Fisk1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Planer om å dra i år også, enda bedre forberedt enn i fjor. Hylle er en av de tingene som vurderes i år, pluss en ekstra harddisk i tilfelle de skal ta strømmen igjen. Ôô Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Var der i år, skal dit neste år. I år skal jeg ha med færre brusbokser, tykkere dyne, flere puter, og en større skjerm. Jo, så må jeg jo selvfølgelig laste ned mye mer enn hva jeg gjorde i år. Hadde det kjempeflott i år, men jeg tror det blir enda bedre neste år, siden jeg muligens skal være med i CS-compoen. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Oh yeah, Jeg kommer Skal vel også melde på ett lag i cs-compoen i år også... Utrolig morsomt Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hit håper jeg at jeg skal som første gang. Skal følge godt med her! dere som skal melde dere på cs compoen, er dere egentlig veldig gode? dumt spm.. Endret 17. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal vel også mest sannsynlig på tg til neste år. Får se hvor mange jeg klarer å få dratt med meg. Men tror det blir veldig moro. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 I år hadde jeg og en kompis hylle sammen, eller, spacesaver som noen kaller det. Den gikk altså over to plasser. Neste år håper jeg at vi blir flere, så hyllen blir større, og mer synlig. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har også små planer om å bygge spacesaver med noen kompiser! Det som er fint er jo at vi bor rett over brua og 200m opp i skråningen sett fra skipet. Derfor passer det fint med kjøring av en spacesaver siden vi er så lokale. Gleder meg villt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg har også små planer om å bygge spacesaver med noen kompiser! Det som er fint er jo at vi bor rett over brua og 200m opp i skråningen sett fra skipet. Derfor passer det fint med kjøring av en spacesaver siden vi er så lokale. Gleder meg villt!Oj. Bor du så nærme! Da må jeg nesten bli med til deg ... synes jeg. Endret 17. oktober 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) deleted Endret 17. oktober 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Skal selvfølgelig opp dit neste gang, og jeg har fått med meg mange fra den nye klassen, og alle de som var der tidligere i år. Hylla våres skal bli enda større, med masse fine lys og sånne ting Ting å huske: mer penger, brus, snus og mikro-mat Gleder meg så sinnsykt nå, bare 168 dager igjen :!: edit: og mer lagringsplass! Hadde bare 20GB ledig i år.. men 320GB er bestilt Endret 17. oktober 2006 av raid2 Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Oj. Bor du så nærme! Da må jeg nesten bli med til deg ... synes jeg. 7092302[/snapback] Jeg har dobbeltseng. Men det er greit å kunne dra hjem til varm mat og myk seng. Edit: Jeg kan faktisk se skipet fra verandaen. :!: Endret 17. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ah, ja man gleder seg.. Blir mitt 3. år på rad. =Øyvind=: Kan se meg selv(hvertfall plassen min) på bildet Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har dobbeltseng. Men det er greit å kunne dra hjem til varm mat og myk seng. Hæhæ, litt skikkelig mat kunne vært godt, det. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg var utrolig nok ikke på TG i fjor da. Hadde masse besøk ifra Kr-sand. Vi var på Hafjell osv da. Hadde lan her i kjelleren. Til neste år blir de kanskje med dit. Lenke til kommentar
noWay Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg SKAL på TG, og det blir mitt første.. Går på NTNU, og jeg har planer om å samle sammen en hel gjeng NTNU'ere som kan reise sammen nedover. Kommer også til å lage en fet "spacesaver" jeg tar med fra Tr.heim... Arbeidslogg vil bli lagt ut Gleder meg! Edit: Driver og arrangerer et LAN-party nå, som vil bli avholdt (sansynligivs) februar 07. http://www.visionlan.org. Dette vil bli et stort dataparty i Midt-Norge! Endret 17. oktober 2006 av noWay Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 TG har aldri vært no fristende for min del. LAN med venner er 10 ganger morsommere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 TG har aldri vært no fristende for min del. LAN med venner er 10 ganger morsommere. 7095451[/snapback] Hvilket år var du på TG da? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Høres for meg ut som han ikke har vært på TG. Undead, tenk deg du og de 10 vennene dine på TG..! Alle sitter sammen på ei rekke.. Det er minst like bra som hjemme i en svett kjeller til noen...! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har en del venner jeg har lan med, men det er ikke på langt nær alle som gidder å dra på tg Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har Tg en offisiell side man kan gå inn på og se bilder fra tidligere lan lese informasjon om lanet osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg