Krankemot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet noen hvor mange biletter som er igjen? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet noen hvor mange biletter som er igjen? 7494208[/snapback] http://techserver.gathering.org/tickets Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet noen hvor mange biletter som er igjen? 7494208[/snapback] http://techserver.gathering.org/tickets 7494213[/snapback] Jeg er garantert biletter Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg googlet litt etter dette med dødsfall. Eneste jeg har funnet er en fyr som kjørte seg i hjel grunnet utmattelse etter TG. Ellers har jeg funnet ut at en fyr døde på ett privatlan fordi han spydde inni soveposen sin og "druknet"! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sikkert bare læreren som sa at jeg skulle passe på meg selv da Snilleste læreren ever <3 Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er det noen her som veit om det er en premie for de som har hatt på tg båndet i ett år? isåfall hva er den? 7493842[/snapback] Tviler på det, er jo status da jeg har fremdeles mitt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har hørt rykter om at for noen år tilbake så var det en gutt som hadde et veddemål med kameratene sine om at han skulle være på tg i 5 døgn uten mat å drikke, så endte det meg at han døde, er det sant eller? 7493788[/snapback] Var en japse/koreaner som døde etter å ha spillt i 4-5 dager i strekk uten mat og drikke. Sier seg vel selv at man ikke bør utsette seg for sånt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mhm, sant det... Dævven ikke da han reiste seg opp elns a? sjukt... Jeg sverger, de ropte opp over høytalerne "hvis noen har armbåndet fra TG04 på seg, kom til info:desk og motta premie" eller no sånn... husker det så bra! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gi meg en liten applaus!.... Jeg var klar til å bestille, klikket av for å bestille 4 biletter til TG07! Så valgte jeg en betalingsmetode, men fant ut at dette var feil metode. Jeg trykker da på "cancel", og plutselig stod det: You are number 2269 in the queue... Virkelig flaks for meg at det er to andre kompiser som står 20 lengre bak i køen parat til å bestille...! Teit... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skal lage meg en rask spacesaver siden jeg fikk alt for liten plass på tg i fjor. Kan noen komme med mål om hvor stor plass man egentlig har til rådighet? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Gi meg en liten applaus!.... Jeg var klar til å bestille, klikket av for å bestille 4 biletter til TG07! Så valgte jeg en betalingsmetode, men fant ut at dette var feil metode. Jeg trykker da på "cancel", og plutselig stod det: You are number 2269 in the queue... Virkelig flaks for meg at det er to andre kompiser som står 20 lengre bak i køen parat til å bestille...! Teit... 7496429[/snapback] applaus for Poor Leno... Var da enda bra at du hadde to kamerater bare noen få plasser bak deg i køen, alltid kjekt med backup, jeg hadde en kamerat som var i køen ca. 1200 plasser bak meg, og ba han holde seg i køen inntil han hadde motatt bilettene fra meg. I tilfelle jeg skulle glemme av at jeg hadde mulighet til og kjøpe eller at banken var veldig trege med pengene. Så dagens moral er: ha alltid backup når man står i TG køen, en lite trykk feil kan tvinge deg til og legge andre planer for påsken... EDIT: til han over meg, du får 80x60 vil jeg tippe. Men det har ikke blitt offentliggjort enda. Men jeg er 99% sikker på at det blir 80x60cm Endret 13. desember 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er nettopp det, det er ikke vanlig at de ikke oppgir plass, så hvis vi er heldige får vi noen cm til.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg sverger, de ropte opp over høytalerne "hvis noen har armbåndet fra TG04 på seg, kom til info:desk og motta premie" eller no sånn... husker det så bra! 7496412[/snapback] Nei. Det var den "Hvem har X"-konkurransen de hadde gående. De spurte etter en T-skjorte fra TG04. Jeg var nummer to frem med en. :/ Som en hver god TG-vanker vet, så må du ALDRI gå med t-skjorten du får det året. 4500 av de 5000 som er der bruker den, så det blir for mainstream. Ta med et par som er minst 2-3 år gammel. Helst enda eldre, da viser du at du har mer skills enn den som går med årets TG-skjorte. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg sverger, de ropte opp over høytalerne "hvis noen har armbåndet fra TG04 på seg, kom til info:desk og motta premie" eller no sånn... husker det så bra! 7496412[/snapback] Nei. Det var den "Hvem har X"-konkurransen de hadde gående. De spurte etter en T-skjorte fra TG04. Jeg var nummer to frem med en. :/ Som en hver god TG-vanker vet, så må du ALDRI gå med t-skjorten du får det året. 4500 av de 5000 som er der bruker den, så det blir for mainstream. Ta med et par som er minst 2-3 år gammel. Helst enda eldre, da viser du at du har mer skills enn den som går med årets TG-skjorte. 7496808[/snapback] Jeg elsker hele greia med TG ass! Folk har liksom... "TG-spirit"... Folk er liksom... AAAH... jeg greier ikke helt å sette ord på det! Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har hørt rykter om at for noen år tilbake så var det en gutt som hadde et veddemål med kameratene sine om at han skulle være på tg i 5 døgn uten mat å drikke, så endte det meg at han døde, er det sant eller? 7493788[/snapback] Var en japse/koreaner som døde etter å ha spillt i 4-5 dager i strekk uten mat og drikke. Sier seg vel selv at man ikke bør utsette seg for sånt. 7496267[/snapback] så det er sant altså! trodde hele den historien bare var kødd jeg, men det er det tydeligvis ikke..... hmm Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Han dævva i japan elns da.. ikke i vikingskipet... Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Han dævva i japan elns da.. ikke i vikingskipet... 7497030[/snapback] jeg hørte han døde i vikingskipet Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ingen har dødd i vikingskipet. I alle fall ikke under TG. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Som en hver god TG-vanker vet, så må du ALDRI gå med t-skjorten du får det året. 4500 av de 5000 som er der bruker den, så det blir for mainstream.Ta med et par som er minst 2-3 år gammel. Helst enda eldre, da viser du at du har mer skills enn den som går med årets TG-skjorte. 7496808[/snapback] Hoho, jeg fikk høre det av en kompis. At jeg for all del -ikke- måtte bruke årets t-skjorte, så jeg og ei venninne var vel en av de få tg-jomfruene som ikke gjorde det, tenker jeg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Som en hver god TG-vanker vet, så må du ALDRI gå med t-skjorten du får det året. 4500 av de 5000 som er der bruker den, så det blir for mainstream.Ta med et par som er minst 2-3 år gammel. Helst enda eldre, da viser du at du har mer skills enn den som går med årets TG-skjorte. 7496808[/snapback] Hoho, jeg fikk høre det av en kompis. At jeg for all del -ikke- måtte bruke årets t-skjorte, så jeg og ei venninne var vel en av de få tg-jomfruene som ikke gjorde det, tenker jeg 7497424[/snapback] Godt å høre at det fins flere fornuftige sjeler der ute. Blir litt lei av de 15 åringene som er der for første gang. "Oi. Lol lol. Vi er på TG. Vi må gå med t-skjorta. Vi kan drikke så my cola vi vil, MAMMA KAN IKKE STOPPE OSS! Elsk meg verden, vær så snill, elsk meg!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg