Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel ta en tur innom sverige til neste år, håper jeg har fått lappen innen den tid :D

Er det no anna man kan kjøpe der, til tg, hvis man ikke er så fan av brus eller godis? :p

7469618[/snapback]

Kjøp snus, hvis du ikke snuser får du solgt det :)

________

hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`?

Lenke til kommentar

Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt.

Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer.

Lenke til kommentar
Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt.

Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer.

7470268[/snapback]

Vise ord :D

Og en ting til, kjøtt er heller ikke bra i store mengder (tenker da på pølser og hamburgere)...

Ta gjerne å kjøp noe salat og noe annet mild mat på butikken som ligger 10min fra skipet, kroppen har sånn generelt sett ikke godt av å sitte stille i 5 døgn så da kan man gjerne spandere på med litt sund mat :p

Lenke til kommentar
hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`?

7470267[/snapback]

Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe. Men er masse vinduer, så det blir nok solskinn på dagtid.

Rett i koppen er forresten nødvendig for å overleve på TG. Det og den pizza-greia over gata.

Edit:

Lysene blir slukket omtrent kl 9 på kvelden første dagen.

Etter det så er lysene av hele tiden :)

7470326[/snapback]

Err.. Kommer de ikke på igjen? Tar jeg så feil? : o

Jøss

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar

7470267[/snapback]

Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe.

7470330[/snapback]

Jeg trodde lysene ikke kom på igjen, har ihvertfall ikke merket det på tidligere ganger jeg har vært der. :hmm:

Lenke til kommentar

7470267[/snapback]

Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe.

7470330[/snapback]

Jeg trodde lysene ikke kom på igjen, har ihvertfall ikke merket det på tidligere ganger jeg har vært der. :hmm:

7470339[/snapback]

Mulig jeg forveksler lysene med sol.

Det er ikke det jeg pleier å tenke over når jeg sitter der.

Lyst er det i alle fall.

Lenke til kommentar
You can get this page as a PDF ready for printing as a receipt: order-61984.pdf

Overall status of order:

Status of order number 61984: Fullført

The order was completed at søn 10-12-2006 17:37:38 CET

Contents of order:

Item Price (NOK) Number Total (NOK)

The Gathering 2007 ticket + ticketing fee 640 + 30 2 1340

Subtotal before payments  1340

Payment 25354 Online credit card  -1340

Grand total  0

Click the name of an item to see a complete description of what you get for buying one and refund information.

Payment information:

We charged 1340.00000 NOK to your VISA/MC, with the number: XXXX XXXX XXXX XXXX at søn 10-12-2006 17:37:37 CET.

The payment for this amount has been completed and added to your PTN-account.

Har jeg bestilt billett nå? må jeg ikke skrive ut noe og ta med meg? eller sier jeg navet mitt når jeg kommer dit og så er det bare å gå inn? Vet at jeg kan reservere plass, hva er neste skritt for meg nå som jeg har fått denne meldingen?

7469933[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg med det her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Se hvor god plass de hadde på TG før...  :cry:  (fra 2000)

http://g.qj.no/tg00/056.jpg

7470097[/snapback]

Man trengte vel en del mer plass før også.

Men i år har de ikke sagt hvor stor plass vi får enda.

Det er unormalt. Vi får krysse fingrene for at de koster på oss noen cm. ^^

7470152[/snapback]

Blir nok helt likt som i fjor, eller mindre plass. For er vel ikke færre deltakere i år... Selv syns jeg det blir ganske så trangt, og skal kjøpe en ekstra plass i år. (vi er 3 stk som spleiser på 1 ekstra). De to siste årene har vi vært jævlig heldige med en ledig plass ved siden av oss, så hvis det ikke blir det i år blir det litt trangt med 3 plasser til 3 stk. tror jeg.

Simma89: ja, nå har du billetter.

Lenke til kommentar

er det matbutikker i nærheten der ? så jeg kan få kjøpt noe på onsdag

er det noe peppes e.l. på hamar som leverer i vikingskipet ?

er det en bensinstasjon i nærheten ( er den åpen på helligdagene ) ?

andre steder som er nyttige utenfor skipet ?

btw det blir nok en tur over grensa

Lenke til kommentar
har har erfaring fra tidligere lan et d ikke er helt lurt å sove der....... skam jeg være trygg på å ikke bli vekka på en ubehagelig måte på tg? første lanet jeg var på våkna jeg med stearin i tinningen, begynnte å renne nedover mot øyet, men d stivna for d kom så langt....... håper bare d ikke er den type idioter på tg, skulle d skje dagen etter lanet har begynnt kan d bli bråk lixm....

7465674[/snapback]

På TG er det absolutt ingen fare for at noen skal gjøre noe mot deg når du sover på tribunen/gulvet/i stolen/i teltet, hvis ikke noen kamerater har tenkt til å ta hevn.

7465702[/snapback]

ikke at jeg er no spess voldelig, men jeg blir jævlig lett forbanna å riirtert når jeg ikke har sovet på 2 døgn, men men, d er bare å passe på å få nokk søvn d lixm :):D

Lenke til kommentar

er det noe peppes e.l.  på hamar som leverer i vikingskipet ?

7471012[/snapback]

1. Det er to matbutikkar i gangavstand.

2. Det er Peppes og Pizzanini, men eg veit ikkje om dei leverer i skipet.

3. Hydro Texaco ligg ganske nært. Opningstida veit eg ikkje noko om.

4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå.

7470268[/snapback]

Bra for oss som kan sjå skipet frå verandaen. Mor sine kjøttbollar i brun saus er ikkje langt unna. :p

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

er det noe peppes e.l.  på hamar som leverer i vikingskipet ?

7471012[/snapback]

1. Det er to matbutikkar i gangavstand.

2. Det er Peppes og Pizzanini, men eg veit ikkje om dei leverer i skipet.

3. Hydro Texaco ligg ganske nært. Opningstida veit eg ikkje noko om.

4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå.

7470268[/snapback]

Bra for oss som kan sjå skipet frå verandaen. Mor sine kjøttbollar i brun saus er ikkje langt unna. :p

7471764[/snapback]

hehe, avkobling derfra kommer man helt sikkert til å trenge før ellr senere, jeg vet bare at jeg har en del å forbrede til tg, billettene er i box, i min gode gamle lommebok, nå må jeg bare ordne tog turen, og jeg har fremeles ikke fått et helt nøyaktig svar på når tg begynner... men d kommer vel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
og jeg har fremeles ikke fått et helt nøyaktig svar på når tg begynner... men d kommer vel

7471821[/snapback]

:ermm: På gathering.org står det klart og tydelig "April 4th - 8th, 2007"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...