Bobby1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har nokon bilde av SpaceSaveren til Geekstuff? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Skal ha med penger til nytt skjermkort, muligens hovedkort, og all maten/godteriet.. 5-6000?=) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du må love at du besøker meg. Stakkars lille meg, helt alene på store TG. 7521837[/snapback] Selvfølgelig skal jeg besøke, deg Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk 7531952[/snapback] jeg brukte 1500,- på hele lanet og jeg kjøpte sinsykt mye søppel... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Da er jeg snart fremme i billettkøen men jeg har allerede billetter og skal bare kjøpe til en kompis, om noen vil ha så send en PM Å nei dette er ikke noe svartebørs greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Oi, allerede nr. 50 i køen. Blir min andre gang i shoppen da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja jeg var da så dum å si ok til å handle biletter for noen andre jeg da.. Har ikke fått penger av de enda :/ Og jeg må ha julegaver også.. Jaja.. blir vell til slutt å bare sette seg i kø igjen når jeg får muligheten til det.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk 7531952[/snapback] Det spørs hva du vil ha det.. Skal du kjøpe deg en splitter ny pc med de beste delene du kan få tak i, må du nok ha med en del cash... Men jeg greide meg med 1500kr, men det gikk først og fremst til mat og bomba Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal da på mitt første TG neste år. Gleder meg. Dere sier her at man ikke kan ha med et lite kjøleskap på 50 W, men man kan ta med høytalere som tar mye mer strøm? Hvor lang nettverksledning bør jeg ha, og er det vits med to som det står i pakkelisten? Hvor langt er det til strømkontakten? Trenger jeg skjøteledning eller er det nok med forgrener? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk 7531952[/snapback] Det spørs hva du vil ha det.. Skal du kjøpe deg en splitter ny pc med de beste delene du kan få tak i, må du nok ha med en del cash... Men jeg greide meg med 1500kr, men det gikk først og fremst til mat og bomba 7533902[/snapback] skal ha til taxi og hotell, hotellet koster 300 pr natt..... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du skal ta taxi?! Med mindre du bor rett ved, så må jo det bli helsikes dyrt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hotell og taxi ødelegger litt av TG sjarmen?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal da på mitt første TG neste år. Gleder meg. Dere sier her at man ikke kan ha med et lite kjøleskap på 50 W, men man kan ta med høytalere som tar mye mer strøm? Hvor lang nettverksledning bør jeg ha, og er det vits med to som det står i pakkelisten? Hvor langt er det til strømkontakten? Trenger jeg skjøteledning eller er det nok med forgrener? 7534395[/snapback] F.A.Q 7480351[/snapback] er det noen som vet hvor mye penger man bør ha med seg på tg? skal ha med 3-4 tusen.... men ekke så ikker på om det er nokk 7531952[/snapback] Det spørs hva du vil ha det.. Skal du kjøpe deg en splitter ny pc med de beste delene du kan få tak i, må du nok ha med en del cash... Men jeg greide meg med 1500kr, men det gikk først og fremst til mat og bomba 7533902[/snapback] skal ha til taxi og hotell, hotellet koster 300 pr natt..... 7534428[/snapback] Du har vel litt cash siden du bor i Sandvika eller hvor det nå enn var Anyway, slenger meg på de andre og sier at hotell og alt det der ødelegger litt av sjarmen ved TG... På tg skal man ha med seg sovepose, en madrass og man skal sove på tribunen (rundt om i hallen).. EOD Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har i alle år sovet på plassen min. Men da hadde jeg med sofa. (Det er forresten ikke lov til å sove under plassen sin.) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) EvenruD: Lite vits å hendvise til The-Gathering's FAQ, de svarer ikke på noen spørsmål til trygveaa. Jeg skal da på mitt første TG neste år. Gleder meg. Dere sier her at man ikke kan ha med et lite kjøleskap på 50 W, men man kan ta med høytalere som tar mye mer strøm? Hvor lang nettverksledning bør jeg ha, og er det vits med to som det står i pakkelisten? Hvor langt er det til strømkontakten? Trenger jeg skjøteledning eller er det nok med forgrener? 7534395[/snapback] Dette svarer vel på første spørsmål (står i førstepost): Q: Kan jeg ta med mine 50 000W høytalere? A: Jada, men du må få plass til de på plassen din(80x60), samtidig høre på hva f.eks naboen din sier, vil han at du skal skru ned, så gjør det, ellers kan vel crew komme å ta anlegget/kutte kablene, og i værste fall kaste deg ut. Til nettverkskabel vil jeg anbefale en 5 meter, du trenger sikkert ikke mer enn 2-3 meter, men man vet aldri. Så lite kjipt å komme på tg så har du for kort ledning. 2 nettverkskabler er ikke akkurat nødvendig, men det er lett å ødelegge de klippene som gjør at kabelen sitter i nettverksporten, ødelegger du den er det utrolig lett for at kabelen detter ut. Så jeg tar med 2 stykker for å være sikker. Og du trenger nok bare en forgrener Scotty. Edit: Fryktelig OT - Jeg har bursdag idag Endret 19. desember 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du skal ta taxi?! Med mindre du bor rett ved, så må jo det bli helsikes dyrt. 7534457[/snapback] jeg kommer til hamar 3 april, og sover på hotell til den 4, tar taxi derfra til v.k. bor i bærum, men jeg kommer rett fra geilo da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Scotty: Gratz med dagen! Anyway, trodde jeg hadde linka til den norske FAQen Så det var feil nå *endre* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 The Gathering.org F.A.Q 7480351[/snapback] Diskusjon.no F.A.Q 7480351[/snapback] Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 anbefaler på det sterkeste å sove minst én natt på hotell. selv skal jeg tilbringe to av nettene på hotell denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg