Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Ok, da får jeg kontakte de andre, så de får plassere seg i køen de også.

Men de kan uten problemer sitte sammen oss fordi, ikke sant?

7398750[/snapback]

Det er ikke noe problem å sitte sammen, sjøl om dere ikke har kjøpt billettene sammen. Seating foregår seinere.

Jeg registrerte meg på partyticket før hw-lan men måtte registrere meg på nytt. Hvordan setter jeg meg i køen, eller skjer det automatisk?

7398768[/snapback]

Du burde jo strengt tatt ikke ha måttet registrere deg på nytt? :ermm:

Menja, når en har logga inn, så er det liste over events. Så klikker man på The Gathering 2007. Ekke værre enn det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ PatrickM: Jeg hadde samme dilemma i fjor. Jeg dro, og elska det :wee:

Og folka rundt meg satt egentlig å spilte veldig lite i forhold te hva jeg hadde trodd.

Så spilte man gamle, og fortsatt like morsomme, spill. Wuhu.

Og som Jonas poengterte på forrige side: TG er et dataparty, ikke et LAN (;

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe en mybook til før jeg drar på tg. Hmm.

7401069[/snapback]

Ikke dumt med en ekstern disk eller 4 der, nei (:

En annen fordel på TG med ekstern disk er å kunne ta den med til venner og ukjente. Venner vil gjerne ha linuxiso'er av hverandre, og om du finner noen på TG som har mange linuxiso'er du vil ha, kan du jo ta med deg disken til den personen, og i samme sleng slå av en hyggelig prat :)

Lenke til kommentar
Hm, hva er det lotterigreiene?

Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget?

7402999[/snapback]

Det er et lotteri for å lage ett mer rettferdig køsystem, der alle har lik sjangs til å få billett.

7403080[/snapback]

Desverre er det mye mindre morsomt med dette systemet. Mye morsommere å trykke F5 konstant for å prøve å få kontakt med serveren, som er kraftig overbelastet, for å fåbillett :)

Lenke til kommentar
TG, tror ikke det blir noe på meg neste år. Vært der hvert år siden 2002, jævla kule opplevelser hver gang.

For dere som ikke kan vente kan more dere med "Wildlife by Yodel" på

der de undersøker TG på en humoristisk måte :D

7403236[/snapback]

På slutten der hadde dette passet: "Never mess with programmers, never press the red button" :tease:

Lenke til kommentar
Hm, hva er det lotterigreiene?

Og hvorfor må man vente for å få tilgang til salget?

7402999[/snapback]

Det er et lotteri for å lage ett mer rettferdig køsystem, der alle har lik sjangs til å få billett.

7403080[/snapback]

Desverre er det mye mindre morsomt med dette systemet. Mye morsommere å trykke F5 konstant for å prøve å få kontakt med serveren, som er kraftig overbelastet, for å fåbillett :)

7403102[/snapback]

For at alle skal få like stor sjangse!? Jammen.. da hjelper det jo ingenting å komme først!

Altså.. ingen vet om de får bli med eller ikke?

Lenke til kommentar
For at alle skal få like stor sjangse!? Jammen.. da hjelper det jo ingenting å komme først!

Altså.. ingen vet om de får bli med eller ikke?

7403537[/snapback]

Det hjelper veldig å komme først.

For å sikre at man får billetter! ;)

Prøv å les litt tilbake i denne tråden eller sjekk på gathering.org/forumet der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...