Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Hvordan er spillingen på TG a? Regner ikke med at 5000 sitter å spille samma spill på samme server..

Hva spiller dere mest og sånt, har dere lag osv?

7388756[/snapback]

jeg kan love deg at det går mye i CS, BF2, WOW osv, men er da folk som spiller step/tap mania, sims 2 osv og... man spiller det man har lyst :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er spillingen på TG a? Regner ikke med at 5000 sitter å spille samma spill på samme server..

Hva spiller dere mest og sånt, har dere lag osv?

7388756[/snapback]

jeg kan love deg at det går mye i CS, BF2, WOW osv, men er da folk som spiller step/tap mania, sims 2 osv og... man spiller det man har lyst :p

7388850[/snapback]

Hehe okei;) Er litt tapersk å spille enplayer spill på lan da men :p

Lenke til kommentar

Poenget er jo at man kan spille de spillene man selv vil, samme om de er "lan-spill" eller ei.. Spill/driv med det _du_ synes er morsomt! :) Nå må vi ikke glemme det kreative som skjer under TG heller.. Mange dyktige folk som lager demoer, bilder, musikk, etc under TG :) Benytte TG for å lære seg noe, og ikke bare spille, er noe jeg vil anbefale alle!

EDIT: Yey! 200 poster :p

Endret av saXin
Lenke til kommentar

Er en grunn for at TG bastant sier at de ikke er et LAN, men et dataparty. Det er mange andre LAN som markedsfører seg som et gamerLAN. TG er ikke et av de (: (nei, jeg sier ikke at TG ikke har compo'er i diverse spill, men de er ikke ute etter å få gamerstempelet på seg)

Lenke til kommentar
Hvis vi er flere enn 5 mener du?

7396946[/snapback]

Jepp ;)

7397231[/snapback]

Kan jeg ikke først bestille fem og så 1(event. 1 til) da? Det er det som står i FAQ på hjemmesiden hvertfall.

7398265[/snapback]

Da må du stå i køen om igjen. Etter å ha bestillt 5 blir du plassert helt bakerst

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...