mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg er 12 år.. Er jeg for ung for og dra? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det blir vel opp til deg selv og dine foreldre å bestemme. Husk nå å dusj hver dag og spis skikkelig, du kan ikke leve fem dager på godteri og brus..i så fall blir du syk/veldig kvalm. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Var det til meg? Så hadde jeg spist Mr.Lee nudler og rett i koppen hver dag xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Får vel ta en tur innom sverige til neste år, håper jeg har fått lappen innen den tid Er det no anna man kan kjøpe der, til tg, hvis man ikke er så fan av brus eller godis? 7469618[/snapback] Kjøp snus, hvis du ikke snuser får du solgt det ________ hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt. Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt. Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer. 7470268[/snapback] Vise ord Og en ting til, kjøtt er heller ikke bra i store mengder (tenker da på pølser og hamburgere)... Ta gjerne å kjøp noe salat og noe annet mild mat på butikken som ligger 10min fra skipet, kroppen har sånn generelt sett ikke godt av å sitte stille i 5 døgn så da kan man gjerne spandere på med litt sund mat Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`? 7470267[/snapback] Lysene blir slukket omtrent kl 9 på kvelden første dagen. Etter det så er lysene av hele tiden Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`? 7470267[/snapback] Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe. Men er masse vinduer, så det blir nok solskinn på dagtid. Rett i koppen er forresten nødvendig for å overleve på TG. Det og den pizza-greia over gata. Edit: Lysene blir slukket omtrent kl 9 på kvelden første dagen.Etter det så er lysene av hele tiden 7470326[/snapback] Err.. Kommer de ikke på igjen? Tar jeg så feil? : o Jøss Endret 10. desember 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`? 7470267[/snapback] Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe. 7470330[/snapback] Jeg trodde lysene ikke kom på igjen, har ihvertfall ikke merket det på tidligere ganger jeg har vært der. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvordan pleier det å være på TG= er lysene slokt døgnet rundt eller står det på til tider`? 7470267[/snapback] Lysene slås av 20:00 og kommer på 08:00 eller noe. 7470330[/snapback] Jeg trodde lysene ikke kom på igjen, har ihvertfall ikke merket det på tidligere ganger jeg har vært der. 7470339[/snapback] Mulig jeg forveksler lysene med sol. Det er ikke det jeg pleier å tenke over når jeg sitter der. Lyst er det i alle fall. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 You can get this page as a PDF ready for printing as a receipt: order-61984.pdfOverall status of order: Status of order number 61984: Fullført The order was completed at søn 10-12-2006 17:37:38 CET Contents of order: Item Price (NOK) Number Total (NOK) The Gathering 2007 ticket + ticketing fee 640 + 30 2 1340 Subtotal before payments 1340 Payment 25354 Online credit card -1340 Grand total 0 Click the name of an item to see a complete description of what you get for buying one and refund information. Payment information: We charged 1340.00000 NOK to your VISA/MC, with the number: XXXX XXXX XXXX XXXX at søn 10-12-2006 17:37:37 CET. The payment for this amount has been completed and added to your PTN-account. Har jeg bestilt billett nå? må jeg ikke skrive ut noe og ta med meg? eller sier jeg navet mitt når jeg kommer dit og så er det bare å gå inn? Vet at jeg kan reservere plass, hva er neste skritt for meg nå som jeg har fått denne meldingen? 7469933[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg med det her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Se hvor god plass de hadde på TG før... (fra 2000) http://g.qj.no/tg00/056.jpg 7470097[/snapback] Man trengte vel en del mer plass før også. Men i år har de ikke sagt hvor stor plass vi får enda. Det er unormalt. Vi får krysse fingrene for at de koster på oss noen cm. ^^ 7470152[/snapback] Blir nok helt likt som i fjor, eller mindre plass. For er vel ikke færre deltakere i år... Selv syns jeg det blir ganske så trangt, og skal kjøpe en ekstra plass i år. (vi er 3 stk som spleiser på 1 ekstra). De to siste årene har vi vært jævlig heldige med en ledig plass ved siden av oss, så hvis det ikke blir det i år blir det litt trangt med 3 plasser til 3 stk. tror jeg. Simma89: ja, nå har du billetter. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er det matbutikker i nærheten der ? så jeg kan få kjøpt noe på onsdag er det noe peppes e.l. på hamar som leverer i vikingskipet ? er det en bensinstasjon i nærheten ( er den åpen på helligdagene ) ? andre steder som er nyttige utenfor skipet ? btw det blir nok en tur over grensa Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 900 forann meg nå. Har en god følelse.. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 har har erfaring fra tidligere lan et d ikke er helt lurt å sove der....... skam jeg være trygg på å ikke bli vekka på en ubehagelig måte på tg? første lanet jeg var på våkna jeg med stearin i tinningen, begynnte å renne nedover mot øyet, men d stivna for d kom så langt....... håper bare d ikke er den type idioter på tg, skulle d skje dagen etter lanet har begynnt kan d bli bråk lixm.... 7465674[/snapback] På TG er det absolutt ingen fare for at noen skal gjøre noe mot deg når du sover på tribunen/gulvet/i stolen/i teltet, hvis ikke noen kamerater har tenkt til å ta hevn. 7465702[/snapback] ikke at jeg er no spess voldelig, men jeg blir jævlig lett forbanna å riirtert når jeg ikke har sovet på 2 døgn, men men, d er bare å passe på å få nokk søvn d lixm Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) er det matbutikker i nærheten der ? så jeg kan få kjøpt noe på onsdag er det noe peppes e.l. på hamar som leverer i vikingskipet ? er det en bensinstasjon i nærheten ( er den åpen på helligdagene ) ? andre steder som er nyttige utenfor skipet ? btw det blir nok en tur over grensa 7471012[/snapback] 1. Det er to matbutikkar i gangavstand. 2. Det er Peppes og Pizzanini, men eg veit ikkje om dei leverer i skipet. 3. Hydro Texaco ligg ganske nært. Opningstida veit eg ikkje noko om. 4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå. Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt. Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer. 7470268[/snapback] Bra for oss som kan sjå skipet frå verandaen. Mor sine kjøttbollar i brun saus er ikkje langt unna. Endret 10. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er det matbutikker i nærheten der ? så jeg kan få kjøpt noe på onsdag er det noe peppes e.l. på hamar som leverer i vikingskipet ? er det en bensinstasjon i nærheten ( er den åpen på helligdagene ) ? andre steder som er nyttige utenfor skipet ? btw det blir nok en tur over grensa 7471012[/snapback] 1. Det er to matbutikkar i gangavstand. 2. Det er Peppes og Pizzanini, men eg veit ikkje om dei leverer i skipet. 3. Hydro Texaco ligg ganske nært. Opningstida veit eg ikkje noko om. 4. Ankerskogen Svømmehall er ein fin stad å kople av frå TG. Boblebad, stort basseng og tårn du kan hoppe frå. Veldig mange går på en smell og bare tenker på å drikke Cola og spise crappy mat. Det resulterer i sykdom og diare, og dassene på TG er ikke akkurat velegnet for løs mage. Det er stort sett så disgusting lukt der inne at du ikke vil sette deg ned i mere enn 1 minutt. Må drikke vann og spise normal mat også. Det bare går ikke an å leve på brus og godteri i 5 dager. Da blir kroppen totalt dehydrert og du får store problemer. 7470268[/snapback] Bra for oss som kan sjå skipet frå verandaen. Mor sine kjøttbollar i brun saus er ikkje langt unna. 7471764[/snapback] hehe, avkobling derfra kommer man helt sikkert til å trenge før ellr senere, jeg vet bare at jeg har en del å forbrede til tg, billettene er i box, i min gode gamle lommebok, nå må jeg bare ordne tog turen, og jeg har fremeles ikke fått et helt nøyaktig svar på når tg begynner... men d kommer vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 og jeg har fremeles ikke fått et helt nøyaktig svar på når tg begynner... men d kommer vel 7471821[/snapback] På gathering.org står det klart og tydelig "April 4th - 8th, 2007" Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 han skal ha klokkeslett da men tidene kommer på som nyhet på gathering.org eller helt lydløst inn i FAQen Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 han skal ha klokkeslett da men tidene kommer på som nyhet på gathering.org eller helt lydløst inn i FAQen 7472015[/snapback] er har vi en som forstår hva jeg sier, seff vet jeg vilgen dager tg begynner! hvem vet ikke d.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg