Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anser de to lanene som veldig forskjellig.. TG er mer et dataparty, der det ikke kun fokuseres f.eks gaming, men man er veldig sosiale og har mer "party" med høy musikk og konserter..

 

Nå vet jeg lite om Dreamhack, men jeg vet at det er mye gaming der og headset-tvang! ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Men er ikke Dreamhack delt inn i 2 haller? En til gaming eller noe sånt? I tilfelle så er jo TG en del større. :p

 

Dreamhack satser på 10 000 deltakere i år forresten!

Lenke til kommentar

Jeg skal nedover, tredje året mitt nå :D

Blir knallbra.

 

Vi hadde ei hylle sist, den funka, men var ikke så funksjonell som vi hadde håpa på, skal se om jeg får mekka ny hylle i år, og prøve å få med flere.

En av de som var med i fjor skal inn i Panserdivisjonen i Januar, så han er nede for telling =(

 

Hvis det er noen fra Helgeland her som skal nedover, si i fra så kan vi kanskje fyre oss sammen nedover, kolonne er kult :mrgreen:

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å få kommet meg til TG, blir da min første gang  :love:

 

Noen ifra Østfold (askim området) som skal ditt, og som ikke har noen å ha med? Har ikke lyst til å dra ditt alene...

7179581[/snapback]

Skulle jeg vært deltager i år kunne du sikkert sitte med meg og folka jeg pleier å sitte med, men siden det forhåpentligvis blir security på meg blir det nok heller dårlig med det!

 

Jeg som har sitti i bilen din og greier:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...