Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Debuterer i år.. hvor er det bra å sitte.. da tenker jeg på ikke så me støy og det går an å legge seg å sove.. eller finnes det ikke slike plasser?

7581049[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7576343

7581100[/snapback]

skal du ha så lite støy som mulig, så burde du sette deg så lang unna scenen som mulig, men passå at du ikke havner på kantene, der kan det bli veldig kaldt når de lufter skipet...

7581220[/snapback]

Det er helt klart kaldest å sitte bakerst i skipet...

Og hvis du absolutt må ha skjønnhetssøvnen din, så anbefaler jeg deg å leie et hotellrom...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, tenker på minipris (199,-) til Oslo for så å gå over til Hamar toget.. men får se..

7585014[/snapback]

Du får hele turen frå Stavanger til Hamar for kr 199 ;)

7585462[/snapback]

Næh, Ikke så lenge han må bytte tog i Oslo

7586623[/snapback]

Har du ikkje sett reklamen på TV? :p

"Reis så langt du vill for 199 kr"

Prøv f.eks frå Stavanger til Hamar den 03.03.07, og velg minipris. Det blir 199 kr :)

Lenke til kommentar
Ja, tenker på minipris (199,-) til Oslo for så å gå over til Hamar toget.. men får se..

7585014[/snapback]

Du får hele turen frå Stavanger til Hamar for kr 199 ;)

7585462[/snapback]

Akkuratt det jeg mener ;)

Men, selv liker jeg tog mye bedre en buss, men er det ikke mer praktisk å hoppe på tg buss?

Eller blir det mye dyrere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fra Trondheim i fjor kosta det 500 for buss. Med tog så ble det 400 + 75 for taxi.

Bussen kjørte klokken 24.00 på tirsdag og var fremme 8 på onsdag. Veldig deilig å komme så tidlig når det ikke var noe særlig folk der, men jeg får ikke til å sove sittende så var litt trøtt. Da var det bedre å ta tog 8 om morgenen og være fremme klokka 12.

Litt usikker på hva det blir til i år, blir nok tog for det er ikke sikkert det blir buss i år og så koster det kanskje 600. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Nå er eg endeleg ferdig med køen og har bestilt billetta, men det er faktsik 141 bestillingar før meg så eg på vent.

Problemet er at eg har fått 4 sånne e-postar:

Hi, your access to the TG07 shop is expiring 59.8 hours from now.

You have until søn 31-12-2006 03:09:32 CET to visit the shop and complete your

order

Eg har liksom lagt til orderen, men viss ikkje ge får tak i billeta før 31.12.2006 03:09:32, så blir orderen kanselert automatisk eller?

Lenke til kommentar
Nå er eg endeleg ferdig med køen og har bestilt billetta, men det er faktsik 141 bestillingar før meg så eg på vent.

order

Eg har liksom lagt til orderen, men viss ikkje ge får tak i billeta før 31.12.2006 03:09:32, så blir orderen kanselert automatisk eller?

7594044[/snapback]

Er det ingen som kan svare meg på dette eller?

Lenke til kommentar

reise FAQ

Hvor finner jeg info om Tog reise ?

Alle priser/reisetid om tog finner du på NSB.no

Hvor lang tid tar det til hamar med bil ?

Reisetid med bil kan man regne ut ved å bruke Gulesider Kart

hvordan skal frakte meg fra togstasjonen/rundt i hamar by ?

gå, sykle , kjøre bil , buss , taxi

Hedmark trafikk for tabeller

Hamar Taxi - tlf 62 55 50 00 og hjemmeside

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

order

7594044[/snapback]

7598770[/snapback]

Først setter man seg i køen, når man så blir nr 1 får man "access to the shop" da kan man bestille billetter. Om man ikke benytter seg av denne "accessen" så mister man den etter xx anntall timer.

Lenke til kommentar

order

7594044[/snapback]

7598770[/snapback]

Først setter man seg i køen, når man så blir nr 1 får man "access to the shop" da kan man bestille billetter. Om man ikke benytter seg av denne "accessen" så mister man den etter xx anntall timer.

7599131[/snapback]

Eg har bestilt billetten og venter på tilgjenglighet. Men likavel får eg e-post. Kva skal dette bety?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...