Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva for noe spennende søkte du da?

7441247[/snapback]

Søkte

1. Security

2. Logistic

3. info

elns :p

du da?

7441335[/snapback]

Hmm. Tror det var flg.

1. Core

2. Core:care ( kanskje fordi jeg var litt crew care på HW-LAN :p)

3. Info

Lenke til kommentar

Det er sånne små konserter der ja :p

Også skjer det masse kult på scenen, håper trym er leder der til neste år også :p

"where does the three legged horse live?" :D

Anyway, det er masse compoer, kino, foredrag osv

Så du trenger ikke å være redd for å tilbringe all tia di foran skjermen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er nå i shop'en, men har skaffa meg billetter gjennom en annen venn av meg.. Er det mulig å gi noen plassen min elns uten at de må ta risken med å gi meg penger for at jeg skal bestille til de?

7442116[/snapback]

tviler egentlig på det, men nå er jeg heller ingen ekspert på på partyticket sitt system...

Tror eneste måten er at de må betale til deg, og så kjøper du biletten...

Lenke til kommentar
Jeg er nå i shop'en, men har skaffa meg billetter gjennom en annen venn av meg.. Er det mulig å gi noen plassen min elns uten at de må ta risken med å gi meg penger for at jeg skal bestille til de?

7442116[/snapback]

tviler egentlig på det, men nå er jeg heller ingen ekspert på på partyticket sitt system...

Tror eneste måten er at de må betale til deg, og så kjøper du biletten...

7442414[/snapback]

jeg ble jo faen meg skremt selv når jeg var i kø, fikk pluttelig vite at jeg ble kasta ut av køen vis jeg opptaterte siden for mye, hehe, men fikk meg en jævla god nyhet når jeg kom hjem fra jobben ass

Lenke til kommentar

Tigersager: Kan du lære deg å skrive uten banneord, det gir ett useriøst inntrykk, dessuten kan du lære deg å sjekke gathering.org og partyticket.net før du spør om noe, det er faktisk ganske irriterende å måtte svare samme person om og om igjen på forskjellige spørsmål når stort sett alt står på sidene. Det som ikke står der kan lett finnes ved hjelp av google.com

Nå er det jeg som er han som klager igjen.....say it!(wannabe_mod^^)

For å ikke bryte strømmen helt: "You are number 524 in the queue.", ett par dager nå så er bilettene i boks.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...