Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

bare nr 2473 i køen...

spørs om jeg kanskje må finne på noe annet i påsken i år alikevel... :(

7422189[/snapback]

:nei: Hvorfor tror alle at de går glipp av TG hvis du ikke får billetter med en gang? I fjor så stilte jeg meg i kø en stund, startet som nr. 5000, billettene var utsolgt når jeg var nr. 800 men fikk likevel billetter en måned eller 2 før TG startet (:

7422552[/snapback]

vet at en del kommer med alikevel. men bilettene er vel allerede utsolgt nå (pleier jo å skje innen de første timene)? og da er jeg rundt nr 2400 i køen etter at bilettene er utsolgt, ikke 800.

men har selvfølgelig ikke gitt opp enda. :)

7422704[/snapback]

Nei. Du tenker på det gamle systemet.

Det er i skrivende stund 4477 billetter igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Se det ja. Fikk ikke med meg at det var nytt system... :)

Da er det jo helt klart håp fremdeles ja.

blir bare interresangt å se hvor god plass vi får. kan hende jeg må kjøpe 2 plasser da kabinettet elene tar opp 1 plass... nøyaktig hva slags kabinett det er snakk om blir derimot en hemmelighet inntil videre, men det er ikke noe standard du får i butikken, for å si det sånn... :p

"How much space do I have at my seat?

To be announced."

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvor mange reloader kan man før man blir kicka ut av køen.? dreit meg litt ut.. er på 15 relaodes..

7425850[/snapback]

hehe, jeg her vært oppe i noen og 30, bare på grunn av en viss danielsn, under et lite lan hos meg i helga.... Skal ta han for det :whistle:

Lenke til kommentar
Hvor mange reloader kan man før man blir kicka ut av køen.? dreit meg litt ut.. er på 15 relaodes..

7425850[/snapback]

hehe, jeg her vært oppe i noen og 30, bare på grunn av en viss danielsn, under et lite lan hos meg i helga.... Skal ta han for det :whistle:

7425875[/snapback]

så 15 er ikke stress.. ligger på 10 plass på vente lista BTW :tease::w00t:

Endret av crimar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...