ThKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) fremdeles ikke starta jo... 7349837[/snapback] Er ingen hastverk. Spiller ingen rolle om du setter deg i lotteriet 24 nov eller 30 nov 7349904[/snapback] Sant...siden det er lotteri man trenger da ikke sette seg i lotteriet engang..? ;o Kan bestille rett fra partyticket? ^^ men det er 1.des da... Endret 24. november 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var jo ledige plasser i år... Dessuten, får du ikke billett nå, noe du med 90% sikkerhet får, så er det bare og vente litt, for det er alltid folk som selger billettene sine... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skjønner ingenting jeg nå, er det meninga at man må melde seg på lotteriet først? finner ihvertfall null info on gathering 07 på partyticket (har aldri gjort dette før) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nå er ikke jeg helt med heller. Har kanskje tenkt å ta turen dit neste år, derfor vil jeg med sikkerhet vite at jeg får billett. Nå, hvordan er det dette foregår?? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Altså du melder deg inni i bilettsystemet (lotteriet), også trekkes det helt random hvem som får kjøpt billett og ikke, samme om du er den første til å melde deg på lotteriet eller ikke. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Si for eksempel Lotto(på nrk), alle ballene blir slengt inne i den "kulen", deretter blir tilfeldige baller plukket ut. Er akkurat samme system her. Mellom 24-30 November så plasserer du deg i "kula", og 1 desember så blir alle trukket ut, og du får et tilfeldig tall.(Ikke høyere enn antall folk som er med) Og du får mindre og mindre nummer, helt til det er din tur. Skjønner nå? Endret 24. november 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Altså du melder deg inni i bilettsystemet (lotteriet), også trekkes det helt random hvem som får kjøpt billett og ikke, samme om du er den første til å melde deg på lotteriet eller ikke. 7351059[/snapback] Men lotteriet er ikke lagt ut enda, eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men lotteriet er ikke lagt ut enda, eller? 7351066[/snapback] http://gathering.org/tg07/news/article?artId=79 Hold deg oppdatert på Gathering.org Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og når denne perioden med lotteriet er over, så er det ikke mulighet å kjøpe billetter med mindre noen selger til deg? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 N-E-I. Vi får følge med på gathering. org. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Og når denne perioden med lotteriet er over, så er det ikke mulighet å kjøpe billetter med mindre noen selger til deg? 7351119[/snapback] Når skal du skjønne? Lotteriet tar slutt den 30nov-1des, etter det så starter billett salget. Og hvis du ikke har meldt deg på i lotteriet, så er det bare å stelle seg i billett køen den 1 desember(og helt til billettene tar slutt). Men da kommer du helt bakerst i køen. Det som er med lotteriet, er at du kan få hvilken som helst plass, enten først i køen, eller sist Endret 24. november 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Okai, da skjønner jeg. Jeg ble bare litt forvirret når det ble snakk om lottosystem osv.. Takk for god forklaring . Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 gleder meg jeg... her er hylla jeg har tenkt til å lage til TG Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tror dere at det hadde vært mulig å få sponsing på hylla jeg skal lage? Kommer som sagt til å bli grafitti på den i tillegg Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tror dere at det hadde vært mulig å få sponsing på hylla jeg skal lage?Kommer som sagt til å bli grafitti på den i tillegg 7351241[/snapback] spør... er fult mulig... folk betaler mer enn gjerne for reklame... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg tror jeg drar, hvis jeg får dradd med meg noen kompiser..heh, og hvis jeg har spenn nok Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spør din lokale sparebank! De sponser alt mulig rart! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg får vel filleriste han ene jeg skal på TG sammen med sånn at vi får laget hylla. Men det må vel uansett vente til etter eksamen. :/ Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hylla vår i år Enkel, billig, lett å frakte, sterk, ikkeno uber fancy greier. Materialer for 300,-, skruene holdt vi selv. Tok oss 2 minutter å sette den opp på TG, 12 skruer med drill. Vi brukte samme design i '05 også, men da brukte vi gamle materialer så den så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg synes det er litt dumt med alt for store hyller. Slike som man ikke ser igjennom. Noen lager seg nesten et eget lite rom, fordi hyllene deres blokkerer utsikten. Personlig ville jeg heller ha en enkel hylle, som ikke tar mye plass og er for hysterisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg