Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

2185... oida... :huh:

7418731[/snapback]

Tihi, endelig noen som er litt lengre bak enn meg :p

En kompis sa at hver person gjennomsnittlig har kjøpt 0.9 biletter. Så det er vel kanskje håp for oss ^^

7418942[/snapback]

Err.. Hvordan er det mulig?

Da skal det være bra mange som har droppet å kjøpe billetter.

7419020[/snapback]

Heh, meget mulig jeg misforsto noe. Noen som vet om det finnes noen beregninger på dette?

7419091[/snapback]

Kan vel egentlig ikke beregne det... Fordi man vet ikke om de som er forran i køen kjøper 1 eller 5 billetter...Så blir litt vanskelig å regne ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må isåfall være at f.eks 4 kamerater skal dra sammen. Og alle steller seg i køen.

Så den som kommer først til kassa betaler, så hopper de andre ut av køen.

Slik at de er sikret billetter.

;)

7419293[/snapback]

Det har jeg gjort i alle år. Vi var gjerne 8 som slengte oss inn, hvor de to beste ble. Endte man opp i 1000-rekken var det bare å gi opp og snakke med folk å kjøpe fra dem. Jeg orket ikke stresse med billetter i år, så jeg kjøper bare fra noen.

Lenke til kommentar
Kan vel egentlig ikke beregne det... Fordi man vet ikke om de som er forran i køen kjøper 1 eller 5 billetter...Så blir litt vanskelig å regne ut :)

7419292[/snapback]

Tja. Noen må da ha tillgang til denne informasjonen, og de skal da vel klare å regne det ut. Om de har gjort det eller ikke, skal jeg ikke legge meg oppi, men det er nok mulig å regne ut.

Lenke til kommentar

Wuhu, har skaffet meg billetter til TG, blir min aller første :D

Jeg har også plass nummer 892 i køen nå, bare gi meg en PM om noen er interessert, så kan jeg gjerne gi fra meg den plassen. Jeg fikk billettene mine gjennom min bror og trenger ikke de billettene.

Lenke til kommentar
Har 35,7 timer igjen av bestillingen :cry: Nå begynner det å haste her.

Hva er PTN-card egentlig? Fordeler med det?

7419579[/snapback]

Skader ikke å lese litt tilbake i tråden :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7379400

7419726[/snapback]

Men så er det ikke alle som har tid å se gjennom 35 sider. Så det er ikke nødvendig? Eller må man f.eks. ha med Visa-kort for å identisere seg hvis man ikke har PTN-card?

Lenke til kommentar
Men så er det ikke alle som har tid å se gjennom 35 sider. Så det er ikke nødvendig? Eller må man f.eks. ha med Visa-kort for å identisere seg hvis man ikke har PTN-card?

7419881[/snapback]

PTN kort identifiserer kontoen din. Altså kjøper du et PTN kort så gir du det til "kassa" når du er i køen for å komme inn til vikingskipet. Så skriver han/hun inn nr som står på kortet, som viser at du har betalt for billettene.

Kjøper du ikke PTN kort så viser du et ark du har printet ut, det er billetten din.

Der står det at du har betalt, navnet ditt osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...