Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal prøve å lage en film fra TG07.

Hvis jeg bare finner videokameraet mitt.

Jeg har funnet ut at det egentlig ikke er så mye å gjøre. Bortsett fra å snakke med folk jeg har blitt kjent fra diverse steder på nettet (Som #gamer.no på quakenet), så gikk det stortsett i å spille minesveiper på msn sammen med en av dem jeg dro sammen med og å prøve å tilegne seg mest mulig Star Trek og Babylon 5 fra DC-serverene.

Jeg trenger noe nytt å gjøre.

På '07 skal vi i alle fall melde oss på demoscenen og levere inn en snurrende trekant eller noe, som trolig er det eneste vi klarer å presse ut.

Harr.. Jeg gleder meg fortsatt som en unge.

Vi kommer til å dra hjem på lørdagskvelden for å slippe alt stresset på søndagsmorgenen. :/

Lenke til kommentar
Tror det blir laptop på meg også i år. Det blir digg! :D

7462153[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde stasjonær å ta med, jeg :ermm:

Altså, jeg har jo det, men laptopen er bedre.

I fjor satt man med stasjonær og lcd. Utrolig gla jeg fikk låne lcd så jeg slapp ta med crt, da tror jeg ikke jeg hadde hatt plass te anna enn skjermen.

Han som satt ovafor meg satt også med 19" crt :p

Lenke til kommentar

jeg har tatt Printable tickets, og når jeg åpner bilettene så står det at This does not guarentee a valid ticket, check the site.

man trenger bare biletten og legitimasjon(bankkort osv?)

vil være helt sikker

Endret av mr_james
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tror det blir laptop på meg også i år. Det blir digg! :D

7462153[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde stasjonær å ta med, jeg :ermm:

Altså, jeg har jo det, men laptopen er bedre.

7463294[/snapback]

Samme problem her, den bærbare er litt kraftigere. :/ Men så blir det mye lettere med den også, har vært noen år der med stasjonær.

Lenke til kommentar

Eksterne harddisker og laptopper er svært lette å ta. Derfor bør du oppbevare disken og laptoppen på et trygt sted når du sover. Be også noen du kjenner som du sitter i nærheten av passe litt på. Har en kamerat som har med seg en ekstern western digital disk som lyser, den har ikke blitt tatt ennå. Så vis du bare passer på så går det nok bra.

Gleder meg til TG ^^

Lenke til kommentar

har har erfaring fra tidligere lan et d ikke er helt lurt å sove der....... skam jeg være trygg på å ikke bli vekka på en ubehagelig måte på tg? første lanet jeg var på våkna jeg med stearin i tinningen, begynnte å renne nedover mot øyet, men d stivna for d kom så langt....... håper bare d ikke er den type idioter på tg, skulle d skje dagen etter lanet har begynnt kan d bli bråk lixm....

Lenke til kommentar
har har erfaring fra tidligere lan et d ikke er helt lurt å sove der....... skam jeg være trygg på å ikke bli vekka på en ubehagelig måte på tg? første lanet jeg var på våkna jeg med stearin i tinningen, begynnte å renne nedover mot øyet, men d stivna for d kom så langt....... håper bare d ikke er den type idioter på tg, skulle d skje dagen etter lanet har begynnt kan d bli bråk lixm....

7465674[/snapback]

På TG er det absolutt ingen fare for at noen skal gjøre noe mot deg når du sover på tribunen/gulvet/i stolen/i teltet, hvis ikke noen kamerater har tenkt til å ta hevn.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...