Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvor er det jeg setter seater? Trykka på biletten, og der stod det "Pick new user" er det det jeg skal endre? Skal jeg sette seateren som user?

 

Og hvordan melder jeg meg på compoer? kan alle melde seg på eller er det bare folk over et vist nivå  som få være med?

7644176[/snapback]

 

du kan ikke sette seater enda, Men det er ventet at du kan endre på dette når seatingen starter, ihvertfall i nærhetan av den datoen. Du skal absolutt ikke sette seaterne som user på biletter til feks venner, da mister de sin bilett siden det er du som blir stående med deg som bruker av biletten. Den/de eneste bilettene du skal stå som både user og seater er din egen bilett :)

 

Det er ikke en "skill-grense" i compoene, du kan godt melde deg på feks CS compoen og da ha begynt å spille CS dagen før compoen, det er ingen som hindrer deg i å gjøre det, men nivået er veldig høyt i de compoene. Så hvis du ikke er spesielt god så kan du egentlig glemme å vinne (men det kan jo være morsomt og være med fordet :) )

Lenke til kommentar
Hvor er det jeg setter seater? Trykka på biletten, og der stod det "Pick new user" er det det jeg skal endre? Skal jeg sette seateren som user?

 

Og hvordan melder jeg meg på compoer? kan alle melde seg på eller er det bare folk over et vist nivå  som få være med?

7644176[/snapback]

 

du kan ikke sette seater enda, Men det er ventet at du kan endre på dette når seatingen starter, ihvertfall i nærhetan av den datoen. Du skal absolutt ikke sette seaterne som user på biletter til feks venner, da mister de sin bilett siden det er du som blir stående med deg som bruker av biletten. Den/de eneste bilettene du skal stå som både user og seater er din egen bilett :)

 

Det er ikke en "skill-grense" i compoene, du kan godt melde deg på feks CS compoen og da ha begynt å spille CS dagen før compoen, det er ingen som hindrer deg i å gjøre det, men nivået er veldig høyt i de compoene. Så hvis du ikke er spesielt god så kan du egentlig glemme å vinne (men det kan jo være morsomt og være med fordet :) )

7644266[/snapback]

 

Angående den fete skriften:

 

Når er den seatingdatoen?

 

Jeg har bestilt 2 biletter. 1 til meg og en til en venn. Jeg er user på den ene og han er user på den andre, er det rett?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Når er den seatingdatoen?

7644403[/snapback]

Det er vanskelig å lese på gathering.org?! :)

How do I reserve a seat?

 

This feature is not availabe. The seat reservation will open after most of the tickets are sold out. (We dont have a date yet). You will be able to choose a seater via PTN that seats you and your group and makes sure you all get to sit together. There is no limit for how many people who can sit together as a group.

 

 

Og ja, han kameraten din skal være user for sin egen billett, og du for din.

Lenke til kommentar

er det bra nok å ha en PC til TG med disse specsa? utstyr?

 

3GHZ

2GB RAM

256MB Video Card

20" CRT (Feit)

MX 518

Z Board Gaming Keyboard

Koss Headset

100MB Nettverks kort

Lyd kort (32kbit eller 64bitt (er ikke sikker))

 

burde jeg ta med noe mer relatert til TG?

 

EDIT: må ta med hardisker da :p

 

120GB

80GB

250GB (Ekstern)

500GB (Ekstern)

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar

Jeg dro til hw-lan med diisse specsa:

 

K: Albatron KM266 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)

 

CPU: AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+

 

GPU: 64MB drit, husker ikke

 

HDD: Maxtor 6Y120P0 (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)

 

RAM#1: Nanya ddr (pc2100) 256mb

 

RAM#2: Kingston ddr (pc2100) 256mb

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg dro til hw-lan med diisse specsa:

 

K: Albatron KM266 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)

 

CPU: AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+

 

GPU: 64MB drit, husker ikke

 

HDD: Maxtor 6Y120P0 (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)

 

RAM#1: Nanya ddr (pc2100) 256mb

 

RAM#2: Kingston ddr (pc2100) 256mb

7644592[/snapback]

Harddisker da? :p

Lenke til kommentar
Jeg dro til hw-lan med diisse specsa:

 

K: Albatron KM266 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)

 

CPU: AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+

 

GPU: 64MB drit, husker ikke

 

HDD: Maxtor 6Y120P0 (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)

 

RAM#1: Nanya ddr (pc2100) 256mb

 

RAM#2: Kingston ddr (pc2100) 256mb

7644592[/snapback]

Harddisker da? :p

7644974[/snapback]

 

 

HDD: Maxtor 6Y120P0 (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)

Lenke til kommentar

eller så kan jo ta med meg en Hitachi 42" HD som tår i stua xD, hvis jeg får lov da, men det ender vel med at jeg må låne en LCD skjerm (18")(20")(22")bare tv'r, men da er det en som ikke får sett på det dem vil men siden jeg er bortresist da så fungerer det helt fint :D, men jeg tviler at jeg får lov siden det er TV'r til 4000kr+ :(, må prioritere penga til paintball :D

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar
eller så kan jo ta med meg en Hitachi 42" HD  som tår i stua xD, hvis jeg får lov da, men det ender vel med at jeg må låne en LCD skjerm (18")(20")(22")bare tv'r, men da er det en som ikke får sett på det dem vil men siden jeg er bortresist da så fungerer det helt fint :D, men jeg tviler at jeg får lov siden det er TV'r til 4000kr+ :(, må prioritere penga til paintball :D

7645129[/snapback]

Ok. Det var veldig interessant å vite. :) *gjesp*

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
eller så kan jo ta med meg en Hitachi 42" HD  som tår i stua xD, hvis jeg får lov da, men det ender vel med at jeg må låne en LCD skjerm (18")(20")(22")bare tv'r, men da er det en som ikke får sett på det dem vil men siden jeg er bortresist da så fungerer det helt fint :D, men jeg tviler at jeg får lov siden det er TV'r til 4000kr+ :(, må prioritere penga til paintball :D

7645129[/snapback]

Ok. Det var veldig interessant å vite. :) *gjesp*

7645148[/snapback]

 

Haha, du virker veldig begeistret scotty ;)

 

Nei nå får jeg vel snart begynne å bygge den spacesaveren... Nå som jeg god tid til det. Muligens jeg laster opp noen bilder iløpet av dagen. Får ikke gjort det nå siden jeg sitter på skolen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...