Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk

7531952[/snapback]

Det spørs hva du vil ha det..

Skal du kjøpe deg en splitter ny pc med de beste delene du kan få tak i, må du nok ha med en del cash...

Men jeg greide meg med 1500kr, men det gikk først og fremst til mat og bomba :p

Lenke til kommentar

Jeg skal da på mitt første TG neste år. Gleder meg.

Dere sier her at man ikke kan ha med et lite kjøleskap på 50 W, men man kan ta med høytalere som tar mye mer strøm?

Hvor lang nettverksledning bør jeg ha, og er det vits med to som det står i pakkelisten?

Hvor langt er det til strømkontakten? Trenger jeg skjøteledning eller er det nok med forgrener?

Lenke til kommentar
er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk

7531952[/snapback]

Skal du kjøpe deg en splitter ny pc med de beste delene du kan få tak i, må du nok ha med en del cash...

7533902[/snapback]

skal ha til taxi og hotell, hotellet koster 300 pr natt.....

Lenke til kommentar

Dere sier her at man ikke kan ha med et lite kjøleskap på 50 W, men man kan ta med høytalere som tar mye mer strøm?

Hvor lang nettverksledning bør jeg ha, og er det vits med to som det står i pakkelisten?

Hvor langt er det til strømkontakten? Trenger jeg skjøteledning eller er det nok med forgrener?

7534395[/snapback]

F.A.Q

7480351[/snapback]

7531952[/snapback]

7533902[/snapback]

skal ha til taxi og hotell, hotellet koster 300 pr natt.....

7534428[/snapback]

Du har vel litt cash siden du bor i Sandvika eller hvor det nå enn var :p

Anyway, slenger meg på de andre og sier at hotell og alt det der ødelegger litt av sjarmen ved TG... På tg skal man ha med seg sovepose, en madrass og man skal sove på tribunen (rundt om i hallen).. EOD :p

Lenke til kommentar

EvenruD: Lite vits å hendvise til The-Gathering's FAQ, de svarer ikke på noen spørsmål til trygveaa.

7534395[/snapback]

Dette svarer vel på første spørsmål (står i førstepost):

Q: Kan jeg ta med mine 50 000W høytalere?

A: Jada, men du må få plass til de på plassen din(80x60), samtidig høre på hva f.eks naboen din sier, vil han at du skal skru ned, så gjør det, ellers kan vel crew komme å ta anlegget/kutte kablene, og i værste fall kaste deg ut.

Til nettverkskabel vil jeg anbefale en 5 meter, du trenger sikkert ikke mer enn 2-3 meter, men man vet aldri. Så lite kjipt å komme på tg så har du for kort ledning.

2 nettverkskabler er ikke akkurat nødvendig, men det er lett å ødelegge de klippene som gjør at kabelen sitter i nettverksporten, ødelegger du den er det utrolig lett for at kabelen detter ut. Så jeg tar med 2 stykker for å være sikker.

Og du trenger nok bare en forgrener :)

Scotty.

Edit: Fryktelig OT - Jeg har bursdag idag :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...