Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ok, da får jeg kontakte de andre, så de får plassere seg i køen de også. Men de kan uten problemer sitte sammen oss fordi, ikke sant? 7398750[/snapback] Det er ikke noe problem å sitte sammen, sjøl om dere ikke har kjøpt billettene sammen. Seating foregår seinere. Jeg registrerte meg på partyticket før hw-lan men måtte registrere meg på nytt. Hvordan setter jeg meg i køen, eller skjer det automatisk? 7398768[/snapback] Du burde jo strengt tatt ikke ha måttet registrere deg på nytt? Menja, når en har logga inn, så er det liste over events. Så klikker man på The Gathering 2007. Ekke værre enn det Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skal dit for første gang, vi er 4 stk. hvorav 2 har vært 1 gang før, leier bil i sverige, laster opp i henger, og kjører nedover =D blir råeste opplevelsen så langt ! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg begynner å vurdere om jeg fatisk skal. Jeg har nok diskplass, jeg kan sitte og se uendelig mange serier men jeg får ikke spillt pågrunn av dårlig hardware. Godt mulig jeg klarer å skaffe hardware før LANet, men hva gjør jeg om jeg _ikke_ får gjort dette? dilemma. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) @ PatrickM: Jeg hadde samme dilemma i fjor. Jeg dro, og elska det Og folka rundt meg satt egentlig å spilte veldig lite i forhold te hva jeg hadde trodd. Så spilte man gamle, og fortsatt like morsomme, spill. Wuhu. Og som Jonas poengterte på forrige side: TG er et dataparty, ikke et LAN (; Endret 1. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 For de som ikke har fått det med seg: Billettsalget starter kl 23 ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 For de som ikke har fått det med seg: Billettsalget starter kl 23 ikveld 7400499[/snapback] glede seg som en liten unge... Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det har jeg fått med meg Gleder meg noe enormt til TG07 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Lurer på om jeg skal kjøpe en mybook til før jeg drar på tg. Hmm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Lurer på om jeg skal kjøpe en mybook til før jeg drar på tg. Hmm. 7401069[/snapback] Ikke dumt med en ekstern disk eller 4 der, nei (: En annen fordel på TG med ekstern disk er å kunne ta den med til venner og ukjente. Venner vil gjerne ha linuxiso'er av hverandre, og om du finner noen på TG som har mange linuxiso'er du vil ha, kan du jo ta med deg disken til den personen, og i samme sleng slå av en hyggelig prat Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 For de som ikke har fått det med seg: Billettsalget starter kl 23 ikveld 7400499[/snapback] DVS at jeg må kjøpe billetten da, tillfelle jeg ikke kommer inn i crewet.. gah Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hvordan fungerer dette i år? jeg har ptn-kort, eller noe, fra TG06. men melder man seg bare på, så får man mail når man kan bestille, eller noe slikt? er ikke det samme som TG06? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hvordan fungerer dette i år? jeg har ptn-kort, eller noe, fra TG06. men melder man seg bare på, så får man mail når man kan bestille, eller noe slikt? er ikke det samme som TG06? 7402704[/snapback] Hvis jeg har skjønt riktig, er det det samme som TG06 ja Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm, hva er det lotterigreiene? Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm, hva er det lotterigreiene? Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget? 7402999[/snapback] Det er et lotteri for å lage ett mer rettferdig køsystem, der alle har lik sjangs til å få billett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm, hva er det lotterigreiene? Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget? 7402999[/snapback] Det er et lotteri for å lage ett mer rettferdig køsystem, der alle har lik sjangs til å få billett. 7403080[/snapback] Desverre er det mye mindre morsomt med dette systemet. Mye morsommere å trykke F5 konstant for å prøve å få kontakt med serveren, som er kraftig overbelastet, for å fåbillett Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 TG, tror ikke det blir noe på meg neste år. Vært der hvert år siden 2002, jævla kule opplevelser hver gang. For dere som ikke kan vente kan more dere med "Wildlife by Yodel" på der de undersøker TG på en humoristisk måte Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 TG, tror ikke det blir noe på meg neste år. Vært der hvert år siden 2002, jævla kule opplevelser hver gang. For dere som ikke kan vente kan more dere med "Wildlife by Yodel" på der de undersøker TG på en humoristisk måte 7403236[/snapback] På slutten der hadde dette passet: "Never mess with programmers, never press the red button" Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm, hva er det lotterigreiene? Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget? 7402999[/snapback] Det er et lotteri for å lage ett mer rettferdig køsystem, der alle har lik sjangs til å få billett. 7403080[/snapback] Desverre er det mye mindre morsomt med dette systemet. Mye morsommere å trykke F5 konstant for å prøve å få kontakt med serveren, som er kraftig overbelastet, for å fåbillett 7403102[/snapback] For at alle skal få like stor sjangse!? Jammen.. da hjelper det jo ingenting å komme først! Altså.. ingen vet om de får bli med eller ikke? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 For at alle skal få like stor sjangse!? Jammen.. da hjelper det jo ingenting å komme først! Altså.. ingen vet om de får bli med eller ikke? 7403537[/snapback] Det hjelper veldig å komme først. For å sikre at man får billetter! Prøv å les litt tilbake i denne tråden eller sjekk på gathering.org/forumet der. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 nå er det lagt ut info om kjøp og sånt gatering.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg