Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønske til neste år: Bedre info, bedre oppsett av compo(var jo bare støy rundt meg mens det var compo + serverne tok 100 år(+ de gikk ned og opp hele tiden + det lagget)), søppelfolk som samler eller bot på de som ikke plukker opp salami/jordbærene/etc, en gang til.. BEDRE INFO! fikk ikke med meg så mye :S bortkasta spenn egentlig i år... eneste brae tingen var at jeg ble kjent med kose folk ^^,

Lenke til kommentar

Synes det var greit nok i år jeg. Første gang jeg har vært der også da. :p

Eneste er at folk godt kunne ryddet litt bedre. Er tross alt andre der, og selv om man ikke er hjemme på gutterommet så går det an å rydde litt.

Ellers så møtte jeg et par kule folk, men fikk faen ikke tatt et par utepils som jeg hadde planer om. :mad:

Lenke til kommentar
Hvem er det som har tenkt å søke crew neste år?

Marley, Hylo?

8354285[/snapback]

Blir kanskje lysteknisk- og scenegulvsansvarlig til neste år. :w00t:

Ellers så møtte jeg et par kule folk, men fikk faen ikke tatt et par utepils som jeg hadde planer om. :mad:

8356884[/snapback]

Hyggelig å treffe deg, og utepils blir neste år. :yes:

Lenke til kommentar
Hvem er det som har tenkt å søke crew neste år?

Marley, Hylo?

8354285[/snapback]

Jeg skal søke som security. :)

Men greit, da satser vi på utepils neste år folkens. :wee:

8356964[/snapback]

Jeg lurer på om jeg skal søke crew neste år, blir mitt første år som "ekte" crew :p

Men hva skal jeg velge? Info? Logistikk? Tech? Sec? :/

Lenke til kommentar
Ta det du er god i. Jeg for min del er flink til å banke opp drittunger som ikke har på god musikk, men det er vel en del lover mot sånt. :/

Neste år skal jeg uansett ta med eget anlegg, så de som heller mot metal/rock får faen meg sette seg i nærheten.

8357005[/snapback]

Hvor setter du deg? *glise*

Det jeg er god i.. Ehm.. Jeg er flink til å hjelpe folk! (Info), Jeg er flink når det gjelder tekniske ting (Tech), jeg satt mye vakt på TG07 av kjedsomhet (Security), jeg har vært Logistikk-Chief på Polarparty (500+ stk (Logistikk))

Lenke til kommentar
Jeg for min del har ikke peiling på data, men passer bra som vakt. (Dum og litt sterk)

Vi får plassere oss litt sammen når de slipper billettene for 08. :p

8357063[/snapback]

Du, om du blir crew, har du egen sitteplass i crew-buret.. det vet du vel? :)

EDIT:

TheScorp: Hvorfor? Jeg har da sett den løsningen før.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Eneste er at folk godt kunne ryddet litt bedre. Er tross alt andre der, og selv om man ikke er hjemme på gutterommet så går det an å rydde litt.

8356884[/snapback]

Word! Jeg fløy litt rundt meg sjøl enkelte ganger, men av en eller anna grunn klarte alltid en eller anna idiot å helle ut all søpla jeg hadde lagt i søpleposen :ermm:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

8356884[/snapback]

Word! Jeg fløy litt rundt meg sjøl enkelte ganger, men av en eller anna grunn klarte alltid en eller anna idiot å helle ut allø søpla jeg hadde lagt i søpleposen :ermm:

8357077[/snapback]

Tanken som teller :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...