Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

nå har jeg også tilgang til butikken. men det er noe bankproblemer idag tror jeg så fåkke betalt:(

7449935[/snapback]

Du har god tid anyway - 2 uker. Sitte klar med pengene til å betale selv, men trur jeg drøyer et par dager til. (10 dager å betale på :))

7450074[/snapback]

jeg bruker visa ikke nettbank

7450416[/snapback]

Har ikke noe å si, fortsatt 14 dager å gjøre det på, så er det fortsatt kluss med VISA-betalingen, så finn på en annen måte.

Jegmå ha en oppklaring her, begynner å bli forvirret.

Når man betaler med VISA, blir beløpet trukket med engang, eller tar det opptil 10dager?

7450529[/snapback]

Det der med 10 dager var bare hvor lenge jeg har igjen før jeg MÅ ha betalt. Betaler du med Visa/nettbank er det overført til TG innen, ja la oss si maks 2 døgn.

EDIT:

bazukh, enig med deg! Etter å ha hørt den litt faller du i transe! Savner sangen hver gang jeg tenker på den :love: Syns remixen var litt falsk/dårlig jeg, iallefall i starten :hmm: Den sangen skal være litt chill og avslappende, ikke noe så får pulsen til å øke :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man betaler med VISA, blir beløpet trukket med engang, eller tar det opptil 10dager?

7450529[/snapback]

det blir trukket med en gang

7450732[/snapback]

bor langt tid tar d når man kjøper bilettene over nettbank? begynner bare å bli litt nærvøs p om jeg får bilettene jeg har bettalt for i d hele tatt, de ble kjøpt igår altså

Lenke til kommentar

7450529[/snapback]

det blir trukket med en gang

7450732[/snapback]

bor langt tid tar d når man kjøper bilettene over nettbank? begynner bare å bli litt nærvøs p om jeg får bilettene jeg har bettalt for i d hele tatt, de ble kjøpt igår altså

7452108[/snapback]

Bare slapp av, har du betalt til riktig konto så får du bilettene.

Som sagt, så tar det alt fra 24 timer til 48 timer å overføre med nettbank, så vær litt tålmodig.

Lenke til kommentar

7450529[/snapback]

Jeg *Dj DaYwAlk3r kommer til å stille opp, skulle ønske meg en anlegg så skal jeg spille noen bra og råe sanger jeg selv har lagd. så om noen som har bra anlegg som jeg kunne låne, sifra til meg på PM.

Lenke til kommentar
God morgen SO troll, som vanlig har jeg ikke spist i dag og må vente i 2 og en halv time før jeg får mat *magerumling*

oj, feil tråd deluxe...

7452803[/snapback]

Litt trøtt? ;D haeh...

Du, hølands_gutt, har ikke noe anlegg å låne deg. Men hvis du sender noen sanger, så kan jeg jo spille det over anlegget mitt? :roll: Er ikke helt sikkert vi skal ha noe.men får se... :thumbup:

Endret av Karlsen91
Lenke til kommentar
God morgen SO troll, som vanlig har jeg ikke spist i dag og må vente i 2 og en halv time før jeg får mat *magerumling*

oj, feil tråd deluxe...

7452803[/snapback]

Litt trøtt? ;D haeh...

Du, hølands_gutt, har ikke noe anlegg å låne deg. Men hvis du sender noen sanger, så kan jeg jo spille det over anlegget mitt? :roll: Er ikke helt sikkert vi skal ha noe.men får se... :thumbup:

7454047[/snapback]

er d lov å ha med anlegg i d hele tatt a? noen sier til meg at d ikke er lov og noen sier at d er lov.... blir jo helt forvirra

Lenke til kommentar

oj, feil tråd deluxe...

7452803[/snapback]

Litt trøtt? ;D haeh...

7454047[/snapback]

er d lov å ha med anlegg i d hele tatt a? noen sier til meg at d ikke er lov og noen sier at d er lov.... blir jo helt forvirra

7454562[/snapback]

Si meg hvor du sitter så kommer jeg med kniv, og skjærer hull på dem :nei:

Lenke til kommentar

oj, feil tråd deluxe...

7452803[/snapback]

Litt trøtt? ;D haeh...

7454047[/snapback]

7454562[/snapback]

Er da vel lov? folk hadde det i fjord...Og har ikke hørt at noen har sagt noe imot det... Så kan vel ikke anta annet en at det er lov :!:

Lenke til kommentar

jeg kan bestille nå, men jeg vil sitte med noen venner. De er en gruppe som bestiller og jeg og en kamerat er en annen. OG vi vil alle sitte sammen. En i den andre grupa sa at man kan velge seater. Altså at en i en av gruppene kan velge hvor alle skal sitte. Hvordan gjør jeg slik at en i den andre gruppa blir min seater slik at han kan førge for at alle sitter sammen?

Lenke til kommentar
jeg kan bestille nå, men jeg vil sitte med noen venner. De er en gruppe som bestiller og jeg og en kamerat er en annen. OG vi vil alle sitte sammen. En i den andre grupa sa at man kan velge seater. Altså at en i en av gruppene kan velge hvor alle skal sitte. Hvordan gjør jeg slik at en i den andre gruppa blir min seater slik at han kan førge for  at alle sitter sammen?

7455003[/snapback]

Det er vel ikke mulig å seate nå da seatingen ikke kommer opp før ca. en måned før lanet starter?

Lenke til kommentar
ja det vet jeg. Men hvordan gjør jeg det? må jeg sette det opp nå når jeg bestiller billett? eller kan jeg gjøre det når seatingen begynner?

7455098[/snapback]

Du kan gjøre det etter du har bestilt og før seatinga begynner.

Er da vel lov? folk hadde det i fjord...

7454988[/snapback]

Høyttalere i en fjord, sier du? Høres lite praktisk ut.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
ja det vet jeg. Men hvordan gjør jeg det? må jeg sette det opp nå når jeg bestiller billett? eller kan jeg gjøre det når seatingen begynner?

7455098[/snapback]

Du kan gjøre det etter du har bestilt og før seatinga begynner.

Er da vel lov? folk hadde det i fjord...

7454988[/snapback]

Høyttalere i en fjord, sier du? Høres lite praktisk ut.

7455153[/snapback]

Så jeg kan bare bestille nå. vente til seatinga begynner og da sette han som seater?

Lenke til kommentar
Til de som lurer på om høyttalere er lov:

JA, det er det! Ingen stemning uten litt lyd! :p

Det er et dataparty og da er det lov, hadde det vært LAN så hadde det nok ikke vært lov :) Å liker du det stille så stikk på et mer nerda "LAN" ;)

7455171[/snapback]

da fikk jeg endelig avar på d jeg altid har lurt på, ingen kommer til å legge mere til min musikk engang, mine høytalere er på 400 wat, hehe, men er d noen som vet når lanet starter? har hørt rykter om 1200, men stemmer d ellr?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...