Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

TG tradisjoner er jeg med på ;)

7505531[/snapback]

Arne er ikke mye tradisjon.

Det er førstegangs gatherere som tror det er tradisjon.

7505978[/snapback]

med andre ord er det en tradisjon blant førstegangs gathere. jeg foretrekker å rope hold kjeft hva gang noen kommer med arnegreiene sine

7505994[/snapback]

Å vise at man irriterer seg over det er teit og det hisser dem bare opp. Det er bedre å bære på sinnet til man en kald vintersmorgen eksploderer på den lokale kiwibutikken med pistol og kniv, og river med seg minst 8 personer før man går ned selv.

Hei, forresten, jeg heter Plomma. Jeg er syk, sær, vanskelig og nordlening. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Døøøøøh.

Du kan ikke bestille et PTN-kort fra din konto for broren din. På samme måte som jeg ikke kan gå inn i banken og ordne bankkort til kontoen din.

7504007[/snapback]

Det kan du vel.

Jeg gjorde det i fjor, og det gikk fint (ikke til broren min, men til en kamerat)

Lenke til kommentar
Døøøøøh.

Du kan ikke bestille et PTN-kort fra din konto for broren din. På samme måte som jeg ikke kan gå inn i banken og ordne bankkort til kontoen din.

7504007[/snapback]

Det kan du vel.

Jeg gjorde det i fjor, og det gikk fint (ikke til broren min, men til en kamerat)

7506082[/snapback]

Hm. Da har de endra på det, fordi vi gikk på den en gang. Men det er sånn.. 4-5 år siden.

Lenke til kommentar

Generell snakking om TG skal ikke taes er men i TG tråden!

Ellers kan jeg si at det er en fest i tillegg til å være lan.. altså, lan skal være folk som sitter med pcen med headset..

Dataparty skal være disco kule, masse lyd/lys og shows.. + datamaskiner :)

Ellers som et lite bidrag i tråden:

Dette er praktisk for folk som har innsett at man må stå i kø om man vil få med seg TG fra dag 1..

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg kjøpte 5 billetter forrige gang jeg var i shopen. kan da kjøpe fler nå , nå som jeg har fått tilgang på nytt ?

7511846[/snapback]

ja du kan kjøpe opptil 5 stykker

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

nr. 60 på lista nå :love: begynner å nærme seg! :)

Når får man tilgang til shoppen?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...