Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er litt kjipt egentlig. Det var jo noe av moroa i 2005 f.eks, i fjor kjøpte jeg billetter mange uket etter de var lagt ut. :/

Lenke til kommentar
Hvordan er det nye systemet da? Hvordan var det gamle?

7133401[/snapback]

Det gamle systemet var rett og slett førstemann til mølla...

Det nye fungerer slik at man blir plassert i ei kø, helt tilfeldig, hvor man kan bestille billett når det er sin tur :)

I fjor fikk jeg den muligheten 5 ganger , og man blir varslet på mail, så ikke frykt ;)

Lenke til kommentar
Har egentlig litt lyst til å dra selv jeg  :p Får vel muligens med meg ei venninne og så.. =)

Syns det virker ganske morro igrunn! Mulig det blir sånn at jeg drar dit i påska jah  ;)

7140964[/snapback]

Går utifra at dere er jenter, og jenter er noe vi trenger der! =) Det var frustrerende i fjor,syns jeg .. Få jenter! Alle jeg så var på besøk, hos GUTTEN sin! :(

Lenke til kommentar
Har egentlig litt lyst til å dra selv jeg  :p Får vel muligens med meg ei venninne og så.. =)

Syns det virker ganske morro igrunn! Mulig det blir sånn at jeg drar dit i påska jah  ;)

7140964[/snapback]

Går utifra at dere er jenter, og jenter er noe vi trenger der! =) Det var frustrerende i fjor,syns jeg .. Få jenter! Alle jeg så var på besøk, hos GUTTEN sin! :(

7141461[/snapback]

Var vel ca 500 hunkjønn da, og det er jo ikke så dårlig, syns nå jeg ;)

Lenke til kommentar

7140964[/snapback]

7141461[/snapback]

Var vel ca 500 hunkjønn da, og det er jo ikke så dårlig, syns nå jeg ;)

7141479[/snapback]

Tja.. Når det er så mange så er det vel ikke alle som er der bare for å besøke guttene sine vel? Gutten min skal nok oppover han og, men det er ikke bare derfor jeg drar hvertfall:) Jeg ska nok være samme venninna mi der, for å "oppleve" ting liksom ^^ Såvidt jeg har skjønt er det mye som skjer der samtidig?

Hvor mange var det på TG totalt sist da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...