AT1S Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kan tenkes at du var EVENT? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Langt langt borte hører jeg rapporteringer om hjelp. I supersurfefart setter jeg kursen mot, et for meg, ukjent territorium; LAN-parties og dens mystiske verden. Hva finner jeg her? Jo en bruker, med SMS språk i sin tale. Smerten over overtredelsen slår jeg raskt bort. Men hva mer? Jo norsklærere. En haug av dem. Har de ikke lært? Vet de ikke at slikt ikke er topic? Er hele forumet på randen av fortapelse? Så hva gjør jeg da? Forumet er i fare og jeg svarer med å slette. Så fort og så nådeløst jeg bare kan. Så nå står jeg her da og befaler dere; Slutt med SMS språk og slutt å klage på skrivefeil. Så vil dere være min vrede foruten. Har Dere så noen innsigelser mot min bruk av makt, ta så kontakt med bruk av den hellige pm. Tal ikke om hva jeg har gjort i denne tråd, slikt er ikke tema her og det vil bli eliminert med vredens makt (eller rettere sagt min). Videre går min ferd, andre rapporterer om hjelp. Jeg etterlater Dere her i håp om forsoning og fred. La oss håpe jeg slipper å vende tilbake med nok et tåpelig innlegg som dette. (For å si det på godt forståelig norsk; 15 innlegg fjernet, to redigert, kutt ut SMS språk, kutt ut rettskriving(ta det på pm med vedkommende i så fall) og har du noe å si på moderering så ta det på pm og ikke i tråden som blir moderert. God Jul Edit; Setter fra meg en liten vakt til å passe på dere; Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hehe. Endelig er bilettene betalt, nå trenger jeg bare torpedoer så jeg kan knuse kneskålene til de jeg kjøpte biletter for Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) lyl, noen forsto ikke helt poenget, 3 min etterpå erre quote, gj. menne, hvis noen har en billett til overs, please? :-p edit: Står som nr. 1899 i køen, liten sjangs? Vet at mange, eller noen har klart å få billetter langt etter stengetid, så jeg har vel forhåpentligvis flaksen på min side? Har ikke vært på tg siden 02 og 03, og 02 var et minnerikt år, med koselig stemning. Ikke for å henge ut "fjortiser", men har på følelsen at tg har tiltrukket seg stadig yngre gutter og jenter, og snart er det vel overtall av dem? I så fall litt trist, uten å feie alle under et analskaft, så er de fleste "fjortiser" av den yngre garden, og fjortiser er slitsomme Endret 12. desember 2006 av empatiy Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kan tenkes at du var EVENT? 7488680[/snapback] Ikke umulig det nei. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hehe. Endelig er bilettene betalt, nå trenger jeg bare torpedoer så jeg kan knuse kneskålene til de jeg kjøpte biletter for 7488779[/snapback] Haha samma her, nå blir det mafia liknende perioder framover Noen har en tendens til å være sjukelige treige til å betale lyl, noen forsto ikke helt poenget, 3 min etterpå erre quote, gj. menne, hvis noen har en billett til overs, please? :-p edit: Står som nr. 1899 i køen, liten sjangs? Vet at mange, eller noen har klart å få billetter langt etter stengetid, så jeg har vel forhåpentligvis flaksen på min side? 7488859[/snapback] Altså, sånn som jeg har skjønt det så stenger ikke shop'n før TG har starta, det er jo alltid noen som angrer og selger billettene sine tilbake til partyticket... Så du er vel så og si garantert en billett, dessuten er det veldig mange som automatisk går i køen igjen etter at de har vært i shopen... Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg gikk på printable tickets, printa ut ilettene til meg og en kompis. Er det alt jeg trenger for å komme inn på TG? sammen med legitimasjon selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kan tenkes at du var EVENT? 7488680[/snapback] Ikke umulig det nei. 7488879[/snapback] Har søkt som crew jeg også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har søkt som crew jeg også. 7491105[/snapback] det skal jeg og. veit ikke hva jeg skal være enda da =\ Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg lagde 2 kontoer, ene har jeg ikke brukt enda, og skal bruke, 2 av plassene på den kontoen er tatt, og kan ta imot bestillinger altså 3 til, bare send meg en PM. andre er noen som har email addresse eller telefonnummer til EVENT, han som er leder i EVENT? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg lagde 2 kontoer, ene har jeg ikke brukt enda, og skal bruke, 2 av plassene på den kontoen er tatt, og kan ta imot bestillinger altså 3 til, bare send meg en PM. andre er noen som har email addresse eller telefonnummer til EVENT, han som er leder i EVENT? 7491875[/snapback] Det spørs om det er bestemt noen leder enda. Du må nok maile på hovedmailen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har søkt som crew jeg også. 7491105[/snapback] det skal jeg og. veit ikke hva jeg skal være enda da =\ 7491510[/snapback] Jeg vet ikke om jeg vil eller ikke heller jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg gikk på printable tickets, printa ut ilettene til meg og en kompis. Er det alt jeg trenger for å komme inn på TG? sammen med legitimasjon selvfølgelig.. 7491094[/snapback] Det er alt du trenger ja, bortsett fra pc og den driten der... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) jeg har søkt info:flow og tech:support o0 gleder meg sykt første gang Endret 13. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har hørt rykter om at for noen år tilbake så var det en gutt som hadde et veddemål med kameratene sine om at han skulle være på tg i 5 døgn uten mat å drikke, så endte det meg at han døde, er det sant eller? Lenke til kommentar
anoj Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er det noen her som veit om det er en premie for de som har hatt på tg båndet i ett år? isåfall hva er den? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har hørt rykter om at for noen år tilbake så var det en gutt som hadde et veddemål med kameratene sine om at han skulle være på tg i 5 døgn uten mat å drikke, så endte det meg at han døde, er det sant eller? 7493788[/snapback] Kanskje det er Arne? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har hørt rykter om at for noen år tilbake så var det en gutt som hadde et veddemål med kameratene sine om at han skulle være på tg i 5 døgn uten mat å drikke, så endte det meg at han døde, er det sant eller? 7493788[/snapback] Kanskje det er Arne? 7493882[/snapback] har ikke peiling på hvem d er, har bare hørt det, husker ikke hvem jeg hørte det fra heller Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 . Høres ut som en helt vanlig vandrerhistorie spør du meg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mener jeg hørte at norsk læreren min var så bekymra for meg i gk fordi det var en gutt som døde på tg for noen år siden eller så var det et annet lan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg