Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å sove i skipet? Umulig? :p Tenker på støy.

7546178[/snapback]

Enten så sover du eller så svimer du av. Det går egentlig ganske greit. Det er mye liv, men det er fult mulig å sove.

tigersager:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Lenke til kommentar
men serriøst  folkens! kameraten min trenger 1 billett, og det må være en eller anen som har en extra, istedenfor å returnere biletten så selg den hellr til han, men vær oppmerksom på at han gir ikke mere en det biletten koster

7546194[/snapback]

de fleste vil jo selge biletten litt dyrere.

Lenke til kommentar
Question.

Vi er 3 venner som ha bestilt 4 biletter for å få en plass til cola etc. Menne....Må vi velge user på den biletten og gjør det noe at det er samme user som på min bilett? Eller blir dette riktig?

7547068[/snapback]

Er ganske sikker på at vi satte meg som user på den eksta billetten vi kjøpte i år. Da valgte jeg plasser for både min billett og den ekstra billetten.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Å det er ikke TIL BYGØY DET ER FRA  DIN sesurerte bæsj

7544291[/snapback]

Slike kommentarer aksepteres ikke på diskusjon.no - brukeren er derfor blitt utestengt i en kort periode av allmennpreventive årsaker.

7547262[/snapback]

*Danser en liten seiersdans*

Glory_Man:

Jeg er rimelig sikker på at man kan ha to billetter på samme user. Hvis ikke, så er det bare å la den stå åpen. Det er fortsatt du som eier plassen, så ingen kan ta den.

Lenke til kommentar
noen som har en extra bilett som de ikke har bruk for? kompissen min trenger 1 bilett, soen som kan gi han en for en rimlig pris?

7543714[/snapback]

forventer du at folk faktisk vil selge en billett billigere enn det de har kjøpt den for?

Samtidig som de bare kan selge den tilbake til partyticket og tape 40kr på det..

http://partyticket.net/tg07/info/dontscalp

tigersager:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

7546262[/snapback]

du vet at jeg begynner å bli rimlig lei av disse reglene

7546300[/snapback]

Regler er til for en grunn, hadde det ikke vært regler så hadde det ikke sett ut på det forumet her. Reglene her er utrolige gode, noe som gir et ganske bra miljø på forumet..

Ontopic: Startet å planlegge/designe hylle idag :D Blir fett, noen som vet om de billige hyllene til Ikea funker?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
noen som har en extra bilett som de ikke har bruk for? kompissen min trenger 1 bilett, soen som kan gi han en for en rimlig pris?

7543714[/snapback]

forventer du at folk faktisk vil selge en billett billigere enn det de har kjøpt den for?

Samtidig som de bare kan selge den tilbake til partyticket og tape 40kr på det..

7548546[/snapback]

Han har da ikke spørt etter å få kjøpe den billigere? Bare til en rimelig pris.

Noe jeg leser som en pris som ligger på billettens egentlige verdi, og ikke 2-300 kr mer (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

7543714[/snapback]

http://partyticket.net/tg07/info/dontscalp

tigersager:

7546262[/snapback]

du vet at jeg begynner å bli rimlig lei av disse reglene

7546300[/snapback]

Regler er til for en grunn, hadde det ikke vært regler så hadde det ikke sett ut på det forumet her. Reglene her er utrolige gode, noe som gir et ganske bra miljø på forumet..

Ontopic: Startet å planlegge/designe hylle idag :D Blir fett, noen som vet om de billige hyllene til Ikea funker?

7548546[/snapback]

sjekka etter om det var noen passende hyller på ikea sin hjemmeside for en stund tilbake, men de jeg fant var som regel 100cm+ breie... og det og få låne 20 cm av sidemannen tar jeg ikke sjansen på...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg hadde ingen problemer i det hele tatt selv om jeg sov på plassen min... hadde laptop, så jeg slo sammen skjermen og la jakka mi over, og så la jeg hodet oppå der. sovna liike godt hver gang. hadde heller ikke problemer med vondt i nakke og rygg. Muligens litt akkurat når jeg våkna men med litt tøying så var den fin igjen...

sov en natt ute i det soveteltet, men det var så kaldt om morran så det ble med den ene natta... :thumbdown:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...