Niqābninja Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe^^ Var litt sånn.. "Oh, TG, gaddamnit!" But hey! Det va stort Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Godt å høre at det fins flere fornuftige sjeler der ute.Blir litt lei av de 15 åringene som er der for første gang. "Oi. Lol lol. Vi er på TG. Vi må gå med t-skjorta. Vi kan drikke så my cola vi vil, MAMMA KAN IKKE STOPPE OSS! Elsk meg verden, vær så snill, elsk meg!" 7497654[/snapback] uh... ligg unna kolaen/kaffen litt du Detta året kan bli morro faktisk, fikk meg dame for tja 5 mnder siden... trudde hu var sikkelig retro jente som ikke rørte data... første uka ville hu ha meg til å lære hu opp i WoW, andre uka spurte hu om hu kunne få være med på TG o.O Endret 14. desember 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Ooh, heldiggris Darkey! (Skal forresten gå med noen år gamle TG-shorter jeg også ) Endret 14. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ifjor gikk jeg med en grønn Thepiratebay skjorte der det sto "Sharing is caring" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ifjor gikk jeg med en grønn Thepiratebay skjorte der det sto "Sharing is caring" 7498395[/snapback] Street credz (: Tror jeg traska rundt i en AMD t-skjorte, én det sto "omfg" på med en stor asciismiley óg ellers tg04 og oslolan03 t-skjorte White and nerdy ^^, Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fean assa, hadde t-skjorte fra tg02, men den er seff vaska ut, så logoen er såvidt synbar.. Må closeup for å se hva som er der :'( Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ifjor gikk jeg med en grønn Thepiratebay skjorte der det sto "Sharing is caring" 7498395[/snapback] Street credz (: Tror jeg traska rundt i en AMD t-skjorte, én det sto "omfg" på med en stor asciismiley óg ellers tg04 og oslolan03 t-skjorte White and nerdy ^^, 7498414[/snapback] Ridin' dirty ...... Sry, måtte bare!! ^^ Lurer på hvilken t-skjorte jeg skal bruke til neste år Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Lurer på hvilken t-skjorte jeg skal bruke til neste år 7498759[/snapback] Håper du prater om t-skjorter i flertall. Man går ikke hele tg uten å skifte og dusje! (regner med du mente flere. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 :!: En som var med i WoW-dansekonkuransen (Tauren male) gikk vist på skolen min i fjor. Så han på skolen etter TG, med samme T-shorte som på TG!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Lurer på hvilken t-skjorte jeg skal bruke til neste år 7498759[/snapback] Håper du prater om t-skjorter i flertall. Man går ikke hele tg uten å skifte og dusje! (regner med du mente flere. ) 7498774[/snapback] Har flere av en da hadde 2 pirathavna t-skjorter Også gikk jeg med tg skjorte Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Selger dem hardware på tg..?? (gjør dem sikkert) og er det billigere en i butikk eller netshop.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) I fjor var det vel levering dagen etter om du bestilte ? Det er hvertfal enkelte ting som var billigere da jeg kjøpte meg noe på TG05. Jeg veit ikke hvordan det blir i år. Endret 14. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvem var det a, tror det var netshop eller mpx (usikker) som hadde en stand, også hadde komplett elns sponsa en annen stand.. så ja, du kan få kjøpt en komplett pc på tg! Og leveringen var grise rask Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg tenkte egentlig på en hard disk.. men det er sikkert der... er det sånn at man må regne med å formatere pcn hundre ganger der? altså på tg pga masse virus som flyr rundt eller er det bare en myte? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har aldri formatert på TG de to siste gangene jeg har vært der... Bare sørg for å ha antivirusen i orden Btw, noen som trenger en billett? send en PM til meg... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ok, men hvordan var linjene ifjor da?? debuterer i år.. nedlastning og sånt? går det ann å spille og laste ned?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du får grei hastighet der ja Prøvde faktisk aldri å laste ned mens jeg spilte, men går sikkert greit.. Greia er at du rekker ikke å starte spillet før du har fått lasta ned tingen din Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe.. er det mange som deler filene sine der?(lovlige filer altså ^^, ) bodde på internat og der delte alle filmene sine.. ble mange terrabyte.. hehe.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) jeg tenkte egentlig på en hard disk.. men det er sikkert der... er det sånn at man må regne med å formatere pcn hundre ganger der? altså på tg pga masse virus som flyr rundt eller er det bare en myte? 7499154[/snapback] Med Service Pack 2 går det greit, uten går det til helvete Hehe.. er det mange som deler filene sine der?(lovlige filer altså ^^, ) bodde på internat og der delte alle filmene sine.. ble mange terrabyte.. hehe.. 7499287[/snapback] ja, det er det dc++ hub pleier å være oppe Endret 14. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg tenkte egentlig på en hard disk.. men det er sikkert der... er det sånn at man må regne med å formatere pcn hundre ganger der? altså på tg pga masse virus som flyr rundt eller er det bare en myte? 7499154[/snapback] Med Service Pack 2 går det greit, uten går det til helvete 7499288[/snapback] Hehe.. kan tenke meg det.. formaterer og legger inn drivere og alt annet shit dagene før tg jeg så er jeg klar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg