Belfez Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 The sign-up will start in a day or two, we are sorry for the delay. Please register an account at partyticket.net and you will be able to sign up for the lottery in a few days. Again, we are really sorry for the delay. However, the ticket sale will start December 1st. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hm..Og jeg som hadde gledet meg ;( hehea... Er egentlig typisk det ^^ Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg synes det er litt dumt med alt for store hyller. Slike som man ikke ser igjennom. Noen lager seg nesten et eget lite rom, fordi hyllene deres blokkerer utsikten. Personlig ville jeg heller ha en enkel hylle, som ikke tar mye plass og er for hysterisk 7352423[/snapback] Så kjære Zythius, du synes ikke noe om hylla til meg og Torox? Endret 25. november 2006 av saXin Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skulle egentlig til TG i år. Hadde planlagt det lenge! Men det blir bare for dyrt. Har ikke råd for øyeblikket. Skikkelig nedtur! =/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er helt utrolig for en stemning og følelse det er å være på TG. Folk spør meg hele tiden hvorfor jeg gidder, og kan egentlig ikke gi noe godt svar på hvorfor. Vet bare at det er en av de beste ukene i året Bruker alltids å si det er som å gå på konsert til favorittartisen sin etter å ha hørt på en mp3 med dårlig kvalitet i lang tid. eneste problemet jeg har nå er at dama ikke likte seg spesielt godt på tg06, og vil at jeg heller skal bruke påsken med ho siden ho ikke vil på tg07. Vil aller mest på tg, men frykter konsekvensene ^^ Lenke til kommentar
sigz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Var der for første gang i fjor, og har helt klart tenkt meg dit igjen. Satt på Hw/gbit - rekka forrige gang, noe jeg ikke er helt sikker på om jeg skal igjen, siden det blir flere venner osv. Hadde verdens mest ustabile spacesaver, alt for mye brus, inget liggeunderlag i fjor, noe jeg skal tenke på i år Heldigvis for meg bor fetteren min et steinkast unna, så kan gå dit for ordenlig mat/seng/dusj Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så kjære Zythius, du synes ikke noe om hylla til meg og Torox? 7354584[/snapback] Den er grei nok den, er de heldekkende hyllene som nesten er som vegger jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ganske enig. Må være kjipt å sitte bak en stor heldekkende hylle, og dermed bare se inn i en vegg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ganske enig. Må være kjipt å sitte bak en stor heldekkende hylle, og dermed bare se inn i en vegg. 7357954[/snapback] Skal du ha utsikt så går du opp på tribunen Men synes selv at det hadde vært kjipt å havne foran en heldekkende hylle, men det stopper meg ikke i å lage en. Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Heldigvis for meg bor fetteren min et steinkast unna, så kan gå dit for ordenlig mat/seng/dusj 7355508[/snapback] Karlsen91 som skreiv over her og eg bur i gangavstand frå skipet. Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Off topic...men mens vi venter på bilettslipp og hele sulamitten... Ett spill man kan spille mens man venter på bilettslipp og skjekk ut LineRider...(Sykt!) Film Er det noen som har hørt når påmeldingsliste blir åpnet? Endret 25. november 2006 av Sindre_ns125r Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg var og sjekket PTN nå, og brukeren min er borte? Den forsvant. Får lage ny da. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg og noen venner har funnet ut av at vi skal sitte på HW-rekken Hvordan fikses det med seating og slik? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg var og sjekket PTN nå, og brukeren min er borte? Den forsvant.Får lage ny da. 7358714[/snapback] En venn av meg (Marius E)fikk også brukeren sin slettet min er der fortsatt though... Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg fikk min også slettet... Måtte lage ny:S Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Har den samme gode gamle accouten jeg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kommet opp noen tråd for HW-rekka? =) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvor mange biletter er det mulig å kjøpe på en gang? EDIT: Fant det ut. How many tickets can each person buy? Up to 5. Endret 26. november 2006 av heanwi Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) You are now waiting to access the ticketsales. You are participating in the lottery to enter the sales queue. There are 3 participants in the lottery so far and more may come until until Sat 02 Dec 2006 12:00:00 CET. Do you want to leave the queue? Yes, I want to leave the queue. We will send an email to [email protected] telling you all this in a few minutes. We are going to send you an SMS (sent to: +47XXXXXXXX) when it's your turn, if you don't want that then click here: Do NOT send me an SMS when it's my turn. Please do not reload this page, it will automagicly reload every 20 minutes. You will not lose your place in the queue by logging out, so please log out and check your email often. ------ Er det noe mer man må gjøre da for å være med i lotteriet? Kan man bevege seg rundt på partyticket uten å miste plassen i køen osv? Endret 26. november 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Så bilett salget har starta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg