Krankemot Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror det, i allefall det som måtte til på hwlan Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 1869 biletter igjen, var på 2400 og no for 1 time siden, herregud ass! de forsvinner fort! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde hele helgen på meg til å bestille jeg, tenkte "å nå er jeg sikra billett. digg." Men klarte jeg å bestille? Nei. Diverse fyll og fanteri satte en stopper for det gitt. Nå står jeg som nr. 2434 i køen, jippi. ¤%"#¤"#%& 7476620[/snapback] Haha, neis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Weeee nr 20 nå Btw, noen som kan anbefale en lappis som er brukelig til tg? Må kunne spille Half Life 2, Css osv mao spill som krever litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Weeee nr 20 nå Btw, noen som kan anbefale en lappis som er brukelig til tg? Må kunne spille Half Life 2, Css osv mao spill som krever litt... 7478652[/snapback] Du har vel ingen prisklasse? hvis ikke så har jeg hørt at alienware osv. har laptoper som funker fint til krevende gaming... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Altså, biletten er det dokumentet jeg fikk servert i pdf format, riktig? Og så bruker jeg pass som ID, jeg vet pass ikke er det lureste å drasse på men jeg liker å være helt sikker. Har det noe å si at biletten ble betalt med VISA som står i en annen persons navn? Endret 11. desember 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Går det ann å bruke fører kort som id? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skal du ha ID, så bare bruk bank kortet... Funker så bra, så slipper du å uroe deg over å ha med pass osv, førerkort funker vel også ganske bra... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) billetten er Printable tickets logg inn partyticket trykk på Your account trykk på Printable tickets trykk på Click here:lasertickets-***************************.pdf to get a pdf containing (antall) tickets as a PDF så skriver du ut det pdf fila og tar det billetten som er din og løper inn i skipet sammen med id ditt. så er du inne. husk og få med pcen på et vis hvis du ikke har lyst til å gå mange turer tatt fra tg06 sida : Alle deltagere må vise legitimasjon før de får påsatt armbånd. TG godtar hovedsaklig følgende former for legitimasjon: * Bankkort med bilde * Pass * Sertifikat utstedt av veivesenet (herunder det NYE mopedførerbeviset) * Postens NYE ID-kort * Det NYE "Kongeriket Norge-kortet" * Vernepliktsbok Endret 11. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ok. Jeg har ikke bankkort så jeg må nok holde meg til førerkortet... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://www.djredwolf.net/TG2007.php Nedtelling til neste års TG. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 da var det nye skjermkortet i boks da.. nå er jeg klar for tg.. ehhmm.. 4 måneder til da.. snufs Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 kan man ikke bruke skole bevis, sudent kort ellr legitimasjonskort? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) kan man ikke bruke skole bevis, sudent kort ellr legitimasjonskort? 7479187[/snapback] Nei, les litt lengre opp... Skole bevis eller student kort er ikke gyldig legg uansett hvor du er (tror jeg), det viser bare at du får på skole og at du evt kan få rabatt noen steder.. Endret 12. desember 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 billetten er Printable tickets logg inn partyticket trykk på Your account trykk på Printable tickets trykk på Click here:lasertickets-***************************.pdf to get a pdf containing (antall) tickets as a PDF så skriver du ut det pdf fila og tar det billetten som er din og løper inn i skipet sammen med id ditt. så er du inne. husk og få med pcen på et vis hvis du ikke har lyst til å gå mange turer tatt fra tg06 sida : Alle deltagere må vise legitimasjon før de får påsatt armbånd. TG godtar hovedsaklig følgende former for legitimasjon: * Bankkort med bilde * Pass * Sertifikat utstedt av veivesenet (herunder det NYE mopedførerbeviset) * Postens NYE ID-kort * Det NYE "Kongeriket Norge-kortet" * Vernepliktsbok 7478958[/snapback] Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg? 7479408[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg? 7479408[/snapback] Korrekt. 7479417[/snapback] jeg kan printe ut nå? og fortsatt få han til å skaffe meg plass? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Anyway, ny 320GB harddisk er bestilt, beregnet til bruk på TG.Har allerede 960GB fyllt opp på denne pcen 7479196[/snapback] Fullførte akkurat en ordre på komplett med bl. a. en nye 320 gb disk. Har også en 250 gb som står nesten tom, så jeg kommer nok til å plukke opp en god del komplette serier på TG i år. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg? 7479408[/snapback] Korrekt. 7479417[/snapback] der fikk jeg oxo svar på noe av d jeg lurte på..... turte bare ikke å spørre, hehe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Men hva gjør jeg med plasser da? står ikke plassen på billetten? så hvis jeg har en som skal være seater for meg når reserveringa begynner, kan jeg printe ut nå og fortsatt sitte på den plassen han tar til meg? 7479408[/snapback] Korrekt. 7479417[/snapback] jeg kan printe ut nå? og fortsatt få han til å skaffe meg plass? 7479466[/snapback] Yes, det kan du. Men du må huske å sette han som seater. Hvis ikke så kan ikke han velge hvor du skal sitte. 2006 innlegg Endret 11. desember 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg