quakie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kan melde på opptil 6 personer på dette lotteriet med min konto, ikke sant? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg har meldt meg på lotteriet nå. Kan jeg kjøpe bilett for meg og en kamerat når billetsalget starter da? Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, gjorde det til TG06, tror også du kan kjøpe opp til 5 billetter Midtbo Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ikke flere enn 5? hmm får få venna mine til å skrive seg opp. Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 vil gjerne sitte på hw-rekke! vi blir vel en gruppe på 7-8 stykker Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har forresten et spm. til; La oss si at vi kjøper billetter, men så kan vi ikke bli med allikevel, hva er fristen for å angre før det er for sent? Det er vel ikke bindende? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) aj aj aj, The Gathering... Ifjor måtte jeg selge billetten min=( Minmor.exe og karakterer.txt føcka opp hele turen. Fikk 1200,- for billetten faktisk, så der ble jeg litt glad. Jeg er ikke helt sikker om jeg skal gå i år. Er det noen som har noe info eller idèer om hvor mye det koster med tog fra Bergen til Oslo, then Hamar? Også må jeg kjøpe meg en eller to nye HDD'er, på byAN hadde jeg bare latterlige 34gb til rådighet. Men jeg har ihjallefall meldt meg inn i køen. Jeg vil på TG, må karakterer.txt brenne! Vel, etter fristen er gått ut (husker ikke når den var) så er det ingen mulighet til å refundere den.) Jeg solgte min (byttet bruker av billetten) men jeg er ikke sikker om dette er lovlig i Parytickets øyne =/ Endret 26. november 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 vis du går på nsb.no kan du beregne reise og sånt med tog Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som vet om det går buss fra skien og isåfall vor jeg kan få info om dette? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvert år stresser folk med å kjøpe billett, hvert år så ignorerer jeg køen og hvert år klarer jeg å få tak i en billett via irc/forumet. <3 Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da ver jeg også registrert Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Har ikke fått e-post enda jeg... Uppdate: Har fått e-post... E-post leseren min la den til som useriøs e-post Endret 26. november 2006 av Sindre_ns125r Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Da har jeg meldt meg på og. Kjører forresten forbi vikingskipet minst 2 ganger i uka (trener), og fy søren for en skjønnhet det er nå i mørket . Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da har jeg meldt meg på og. Kjører forresten forbi vikingskipet minst 2 ganger i uka (trener), og fy søren for en skjønnhet det er nå i mørket . 7364474[/snapback] agreed Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 aj aj aj, The Gathering... Ifjor måtte jeg selge billetten min=( Minmor.exe og karakterer.txt føcka opp hele turen. Fikk 1200,- for billetten faktisk, så der ble jeg litt glad. Jeg er ikke helt sikker om jeg skal gå i år. Er det noen som har noe info eller idèer om hvor mye det koster med tog fra Bergen til Oslo, then Hamar? Også må jeg kjøpe meg en eller to nye HDD'er, på byAN hadde jeg bare latterlige 34gb til rådighet. Men jeg har ihjallefall meldt meg inn i køen. Jeg vil på TG, må karakterer.txt brenne! Vel, etter fristen er gått ut (husker ikke når den var) så er det ingen mulighet til å refundere den.) Jeg solgte min (byttet bruker av billetten) men jeg er ikke sikker om dette er lovlig i Parytickets øyne =/ 7362769[/snapback] Vet det er ot, men seriøst den setninga eide! Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det som blir sagt om at Vikingskipet er eit nydeleg syn på kvelden er riktig! Eg ser skipet frå verandaen, og eg gleder meg til TG! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det som blir sagt om at Vikingskipet er eit nydeleg syn på kvelden er riktig! Eg ser skipet frå verandaen, og eg gleder meg til TG! 7365014[/snapback] LAN på din veranda til helga? =) Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg trur ikkje det. TG blir digg, eigentleg. Bor så nært, og alt eg treng er innafor ein spaserturs avstand. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gleder meg til neste år. Lurer litt på hva andre synes om at jeg er på dataparty mens jeg har bursdag menne. Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg skal prøve å fikse allsong på gebursdagssongen! Se for deg at alle på TG syng for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg