Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjedet meg ikke i det hele tatt på TG06 :) Hadde kjøpt med 2 spill som jeg kunne spille + at jeg drev en del med design :D

Så mitt tips er at du burde kjøpe med noe du kan drive med om du ikke har det! Et spill det tar lang tid å fullføre eller et som man ikke kan fullføre (wow, gw osv) :)

Lenke til kommentar
Jeg kjedet meg ikke i det hele tatt på TG06 :) Hadde kjøpt med 2 spill som jeg kunne spille + at jeg drev en del med design :D

Så mitt tips er at du burde kjøpe med noe du kan drive med om du ikke har det! Et spill det tar lang tid å fullføre eller et som man ikke kan fullføre (wow, gw osv) :)

7514771[/snapback]

Greit nok at en del spiller WoW på The Gathering, men ødelegger ikke det litt av idèen, at man skal spille og drive på sammen?

Lenke til kommentar

alle som ikke sitter på hw rekka kan jo møtes ved hwrekka en gang samtidig, så kan vi danse i en stor ring eller noe :)

Nei du spurte hvor lang tid man har på seg og betale :p

Vet ikke hvordan det er når man kjøper med visa elelr mastercard, men med nettbank så hadde jeg ganske god tid på meg til å betale, selvom jeg allerede hadde bestilt bilettene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...