tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 med du scotty, er d deg på bildet ditt ellr? vis d er deg så ru isåfall drit fin; hehe måtte bare si d Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 han skal ha klokkeslett da men tidene kommer på som nyhet på gathering.org eller helt lydløst inn i FAQen 7472015[/snapback] bruker og starte kl 08:00 på morgenen Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå. 7471764[/snapback] Jeg har vært på svømmestevne der, så det kan bekreftes. med du scotty, er d deg på bildet ditt ellr? vis d er deg så ru isåfall drit fin; hehe måtte bare si d 7472070[/snapback] Hehe. Han er gutt... Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) FAQ'en er flytta til første post! les den der. Endret 10. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå. 7471764[/snapback] Jeg har vært på svømmestevne der, så det kan bekreftes. med du scotty, er d deg på bildet ditt ellr? vis d er deg så ru isåfall drit fin; hehe måtte bare si d 7472070[/snapback] Hehe. Han er gutt... 7472140[/snapback] hehe, daså, hadde ikke gjort meg no om d var ho på bildet ass! ho dama på bildet hans bar bare drit fin lixm Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Butikker:CC: Ligger på cc kjøpesenteret Rema 1000: Ligger nedenfor Mcdonald som ligger i enden av gågata Prix: Ligger i kjelleren i kjøpesenteret som Mcdon ligger i. (se lenger ned) Ica: Rett overfor togstasjonen. Rimi: Ligger ved siden av Maxi (kjøpesenter) Ligger 1km lenger bort om du følger veien som går forbi stasjonen. Maxi matbutikk: Ligger på maxi (doh?) kiwi: Ligger ved sykehuset og ved den store parkeringsplassen midt i hamar. Prix2: TIl cc og oppover forbi statoil. Frukt og grønt: Forbi prix2 og 500 meter til. Rimi2: Forbi frukt og grønt og 50meter til. Bensinstasjoner: Statoil: Ved CC Hydro texaco: Gå mot stasjonen. Ligger i rundkjøring du ser fra skipet. Hydro texaco2: Gå forbi rimi2 og rett til høyre. 300meter til. Statoil2: Gå forbi rimi2, men rett fram. 300m, Venstre i lyskrysset og 100m til Esso: Ligger ved Maxi. Spisesteder: 7-11: Ligger rett overfor stasjonen. Peppes: Gå til høyre ved den trekantetet parken som ligger mellom stasjonen og 7-11. Pizzanini: Du går fordi det på vei til peppes. Pizza driver'n(Et til du driter): Ligger rett ovenfor CC Baguettsjappe: Rett ved siden av peppes på torget. Baguettsjappe2: I gata over mcdonald (baksiden) Mcdonald: I enden av gågata ved neste torg. Gågata ligger rett fra når du er ved peppes. Ligger i ett kjøpesenter. Gatekjøkken: Til høyre ved peppes. 200m Kebabsjappe/gatekjøkken: Ned i tverrgate til gågata når du nærmer deg enden av den. Kebabsjappe/gatekjøkken: Forbi stasjonen og bortover ca 200m Annet: Elkjøp: Ligger ved maxi Clas ohlson: Ligger på maxi Narvesen: Ligger i samme bygg som Mcdon og prix, og på togstasjonen. "Stjålet" fra gathering forumet Sånn, nå vet folka hvor butikker og sånt ligger Edit: liten oppdatering fra Marius E Endret 10. desember 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Kan du smette det inn i ein spoiler, EvenruD? Eg visste forresten ikkje at det var ein sånn liten guide frå før av. - Vel, Mr.SS får avgjere om han vil bruke ein eller begge i førstepost. Min blei skreve som eit resultat av mykje fritid, forresten. Endret 10. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg trenger bare biletten(Det som stod i pdf dokumentet) og legitimasjon? Når jeg kjøpte biletten var jeg registert med mitt navn, men den ble betalt med noen andre sitt VISA kort, vil dette ha noe å si? Jeg bare tar med biletten(PDF dokumentet) og pass? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mange butikker der ja, men ikke noen av dem er jo inerheten av vikingskipet da... Lenke til kommentar
ZuPraN Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Derfor du har bil da;) Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Som eg skriv i FAQen min, er det ein moglegheit å gå over brua til Ottestad. Det er det alternativet eg ser på som best. Lett å finne fram, det skal vere sikkert. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Derfor du har bil da;) 7472385[/snapback] ossen skal kan jeg ha bil når jeg er 17 år og ikke har lappen a? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mange butikker der ja, men ikke noen av dem er jo inerheten av vikingskipet da... 7472369[/snapback] CC ligger kanskje 10min unna skipet, pizza driver og prix også Litt frisk luft har du godt av Derfor du har bil da;) 7472385[/snapback] ossen skal kan jeg ha bil når jeg er 17 år og ikke har lappen a? 7472470[/snapback] Heldigvis, så har man funnet opp en sinnsykt kul ting som har 2 hjul og ett sett med pedaler.. helt vilt hvor bra det funker :O I tillegg så får man litt morsjon hvis man tar i skikkelig Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mange butikker der ja, men ikke noen av dem er jo inerheten av vikingskipet da... 7472369[/snapback] CC ligger kanskje 10min unna skipet, pizza driver og prix også Litt frisk luft har du godt av Derfor du har bil da;) 7472385[/snapback] ossen skal kan jeg ha bil når jeg er 17 år og ikke har lappen a? 7472470[/snapback] Heldigvis, så har man funnet opp en sinnsykt kul ting som har 2 hjul og ett sett med pedaler.. helt vilt hvor bra det funker :O I tillegg så får man litt morsjon hvis man tar i skikkelig 7472536[/snapback] tenker du på en sykkel? ossen får man med sen en sykkel på tg lixm Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 tenker du på en sykkel? ossen får man med sen en sykkel på tg lixm 7472620[/snapback] Sykler til TG? Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er jo eit godt alternativ for meg, då. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 tenker du på en sykkel? ossen får man med sen en sykkel på tg lixm 7472620[/snapback] Sykler til TG? 7472634[/snapback] jah! fra bærum opp til vikinskipet ed all pc utsyr, høytalere og klær og en stol?!? nei, trukke d ass, men jeg er villig til å paye noen til å kjøre meg lixm. vis vedkommende ikke gjør d gratis Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Sånn, da var førsteposten oppdatert med nyttig info Takk til bidragsyterne. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sånn, da var førsteposten oppdatert med nyttig info Takk til bidragsyterne. 7472666[/snapback] førsteposten? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tigersager: du får jo tak i fine små sykler som du kan klappe sammen osv da... Sparkesykkel er også et greit alternativ, handler om å være litt kreativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg