Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Hah, det kan du drømme om Ruben!

670kr er ganske mye penger å gi bort.

Ta opp et lån  :cool:

7537793[/snapback]

*Går inn til banken: Hei! Skulle gjerne hatt 670kr så jeg kan dra til en gymsal med masse [put in passendes ord] og så smelte bort masse hjerneceller :)*

Nei! Vi får se om jeg klarer å få solgt noe møkk fra rommet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TGbiletter kjøpt og bestilt :wee:

7538702[/snapback]

det eneste jeg venter på nå er at bilettene skal bli borte så jeg kan seate plassen til meg og kompissen min, men fytti rakkern så langt til det tar ass! håper bare jeg får gjort det før jeg drar til afrika som er nå på søndag, skal være der i 10 dager, skal til sør-afrika vis d er noen som lurer på hvor jeg skal...

Endret av tigersager
Lenke til kommentar

7538702[/snapback]

det eneste jeg venter på nå er at bilettene skal bli borte så jeg kan seate plassen til meg og kompissen min, men fytti rakkern så langt til det tar ass! håper bare jeg får gjort det før jeg drar til afrika som er nå på søndag, skal være der i 10 dager, skal til sør-afrika vis d er noen som lurer på hvor jeg skal...

7538747[/snapback]

Det skjer ikke nødvendigvis rett etter at billettene er solgt ut.

Tar gjerne litt tid etter det før du kan velge plasser.

Er noen ganger at seatmappet ikke kommer opp før noen få måneder igjen før tg ;)

Lenke til kommentar

7538702[/snapback]

7538747[/snapback]

Det skjer ikke nødvendigvis rett etter at billettene er solgt ut.

Tar gjerne litt tid etter det før du kan velge plasser.

Er noen ganger at seatmappet ikke kommer opp før noen få måneder igjen før tg ;)

7538917[/snapback]

ja, oki. da trenger jeg ikke å engste meg for d :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg regner med å sove alle dagene i skipet... BTW: Er det noen som vet hvorfor jeg ikke finner s-ata harddisken min? (Har en ATA disk som master)

7535718[/snapback]

Har du et hovedkort av en litt eldre type, kan det også hende du trenger en driver.

7542118[/snapback]

Har ett helt nytt MSI kort... Men det virker nå :D

Lenke til kommentar
Også roet vi ned språket litt :) .

OnT:Dere som har betalt med KID/nettbank, hvor lang tid tok det før betalingen ble gjennomført? Vi ordnet det i nettbanken på fredag, men det står fortsatt på "venter på betaling" på partyticket.

7544315[/snapback]

Eg betalte med nettbank på fredag, og fikk bilettene på mandags kveld.

Send mail til PTN og spør om dei har registert betalinga di.

Lenke til kommentar
Holdt på å få sjokk her nettopp. Var på vg, og så denne artikkelen.

Jeg er ganske trøtt, så jeg klarte jo å lese: "Flytter vikingskipet til Bygdøy"..  :roll:

7543891[/snapback]

Å det er ikke TIL BYGØY DET ER FRA DIN sesurerte bæsj

7544291[/snapback]

*** Slike liker vi ikke. Hold en vennligere tone er du snill ***

7544442[/snapback]

hehe, sorry, d var kompissen min som har skrevet dette

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...