Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å høre at det fins flere fornuftige sjeler der ute.

Blir litt lei av de 15 åringene som er der for første gang.

"Oi. Lol lol. Vi er på TG. Vi må gå med t-skjorta. Vi kan drikke så my cola vi vil, MAMMA KAN IKKE STOPPE OSS! Elsk meg verden, vær så snill, elsk meg!"   :roll:

7497654[/snapback]

uh... ligg unna kolaen/kaffen litt du :D

Detta året kan bli morro faktisk, fikk meg dame for tja 5 mnder siden... trudde hu var sikkelig retro jente som ikke rørte data... første uka ville hu ha meg til å lære hu opp i WoW, andre uka spurte hu om hu kunne få være med på TG o.O

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ooh, heldiggris Darkey! :thumbs:

(Skal forresten gå med noen år gamle TG-shorter jeg også :p)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ifjor gikk jeg med en grønn Thepiratebay skjorte der det sto "Sharing is caring" :p

7498395[/snapback]

Street credz (:

Tror jeg traska rundt i en AMD t-skjorte, én det sto "omfg" på med en stor asciismiley óg ellers tg04 og oslolan03 t-skjorte :p

White and nerdy ^^,

Lenke til kommentar
Ifjor gikk jeg med en grønn Thepiratebay skjorte der det sto "Sharing is caring" :p

7498395[/snapback]

Street credz (:

Tror jeg traska rundt i en AMD t-skjorte, én det sto "omfg" på med en stor asciismiley óg ellers tg04 og oslolan03 t-skjorte :p

White and nerdy ^^,

7498414[/snapback]

Ridin' dirty ...... :tease:

Sry, måtte bare!! ^^

Lurer på hvilken t-skjorte jeg skal bruke til neste år :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: En som var med i WoW-dansekonkuransen (Tauren male) gikk vist på skolen min i fjor. Så han på skolen etter TG, med samme T-shorte som på TG!!

Lenke til kommentar
jeg tenkte egentlig på en hard disk.. men det er sikkert der... er det sånn at man må regne med å formatere pcn hundre ganger der? altså på tg pga masse virus som flyr rundt eller er det bare en myte?

7499154[/snapback]

Med Service Pack 2 går det greit, uten går det til helvete

Hehe.. er det mange som deler filene sine der?(lovlige filer altså ^^, ) bodde på internat og der delte alle filmene sine.. ble mange terrabyte.. hehe..

7499287[/snapback]

ja, det er det :) dc++ hub pleier å være oppe

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
jeg tenkte egentlig på en hard disk.. men det er sikkert der... er det sånn at man må regne med å formatere pcn hundre ganger der? altså på tg pga masse virus som flyr rundt eller er det bare en myte?

7499154[/snapback]

Med Service Pack 2 går det greit, uten går det til helvete

7499288[/snapback]

Hehe.. kan tenke meg det.. formaterer og legger inn drivere og alt annet shit dagene før tg jeg så er jeg klar.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...