Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tatt meg bryet å lese gjennom 255 sider, men hvor mye kan man regne med å bruke av penger i løpet av denne tiden? Har enda ikke vært der selv, men har lyst... Klar over at det er seint, men TG08 er da noe å se fram til :p

Nå snakker jeg da om hvilke summer "vanlige" mennesker bruker, ikke de som dukker opp på TG for å kjøpe alt som er :p

Lenke til kommentar

For å komme til Statoil, Mix og det billigste pizzastedet går man under den gangen som man ser over veien. Gå til hestebutikken, så til Mekkonomen og går du til venstre langs hovedveien.

 

Hmm ... Idag har jeg hatt en god dusj og spist et ordentlig måltid (kalkun ++). Et fin-fint avbrekk fra TG.

Lenke til kommentar
Da var tårnet vårt oppe. Se mot rad 55, brusbokstårn med en Sonicballong i toppen :p

8321164[/snapback]

 

 

Ser det herfra også.. (skulle egentlig bare mangle :p ) Rad 45.. ca rett bak / forran (hvordan man ser det fra :ermm: ) tårnet... kanskje dere ser vårt svarte halvegs knekte cola tårn, og vår lille webcam hylle? ;D

hihi..

Lenke til kommentar
Da var tårnet vårt oppe. Se mot rad 55, brusbokstårn med en Sonicballong i toppen :p

8321164[/snapback]

 

 

Ser det herfra også.. (skulle egentlig bare mangle :p ) Rad 45.. ca rett bak / forran (hvordan man ser det fra :ermm: ) tårnet... kanskje dere ser vårt svarte halvegs knekte cola tårn, og vår lille webcam hylle? ;D

hihi..

8321777[/snapback]

det svarte med 3 colabokser i "bredden"? Var stilig om det er det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...