saxin Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Husk at det ikke er et LAN-Party, men et data-party Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har Tg en offisiell side man kan gå inn på og se bilder fra tidligere lan lese informasjon om lanet osv.? 7097534[/snapback] Gathering.org Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg kommer på TG hvis jeg får skaffa meg Laptop orke ikke og drasse med meg en PC og stor skjerm på Flyet=) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du orker ikke sette tegn heller? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du orker ikke sette tegn heller? 7098175[/snapback] Nei Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 NeiDu er tøff.Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 NeiDu er tøff.Kan jeg ta på deg? 7098304[/snapback] Sure Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Høres for meg ut som han ikke har vært på TG. Undead, tenk deg du og de 10 vennene dine på TG..! Alle sitter sammen på ei rekke.. Det er minst like bra som hjemme i en svett kjeller til noen...! 7096649[/snapback] Neh, har sett nok av TG. Ser ikke vitsen i det. Sceneshowene osv er bare bullshit for å fylle opp tid. Er så mange tragiske scene show jeg har sett via webcam at det er ikke gøy å tenke på engang. Nei, takker meg heller til pcstua ^^ (nei, ingen svett kjeller) Xbox 360 huka opp mot en HD-TV + Spillserver til pc spilling som takler det som skal spilles. Ser ikke hva som er så dårlig med den løsningen? Men uansett, syns det blir mye greiere på den måten. Har man alt man trenger + litt til. Istedenfor å sove på en hard scenekant og sniffe på sokkene til han som ligger 5 cm unna. ^^ (kanskje litt overdrevent, men dere ser poenget) Men, hvis dere vil på TG skal ikke jeg stoppe dere. Jeg sa bare min mening om saken. *EDIT* Ah, holdt på å glemme: Syns TG har for mange fjortiser. Ja, greit jeg er 20år, men det er desto større grunn til å vike unna ^^ Endret 18. oktober 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Problemet da Undead er at du ikke får den TG følelsen jeg synes så godt om Det er noe helt annet å sosialisere seg med så mange andre mennesker isteden for å sitte med noen andre i en kjeller. Jeg synes ihvertfall det er mye morsommere, but then again thats just me. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Problemet da Undead er at du ikke får den TG følelsen jeg synes så godt om Det er noe helt annet å sosialisere seg med så mange andre mennesker isteden for å sitte med noen andre i en kjeller. Jeg synes ihvertfall det er mye morsommere, but then again thats just me. 7101440[/snapback] Vel, føler ikke jeg trenger noen TG følelse, så er nok bare deg ^^ Og det er fortsatt ikke en kjeller Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tg er greit med gaming og fildeling. Venner og soisialt er jo en del av Tg. Men det satans scene showet kan til he....te dra:P Dårlig lyd og kun jalla band. Nei....kan hende Tg er over for min del... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tg er greit med gaming og fildeling. Venner og soisialt er jo en del av Tg. Men det satans scene showet kan til he....te dra:P Dårlig lyd og kun jalla band. Nei....kan hende Tg er over for min del... 7104263[/snapback] I 05 var det dårlig, The Beautiful People eller noe sånt, forferdelig skrål. Men i år derimot, da var det mye bra musikk Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var der i år, og gleder meg no ekstremt til å dra dit igjen neste år. Dro med 4-5 kompiser og hadde verdens mest ustødige spacesaver. Noen husker kanskje den ufyselig stygge som sto på HW/gbit-rekka med rød/rosa lys? Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvor mange er det som fortsatt har på seg TG06-båndet, da? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det kan vel ikke være mange. Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fire av kompisene mine har det, i allefall. Det var vel utlovet premie til alle som klarte å ha dem på et år. En av kompisene mine har tatt av seg båndet, men han kan få det på igjen uten problemer! :!: Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvor mange er det som fortsatt har på seg TG06-båndet, da? 7105881[/snapback] seff har jeg det Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Var der i år, og gleder meg no ekstremt til å dra dit igjen neste år.Dro med 4-5 kompiser og hadde verdens mest ustødige spacesaver. Noen husker kanskje den ufyselig stygge som sto på HW/gbit-rekka med rød/rosa lys? 7104951[/snapback] den med pels på? lurer på om det var den som var ved siden av meg, eller var den bare rosa? husker ikke... Endret 19. oktober 2006 av .com Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fire av kompisene mine har det, i allefall. Det var vel utlovet premie til alle som klarte å ha dem på et år. En av kompisene mine har tatt av seg båndet, men han kan få det på igjen uten problemer! :!: 7104951[/snapback] Det er meg! har det liggenes her... skal ha det på til neste år ja Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Var der i år, og gleder meg no ekstremt til å dra dit igjen neste år.Dro med 4-5 kompiser og hadde verdens mest ustødige spacesaver. Noen husker kanskje den ufyselig stygge som sto på HW/gbit-rekka med rød/rosa lys? 7104951[/snapback] den med pels på? lurer på om det var den som var ved siden av meg, eller var den bare rosa? husker ikke... 7107921[/snapback] Neh, var bare planker med lys på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg