Dwagon Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) TG = data PARTY = høy musikk og støy ikke sant? Om TG hadde vært "LAN" med headsett tvang TIL ALLE og ikke no støy fra scene eller NISSER med høyttalere så hadde jeg vurdert å dra dit. Har deltatt på en del større "party" og støynivået på de har vært uholdbart. Derfor er dreamhack mye bedre enn TG pga headsett tvang. Svenskene har skjønt det. Endret 30. oktober 2006 av Dwagon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 TG = data PARTY = høy musikk og støy ikke sant? Om TG hadde vært "LAN" med headsett tvang TIL ALLE og ikke no støy fra scene eller NISSER med høyttalere så hadde jeg vurdert å dra dit. Har deltatt på en del større "party" og støynivået på de har vært uholdbart. Derfor er dreamhack mye bedre enn TG pga headsett tvang. Svenskene har skjønt det. 7186785[/snapback] Kan ikke bruke headsett pga allergi, så jeg må gå for høytalere Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 TG = data PARTY = høy musikk og støy ikke sant? Om TG hadde vært "LAN" med headsett tvang TIL ALLE og ikke no støy fra scene eller NISSER med høyttalere så hadde jeg vurdert å dra dit. Har deltatt på en del større "party" og støynivået på de har vært uholdbart. Derfor er dreamhack mye bedre enn TG pga headsett tvang. Svenskene har skjønt det. 7186785[/snapback] TG er kjent for stemningen. TG er et mas av høytalere, jeg elsker det. TG er masse lyd, liv hele tia. Det er TG, og vi simpelten elsker det! Et såpass stort dataparty med regler imot høytalere er bare kjipt. Mener nå jeg Lenke til kommentar
covenent Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som vet om det går ann å få med seg pcen på fly? Noen som har gjort det selv? Står på sas sine sider at man ikke kan ta med seg pcen men det kommer jo folk fra andre land en norge, så det må jo gå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 TG = data PARTY = høy musikk og støy ikke sant? Om TG hadde vært "LAN" med headsett tvang TIL ALLE og ikke no støy fra scene eller NISSER med høyttalere så hadde jeg vurdert å dra dit. Har deltatt på en del større "party" og støynivået på de har vært uholdbart. Derfor er dreamhack mye bedre enn TG pga headsett tvang. Svenskene har skjønt det. 7186785[/snapback] TG er kjent for stemningen. TG er et mas av høytalere, jeg elsker det. TG er masse lyd, liv hele tia. Det er TG, og vi simpelten elsker det! Et såpass stort dataparty med regler imot høytalere er bare kjipt. Mener nå jeg 7186938[/snapback] Helt enig med Scott. Et dataparty uten liv, stemning, god aura og show er faen meg ikke noe moro. Ikke i nærheten av like moro som TG, that is You just gotta love it. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 TG er kjent for stemningen. TG er et mas av høytalere, jeg elsker det. TG er masse lyd, liv hele tia. Det er TG, og vi simpelten elsker det! Et såpass stort dataparty med regler imot høytalere er bare kjipt. Mener nå jeg 7186938[/snapback] Helt enig med Scott. Et dataparty uten liv, stemning, god aura og show er faen meg ikke noe moro. Ikke i nærheten av like moro som TG, that is You just gotta love it. 7187055[/snapback] Jupp, helt enig med begge to! Større lan der hvor det er stille er bare trist å være på. TG er selve Mekka for meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 TG = data PARTY = høy musikk og støy ikke sant? Om TG hadde vært "LAN" med headsett tvang TIL ALLE og ikke no støy fra scene eller NISSER med høyttalere så hadde jeg vurdert å dra dit. Har deltatt på en del større "party" og støynivået på de har vært uholdbart. Derfor er dreamhack mye bedre enn TG pga headsett tvang. Svenskene har skjønt det. 7186785[/snapback] TG er kjent for stemningen. TG er et mas av høytalere, jeg elsker det. TG er masse lyd, liv hele tia. Det er TG, og vi simpelten elsker det! Et såpass stort dataparty med regler imot høytalere er bare kjipt. Mener nå jeg 7186938[/snapback] Agreed. Det er en del av feelingen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg sier bare: "Se her" Jepp har det på enda! Ikke tatt det av siden påsken i fjor! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tnn, du er ikke eneste som ikke har tatt det av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Tok det båndet av et par dager etter TG jeg. Så forresten i avisa at Petter Northug (skifyrn) og Per Ciljan Skjelbred (RBK) fortsatt har båndene på. Endret 1. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som vet omtrentlig når billetter og slikt slippes? *lanjomfru* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 DE TVANG MEG TIL Å KLIPPE AV TG-BÅNDENE PÅ SESJONEN I FJOR! :( Jeg hadde.. mange. Jeg skulle skreket: Du er bare avskum, din hvitre nigger. Men så hadde de sikkert våpen, og alt jeg hadde var et nøkkelsett :/ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Noen som vet omtrentlig når billetter og slikt slippes?*lanjomfru* 7200631[/snapback] Sjekk litt tilbake i tråden... Uansett, i fjor var det rundt juletider. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg hadde et veddemål med en om at jeg skulle ha på båndet til neste TG! Men så kommer jeg til Oslo for å spille fotball kamp og så må jeg klippe det av Endret 2. november 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tnn, du er ikke eneste som ikke har tatt det av 7199214[/snapback] Morro ^^ Men da treffer jeg deg og clvn igjen til neste år da? ;D Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde et veddemål med en om at jeg skulle ha på båndet til neste TG! Men så kommer jeg til Oslo for å spille fotball kamp og så må jeg klippe det av 7202085[/snapback] Det er konspirasjoner. Det er det jeg sier! Fanden ta dem. Det er sikkert Dreamhack so står bak det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det heter hygiene gutter og jenter! Dere vasker båndet skikkelig godt, hva? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, jeg liker å dra det langs gølvet på offentlige toaletter, også sleike på det etterpå (; Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fjorårets selskap var ikke interessert, så jeg må finne noen andre å dra med i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg