Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm ok

Hvorfor står det da fortsatt ""You are now waiting to access the ticketsales.

You are participating in the lottery to enter the sales queue."

:p ?

7404137[/snapback]

Ingen anelse..

Er bare å vente :)

7404262[/snapback]

Gah.. Jeg som skulle legge meg etter klokka 23 :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøper de nok i morgen formiddag, foreldre må med for at sånne kjøp skal gjennomføres :p .

7404283[/snapback]

Tviler på at du har skjønt hvordan systemet funker ;)

Hvis du tror du kan bestille når som helst..hehe

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Jeg kjøper de nok i morgen formiddag, foreldre må med for at sånne kjøp skal gjennomføres :p .

7404283[/snapback]

7404386[/snapback]

Jeg er i køen, og jeg har 72 timer på å kjøpe billett, før jeg må begynne på nytt igjen såvidt jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

7404283[/snapback]

7404386[/snapback]

Jeg er i køen, og jeg har 72 timer på å kjøpe billett, før jeg må begynne på nytt igjen såvidt jeg har skjønt.

7404424[/snapback]

Har du fått kønr alt?

Jeg har ikke det en gang jeg

Lenke til kommentar

7404424[/snapback]

Du er i lotterikøen, billettkøen har ikke startet ennå.

Etter at lotterikøen er ferdig, så kommer du sist(omtrent plass 2000) eller først i billettkøen.

Helt tilfeldig. Og når det er din tur i køen så har du 72 timer på deg, men det kan jo ta sin tid å komme først i køen.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

7404283[/snapback]

7404386[/snapback]

7404424[/snapback]

Har du fått kønr alt?

Jeg har ikke det en gang jeg

7404434[/snapback]

Nei, jeg har ikke fått noe mail enda nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg har ikke fått noe mail elelr noe? er det for sent å bestille nå?!

"You are now waiting to access the ticketsales."

hva skjer nå?

7404755[/snapback]

den som venter får se... regner med at vi stakkars nerder får info iløpet av de nærmeste dagene, inntil da er det bare og smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar

Altså, det nye systemet er så kjedelig.

Det var mye mer spenning for noen år siden.

"Ah, køen er åpen. Jeg må kjappe meg. Ah. Jeg er nummer 126. Hei, vent! Ble nummer 2365. Hmm.. Hva skjer hvis jeg trykker F5, tro? Oi. Bakerst gitt. Nei, nå spratt jeg frem til nummer 325. Alt ble hvitt? Hva skjedde nå? JEG DATT UT! HAR NOEN RØRT ROUTEREN NÅ?! Oi. Der er jeg tilbake. Som nummer 3421. Oi, jeg spratt frem til 72. Hvor er sjokoladen min? *timene går* Ah! Nå er jeg snart inne. Eller er jeg det? Shit! Det er bare 2000 billetter igjen. *regne* Hvis alle forran meg kjøper 5 billetter, så er det kanskje ikke mange nok til meg. Stress! Jeg datt ut igjen. Inn igjen. Fort fort fort! Hvor er sjokoladen min? *etter enda en stund* Jess! Jeg har billetter, men nå er det bare 1,5 timer til skolen begynner, så da kan jeg like greit se en film."

Harr, harr. Minner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...