Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Jeg skal selvførgelig på TG :) Hver påske går bort til TG.

 

Skal gjøre en litt annen vri denne gangen.

Blir 3 stykker på hylla jeg lager, 1 og en lagringsplass.

Og vi skal ha 100cm i bredden hver, altså det blir 5 plasser totalt.

 

Skal bli spotlights, vifter. osv.

Hylla skal også bli malt på av et par karer som har gått på grafisk/design(noe sånt) skole

Kommer worklogg etterhvert når prosjektet har starta.

 

 

 

Her er link til TG06 hylla forresten ;)

 

Gleder meg :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal selvførgelig på TG :) Hver påske går bort til TG.

 

Skal gjøre en litt annen vri denne gangen.

Blir 3 stykker på hylla jeg lager, 1 og en lagringsplass.

Og vi skal ha 100cm i bredden hver, altså det blir 5 plasser totalt.

 

Skal bli spotlights, vifter. osv.

Hylla skal også bli malt på av et par karer som har gått på grafisk/design(noe sånt) skole

Kommer worklogg etterhvert når prosjektet har starta.

 

 

 

Her er link til TG06 hylla forresten ;)

 

Gleder meg :)

7121846[/snapback]

 

Veldig fin hylle! Blir mitt 2. år, var der i fjor og det var SYKT! Satser på hylle selv, med noen kamerater, så fint om enda fler poster bilder :D

Lenke til kommentar

Skal på TG med en drøss med folk ser det ut som.

Blir 12-15 stk ser det ut som nå. Blir sikkert et par som dropper ut etterhvert, men det kan bli bra.

 

Jeg og en annen skal bygge hylle.

Vi har de to siste årene hatt med en sofa som vi bygget litt på, men den så vi oss nødt til å kaste ( :( ), så vi prøver noe nytt.

Lenke til kommentar
Høres for meg ut som han ikke har vært på TG.

 

Undead, tenk deg du og de 10 vennene dine på TG..!

 

Alle sitter sammen på ei rekke.. Det er minst like bra som hjemme i en svett kjeller til noen...! ;)

7096649[/snapback]

 

Neh, har sett nok av TG. Ser ikke vitsen i det. Sceneshowene osv er bare bullshit for å fylle opp tid. Er så mange tragiske scene show jeg har sett via webcam at det er ikke gøy å tenke på engang.

 

Nei, takker meg heller til pcstua ^^ (nei, ingen svett kjeller)

Xbox 360 huka opp mot en HD-TV + Spillserver til pc spilling som takler det som skal spilles. Ser ikke hva som er så dårlig med den løsningen?

 

Men uansett, syns det blir mye greiere på den måten. Har man alt man trenger + litt til.

 

Istedenfor å sove på en hard scenekant og sniffe på sokkene til han som ligger 5 cm unna. ^^ (kanskje litt overdrevent, men dere ser poenget)

 

Men, hvis dere vil på TG skal ikke jeg stoppe dere. Jeg sa bare min mening om saken.

 

*EDIT*

Ah, holdt på å glemme: Syns TG har for mange fjortiser. Ja, greit jeg er 20år, men det er desto større grunn til å vike unna ^^

7101418[/snapback]

 

TG er jo artig på den måten at man treffer folk. Folk man har kommunisert ned over internett.

 

PS: Du tar med deg ordentlig soveutstyr. Madrass, pute og dyne. Så slipper du å sove på en hard scenekant.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det er å ta fly til TG? Fly til gardemoen og så tog til hamar. Har hørt at det ikke er lov å ha PCer i lasterommet, hvordan skal man ellers få den med seg. :dontgetit:

 

Mulig jeg og en eller to kompiser drar nedover, men de sier det blir så mye styr med fly og sånt. :no: Er fra troms så noe annet en fly er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det er å ta fly til TG? Fly til gardemoen og så tog til hamar. Har hørt at det ikke er lov å ha PCer i lasterommet, hvordan skal man ellers få den med seg.  :dontgetit:

 

Mulig jeg og en eller to kompiser drar nedover, men de sier det blir så mye styr med fly og sånt.  :no:  Er fra troms så noe annet en fly er uaktuelt.

7129248[/snapback]

 

Kommer jo folk fra gudvet hvor , så tror det burde ordne seg egentlig! =) Tror da det går an å ha med pc på fly, har du sjekka det ut?

Lenke til kommentar
Innhold i bagasjen

Bagasje som sjekkes inn for transport i flyets lasterom skal være forsvarlig emballert og må tåle å bli lastet sammen med annen bagasje. I denne bagasje er det ikke tillatt å ha nedpakket fyrstikker / sigarettennere.

 

Innsjekket bagasje skal ikke inneholde ømtålige og bedervelige gjenstander, eller spesielle verdigjenstander som penger, nøkler, reseptbelagte medisiner, briller, solbriller, fotografiapparater, smykker, edle metaller, computere, personlig elektronisk utstyr, mobiltelefoner, musikkinstrument, verdipapirer, forretningsdokumenter, pass eller andre identifikasjonspapirer, eller prøver.

http://sas.no/WCM/templates/HelpTopic____235.aspx#237

 

Står at man ikke kan ta med seg computere, jeg skjønner ikke hvordan man ellers kan få den med :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...