det er ventet at du kan endre på dette når seatingen starter, ihvertfall i nærhetan av den datoen. Du skal absolutt ikke sette seaterne som user på biletter til feks venner, da mister de sin bilett siden det er du som blir stående med deg som bruker av biletten. Den/de eneste bilettene du skal stå som både user og seater er din egen bilett Det er ikke en "skill-grense" i compoene, du kan godt melde deg på feks CS compoen og da ha begynt å spille CS dagen før compoen, det er ingen som hindrer deg i å gjøre det, men nivået er veldig høyt i de compoene. Så hvis du ikke er spesielt god så kan du egentlig glemme å vinne (men det kan jo være morsomt og være med fordet ) 7644266[/snapback] Når og hvor er det man melder seg på? 7649713[/snapback] www.partyticket.net påmeldingen har ikke begynt såvidt jeg vet... Du får bare sjekke innom der Skal begynne med spacesaver nå snart. Blir vel i vinterferien Dette årets TG blir knall! Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg skal begynne å tegne en ny spacesaver nå jeg...første je tegne fikk ikke plass i bil... Her er den gammle: Min første hylle Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg skal begynne å tegne en ny spacesaver nå jeg...første je tegne fikk ikke plass i bil... Her er den gammle: Min første hylle 7650080[/snapback] Hørt om å demontere for å så montere den inni i vikingskipet? Endret 5. januar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja...Men den hylla var ikke tengt til det... Driver å tegner en annen som man kan demontere Endret 5. januar 2007 av Sindre_ns125r Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 er d noen av tg deltagerene fra dette forumet som skal sove på seiersted pensjonat? nattafør tg altså, ellr under tg i det hele tatt? eller kommer alle til å sove i v.k Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner skulle bestille biletter sammen, men på grunn av forsinkelser var vi 1 dag forsent ute, og alle bilettene ble utsolgt før vi rakk det. Er det noen som vet om de kommer til å legge ut flere biletter etterhvert? I fjord bestillte vi 10 biletter tilsammen, kun 2 uker før TG. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Desverre, TG gir ikke ut flere billetter enn de kommer med på starten. Det som skjer mellom januar/april, er at noen folk leverer tilbake billetten sin, derfor blir det noen billetter igjen før TG. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Desverre, TG gir ikke ut flere billetter enn de kommer med på starten.Det som skjer mellom januar/april, er at noen folk leverer tilbake billetten sin, derfor blir det noen billetter igjen før TG. 7653112[/snapback] Fakk, jeg må klare å skaffe de ass! Ellers blir det å selge meg selv, for så å kjøpe biletter for 5000 kr, pr stk på Fin.no ^^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 er d noen av tg deltagerene fra dette forumet som skal sove på seiersted pensjonat? nattafør tg altså, ellr under tg i det hele tatt? eller kommer alle til å sove i v.k 7652396[/snapback] Jeg tror de aller fleste velger å sove i vikingskipet.. Men hvis jeg drar opp en dag før TG sover jeg nok i en bil eller no sånn Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hva tror dere mapsa på Trackmania compoen blir? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) er det noe problem å sette fra seg pcen liksom... fare for at noe blir borte? skal debutere i år og er litt skeptisk vettu Endret 6. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 er det noe problem å sette fra seg pcen liksom... fare for at noe blir borte? skal debutere i år og er litt skeptisk vettu 7660984[/snapback] er det bærbar du snakker om så bør du ha den med deg. eller ha slik klipps som gjør at den sitter fast Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 det er alltid en sjangse for at det forsvinner noe som musa di, musematta etc... Lurt å ha en liten låsbar veske med seg eller no sånn ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hva tror dere mapsa på Trackmania compoen blir? 7659163[/snapback] Det finnes så uhorvelig mange, at det er vel ikke godt og si. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 det er alltid en sjangse for at det forsvinner noe som musa di, musematta etc...Lurt å ha en liten låsbar veske med seg eller no sånn ^^ 7661233[/snapback] vel, jeg har en stasjonær, men jeg har mulighet for å ta med en låsbar koffert... putte mus, musematte, tastatur, museledningholder, ekstern hd i den går vel bra tenker jeg .. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Blir kanskje litt tungvindt hvis du skal gjøre det hver gang du går, men hvis du sitter alene så er det en veldig go ide! Har selv gjort det samme de to siste åra, men hvis du sitter sammen med noen som sitter på plassen sin når du ikke er der så er det ikke så veldig nødvendig å låse ned alt når du går.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 advarsel til de som hater bråk : http://forum.gathering.org/showthread.php?t=4081&page=14 nå burde dere holde dere unna row 61 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor sånn ca. er rad 61? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Sirka litt lenger bak enn midt på? Tenker rundt rad 40-50 er midten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg