Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det folk her sliter med? Min ene kamerat har blitt frastjålet headset, og en annen en ekstern hdd på 320 gb. Hva f*** er vitsen? Må jo gjemme alt man har bare for å ta seg en liten lur på noen timer!

Det er vel så godt som umulig å finne de som har gjort dette, men skjønner ikke vitsen..

8324813[/snapback]

Jeg har også en ekstern disk+mye annet her på plassen. Tror det var rimelig tomt rundt her vi sitter i natt, men ingenting har blitt frastjålet. Det eneste jeg mangler er puten min, jaja.

Lenke til kommentar
Til dere som ikke finner cs servere. Skru av eventuelle brannmurer og prøv igjen.

8316666[/snapback]

Brannmur, anitvirus ossvv. er alt slått av, så det må være en annen grunn.

8325481[/snapback]

få det på igjen... man skal ikke behøve slå av dette... VELDIG dumt og ikke ha det på...

bare et tips ;)

Lenke til kommentar

den derre PS3 konkurransen. er det sånn random trekking. eller vill det bli holdt en spill/spørre konkurranse?

EDIT: tenkte på det foredraget som blir holdt i auditorium fra 15:30.

Endret av Yama
Lenke til kommentar
Til dere som ikke finner cs servere. Skru av eventuelle brannmurer og prøv igjen.

8316666[/snapback]

Brannmur, anitvirus ossvv. er alt slått av, så det må være en annen grunn.

8325481[/snapback]

få det på igjen... man skal ikke behøve slå av dette... VELDIG dumt og ikke ha det på...

bare et tips ;)

8325529[/snapback]

Nessa. Er blitt så vandt til formateringer at det hadde ikke gjort meg noe å formatert. =)

Lenke til kommentar
Hvor langt er det til nærmeste kebab og pizza sjappe? Og hvor er de?

8325848[/snapback]

Ligger en rett ved siden av Statoil stasjonen opp i gata. Gå ut utgangen, over veien og under "undergrunnen" og gå rett frem / litt til venstre så finner du det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...