Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Jeg gjør jo ting når de ber meg om det, problemet er at jeg ikke har gjordt det av eget initiativ. Jeg fikk jo lov først, men nå sa hun at "Jeg tror kanskje jeg sier for fort ja til ting".. Har 8 timer på meg til å bestille -___-

Nå er jeg dritstressa fordi jeg har 3 prøver i morgen og jeg må overtale moren min innen 7 timer ...

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går i 2 gym, er 17 år lixm

7476621[/snapback]

Hah, det tror jeg lite på. Send meg et bilde av deg på PM.

Men nok OT..

Begynner å bli ferdig med tegningene/skissene av hylla som skal lages :)

Og bilettene er i boks.

7476689[/snapback]

du trokke på d nei..... ha! hva får deg til å ikke tro d a! sender ikke bilde av meg ass, kjenner deg ikke, du får heller rope meg opp på tg

Lenke til kommentar
går i 2 gym, er 17 år lixm

7476621[/snapback]

Hah, det tror jeg lite på. Send meg et bilde av deg på PM.

Men nok OT..

Begynner å bli ferdig med tegningene/skissene av hylla som skal lages :)

Og bilettene er i boks.

7476689[/snapback]

du trokke på d nei..... ha! hva får deg til å ikke tro d a! sender ikke bilde av meg ass, kjenner deg ikke, du får heller rope meg opp på tg

7476717[/snapback]

Måten du skriver på avslører deg, bl. a.

Men som sagt; nok OT.

Har nå betalt billettene mine, så ting begynner å falle på plass. Ikke sååå mange måneder til det starter heller. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
fjortis er en tilstand,  ikke en alder.

og til å være fjortis, kan han ha dysleksi, noe som gjør det enda verre.

7476879[/snapback]

WORD... :roll:

Er bilettkøen stengt? så sånn ut når jeg sjekka om PTn hadde motatt betalinga, ver ingen måte du kunne komme deg in i køen på, det sto bare "welcome to the party"

uansett er det samme for meg, jeg har mine biletter så jeg er fornøyd...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
blir vel stengt når det er tomt for billetter...

7477038[/snapback]

Nope, du kan stille deg i kø helt frem til TG. Er jo veldig mange som returnerer billetter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
fjortis er en tilstand,  ikke en alder.

og til å være fjortis, kan han ha dysleksi, noe som gjør det enda verre.

7476879[/snapback]

skulle til å si d selv, sliter no jævlig med dysleksi, sier bare takk for støtten, hehe

7477681[/snapback]

heldigvis, begynte og lure på om noen enda hadde så sterke fjortiss tendenser i andre gym...

Lenke til kommentar

Jeg sa at det er vanskelig for meg å ta ut av oppvaskmaskinen når jeg ikke vet når den er ferdig, Og at jeg skal jogge tur med bikkjene 2-3 ganger i uka :)

jeg har 50 mail, og da ar jeg sletta en del av dem :p, og begynner jeg vist i køen en gang til :S

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg sa at det er vanskelig for meg å ta ut av oppvaskmaskinen når jeg ikke vet når den er ferdig, Og at jeg skal jogge tur med bikkjene 2-3 ganger i uka :)

jeg har 50 mail, og da ar jeg sletta  en del av dem :p, og begynner jeg vist i køen en gang til :S

7478412[/snapback]

jaja, hva gjør man ikke for TG... Selv sier pappa bare at vi må se på om jeg er grei nok gutt... Det rare er at jeg alltid er det, uansett hva jeg gjør...

dessuten har du sikkert bare godt av og jogge med bikkja, Trim er noe man alltids har godt av...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...