Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde hele helgen på meg til å bestille jeg, tenkte "å nå er jeg sikra billett. digg." Men klarte jeg å bestille? Nei. Diverse fyll og fanteri satte en stopper for det gitt. Nå står jeg som nr. 2434 i køen, jippi. ¤%"#¤"#%&

7476620[/snapback]

Haha, neis ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Weeee nr 20 nå :D

Btw, noen som kan anbefale en lappis som er brukelig til tg?

Må kunne spille Half Life 2, Css osv mao spill som krever litt...

7478652[/snapback]

Du har vel ingen prisklasse? hvis ikke så har jeg hørt at alienware osv. har laptoper som funker fint til krevende gaming... ;)

Lenke til kommentar

billetten er Printable tickets :p

logg inn partyticket

trykk på Your account

trykk på Printable tickets

trykk på Click here:lasertickets-***************************.pdf to get a pdf containing (antall) tickets as a PDF

så skriver du ut det pdf fila og tar det billetten som er din og løper inn i skipet sammen med id ditt. så er du inne. husk og få med pcen på et vis hvis du ikke har lyst til å gå mange turer

tatt fra tg06 sida :

Alle deltagere må vise legitimasjon før de får påsatt armbånd.

TG godtar hovedsaklig følgende former for legitimasjon:

* Bankkort med bilde

* Pass

* Sertifikat utstedt av veivesenet

(herunder det NYE mopedførerbeviset)

* Postens NYE ID-kort

* Det NYE "Kongeriket Norge-kortet"

* Vernepliktsbok

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
kan man ikke bruke skole bevis, sudent kort ellr legitimasjonskort?

7479187[/snapback]

Nei, les litt lengre opp...

Skole bevis eller student kort er ikke gyldig legg uansett hvor du er (tror jeg), det viser bare at du får på skole og at du evt kan få rabatt noen steder..

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
billetten er Printable tickets :p

logg inn partyticket

trykk på Your account

trykk på Printable tickets

trykk på Click here:lasertickets-***************************.pdf to get a pdf containing (antall) tickets as a PDF

så skriver du ut det pdf fila og tar det billetten som er din og løper inn i skipet sammen med id ditt. så er du inne. husk og få med pcen på et vis hvis du ikke har lyst til å gå mange turer

tatt fra tg06 sida :

Alle deltagere må vise legitimasjon før de får påsatt armbånd.

TG godtar hovedsaklig følgende former for legitimasjon:

* Bankkort med bilde

* Pass

* Sertifikat utstedt av veivesenet

(herunder det NYE mopedførerbeviset)

* Postens NYE ID-kort

* Det NYE "Kongeriket Norge-kortet"

* Vernepliktsbok

7478958[/snapback]

Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg?

Lenke til kommentar
Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg?

7479408[/snapback]

Korrekt.

7479417[/snapback]

jeg kan printe ut nå? og fortsatt få han til å skaffe meg plass?

Lenke til kommentar
Anyway, ny 320GB harddisk er bestilt, beregnet til bruk på TG.

Har allerede 960GB fyllt opp på denne pcen :)

7479196[/snapback]

Fullførte akkurat en ordre på komplett med bl. a. en nye 320 gb disk. Har også en 250 gb som står nesten tom, så jeg kommer nok til å plukke opp en god del komplette serier på TG i år.

Lenke til kommentar

7479408[/snapback]

Korrekt.

7479417[/snapback]

der fikk jeg oxo svar på noe av d jeg lurte på..... turte bare ikke å spørre, hehe

Lenke til kommentar

7479408[/snapback]

Korrekt.

7479417[/snapback]

jeg kan printe ut nå? og fortsatt få han til å skaffe meg plass?

7479466[/snapback]

Yes, det kan du.

Men du må huske å sette han som seater. Hvis ikke så kan ikke han velge hvor du skal sitte.

2006 innlegg :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...