Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg også tilgang til butikken. men det er noe bankproblemer idag tror jeg så fåkke betalt:(

7449935[/snapback]

Du har god tid anyway - 2 uker. Sitte klar med pengene til å betale selv, men trur jeg drøyer et par dager til. (10 dager å betale på :))

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
nå har jeg også tilgang til butikken. men det er noe bankproblemer idag tror jeg så fåkke betalt:(

7449935[/snapback]

Du har god tid anyway - 2 uker. Sitte klar med pengene til å betale selv, men trur jeg drøyer et par dager til. (10 dager å betale på :))

7450074[/snapback]

jeg bruker visa ikke nettbank

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Må nesten si meg enig med Sindre_ns125r. Den er jo bare tøffest.

Tøffeste hadde vært om det blei orginale sangen, og ikke nødvendigvis remixen :wee:

7450703[/snapback]

hørte den første gang i går, og jeg må si at den så absolutt hadde passet som en TG07 sang... Men håper no litt på Balle Balle sangen fra HW-lan 06... :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt: Loituma - Leva's Polka (Remix) i orginal enda jeg...har hørt den skal vere ganskje kjip... Men er jo fult mulig den er konge. Har ikke hørt Balle Balle. Men det hadde jo vært litt tøft å hvis det hadde blitt en sang av Datarock da :p

Endret av Sindre_ns125r
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt: Loituma - Leva's Polka (Remix) i orginal enda jeg...har hørt den skal vere ganskje kjip... Men er jo fult mulig den er konge. Har ikke hørt Balle Balle.    Men det hadde jo vært litt tøft å hvis det hadde blitt en sang av Datarock da :p

7450831[/snapback]

Er den da overhodet ikke.

Klikk her :wee:

Den er sånn at en glømmer at en hører på den, og savner den litt når en skrur av. Hørte på den omtrent hele natt te 17. mai i år :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...