AT1S Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjentar mitt forrige innlegg. Noen som har peiling på når vi får vite om vi er tatt inn i crew? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjentar mitt forrige innlegg. Noen som har peiling på når vi får vite om vi er tatt inn i crew? 7441168[/snapback] Nei.. Se på http://forums.gathering.org , under offtopic er det en tråd om det... har selv søkt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva for noe spennende søkte du da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hah. Da har jeg tilgang til shopen. Endelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva for noe spennende søkte du da? 7441247[/snapback] Sjekk post nr. 6 http://forums.gathering.org/showthread.php...&highlight=crew Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hva for noe spennende søkte du da? 7441247[/snapback] Søkte 1. Security 2. Logistic 3. info elns du da? Endret 6. desember 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva for noe spennende søkte du da? 7441247[/snapback] Søkte 1. Security 2. Logistic 3. info elns du da? 7441335[/snapback] Hmm. Tror det var flg. 1. Core 2. Core:care ( kanskje fordi jeg var litt crew care på HW-LAN ) 3. Info Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kuuult.... Håper så sykt at jeg får være med, i år syns jeg det blei litt kjipt etter noen dager.. så litt forandring hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det noe som skjer utenom data?? show og slikt?? og hvis si de som var ifjor.. er det overklokking mesterskap der?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er sånne små konserter der ja Også skjer det masse kult på scenen, håper trym er leder der til neste år også "where does the three legged horse live?" Anyway, det er masse compoer, kino, foredrag osv Så du trenger ikke å være redd for å tilbringe all tia di foran skjermen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kan man melde seg på compoer der.. eller er det før?? css compo btw Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 du melder deg på der, tror jeg... Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 blir billettene sendt i posten ellr? kompissen min vil ha sin egen billett.... så d hadde vært praktisk Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 blir billettene sendt i posten ellr? kompissen min vil ha sin egen billett.... så d hadde vært praktisk 7441883[/snapback] Prøv å let litt selv for en gangs skyld. Billettene er noe du printer ut selv, hvis ikke du har et PTN kort. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Oisann, nå gikk det fort i køen her! You are number 782 in the queue. Endret 6. desember 2006 av quakie Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oisann, nå gikk det fort i køen her!You are number 782 in the queue. 7441999[/snapback] hehe, er bare glad jeg har 2 biletter jeg ass, hehe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er nå i shop'en, men har skaffa meg billetter gjennom en annen venn av meg.. Er det mulig å gi noen plassen min elns uten at de må ta risken med å gi meg penger for at jeg skal bestille til de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er nå i shop'en, men har skaffa meg billetter gjennom en annen venn av meg.. Er det mulig å gi noen plassen min elns uten at de må ta risken med å gi meg penger for at jeg skal bestille til de? 7442116[/snapback] tviler egentlig på det, men nå er jeg heller ingen ekspert på på partyticket sitt system... Tror eneste måten er at de må betale til deg, og så kjøper du biletten... Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er nå i shop'en, men har skaffa meg billetter gjennom en annen venn av meg.. Er det mulig å gi noen plassen min elns uten at de må ta risken med å gi meg penger for at jeg skal bestille til de? 7442116[/snapback] tviler egentlig på det, men nå er jeg heller ingen ekspert på på partyticket sitt system... Tror eneste måten er at de må betale til deg, og så kjøper du biletten... 7442414[/snapback] jeg ble jo faen meg skremt selv når jeg var i kø, fikk pluttelig vite at jeg ble kasta ut av køen vis jeg opptaterte siden for mye, hehe, men fikk meg en jævla god nyhet når jeg kom hjem fra jobben ass Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Tigersager: Kan du lære deg å skrive uten banneord, det gir ett useriøst inntrykk, dessuten kan du lære deg å sjekke gathering.org og partyticket.net før du spør om noe, det er faktisk ganske irriterende å måtte svare samme person om og om igjen på forskjellige spørsmål når stort sett alt står på sidene. Det som ikke står der kan lett finnes ved hjelp av google.com Nå er det jeg som er han som klager igjen.....say it!(wannabe_mod^^) For å ikke bryte strømmen helt: "You are number 524 in the queue.", ett par dager nå så er bilettene i boks. Endret 6. desember 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg