Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Hvorfor det?

Var rett og slett ikke så gøy. Ekke ment for alle :-).

Når jeg fikk høre at folka som ble igjen hjemme skulle spella fotball og dra på kino ville jeg hjem :p

Apparently im not geeky enough. Rart det der. Og nei, jeg mener ikke noe vondt med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gjelder å slepe med seg samtlige i vennegjengen. Det er tross alt hvme du er med som gjør TG til TG, og da må du ha med deg de beste. Jeg hadde med meg hele kompisgjengen første året, og det var tidenes LAN.

8334346[/snapback]

Sant så sant. Derfor det var mitt siste. De andre gidder ikke mer, og jeg har vel fått mitt jeg også :)

Lenke til kommentar
Og da kan endelig folk begynne å fjerne alle de TG07-lenkene sine fra signaturene. Haff.

8335633[/snapback]

endelig? :S

jeg savner alle dere jeg møtte, det har vært et mega bra party og det virket som alle (hvertfall de jeg møtte) har hatt det gøy...

special thanks to TinaM, du var kjempe søt og snill gleder meg til neste år... Iceman, du var skummel men etterhvert ble du et lite lam :p.. Bazukh, du vet du er mega kos, synd du reiste så jeg ikke fikk sagt hade...

Slasken,vell du er bare deg du :roll:

noen jeg har glemt da?? :p

Lenke til kommentar

haha.. morsom artikkel!

Exit in the south-end

Security wants to inform us that you may only exit in the south-end of the ship, not the north-end (why they wanted us to publish it here an hour after the participants got cut off the net, I have no idea - I'm just the messenger)

vilde - 08 April, 2007 12:00

Gleder meg sykt til TG08. Men nå er jeg trøtt og kjeda så jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å legge meg nå snart..

Kommer til å sovne på 0,001 sekunder... stillhet  :love:

8337995[/snapback]

derfor jeg bodde på hotell :) Sleppe all den jævla technoen :)

8338430[/snapback]

I bilen på vei hjem kunne jeg høre trance i hode. Skummelt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...