Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aj aj aj, The Gathering...

Ifjor måtte jeg selge billetten min=( Minmor.exe og karakterer.txt føcka opp hele turen.

Fikk 1200,- for billetten faktisk, så der ble jeg litt glad.

Jeg er ikke helt sikker om jeg skal gå i år.

Er det noen som har noe info eller idèer om hvor mye det koster med tog fra Bergen til Oslo, then Hamar?

Også må jeg kjøpe meg en eller to nye HDD'er, på byAN hadde jeg bare latterlige 34gb til rådighet.

Men jeg har ihjallefall meldt meg inn i køen. Jeg vil på TG, må karakterer.txt brenne!

Vel, etter fristen er gått ut (husker ikke når den var) så er det ingen mulighet til å refundere den.)

Jeg solgte min (byttet bruker av billetten) men jeg er ikke sikker om dette er lovlig i Parytickets øyne =/

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
aj aj aj, The Gathering...

Ifjor måtte jeg selge billetten min=( Minmor.exe og karakterer.txt føcka opp hele turen.

Fikk 1200,- for billetten faktisk, så der ble jeg litt glad.

Jeg er ikke helt sikker om jeg skal gå i år.

Er det noen som har noe info eller idèer om hvor mye det koster med tog fra Bergen til Oslo, then Hamar?

Også må jeg kjøpe meg en eller to nye HDD'er, på byAN hadde jeg bare latterlige 34gb til rådighet.

Men jeg har ihjallefall meldt meg inn i køen. Jeg vil på TG, må karakterer.txt brenne!

Vel, etter fristen er gått ut (husker ikke når den var) så er det ingen mulighet til å refundere den.)

Jeg solgte min (byttet bruker av billetten) men jeg er ikke sikker om dette er lovlig i Parytickets øyne =/

7362769[/snapback]

Vet det er ot, men seriøst den setninga eide! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...