Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så hvordan er TG i år folkens? :D

Har vært der et par ganger før selv, så i år gadd jeg ikke. Hadde billetter og alt, men ombesteme meg for ikke så lenge siden. Hadde ikke noe å spille eller gjøre der.

Hvordan finner man CS-serverene som er her? Under LAN i spillet finner jeg ikke noe.

8307970[/snapback]

Du er vel kun på LAN med de på din rekke.

Når slukker de lyset i Vikingskipet?

8307983[/snapback]

Klokka 9 tror jeg.

Lenke til kommentar
Du er vel kun på LAN med de på din rekke.

8308017[/snapback]

Tech:Net and Tech:Server are proud to announce that this year, you'll be able to search for a variety of local game servers on the LAN, without special tools or having to search the entire Internet for games.

Dette står på gathering.org. Så da burde man vel finne servere fra hele TG, men jeg finner ingen. Er det noe man må gjøre for å finne serverene?

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tech:Net and Tech:Server are proud to announce that this year, you'll be able to search for a variety of local game servers on the LAN, without special tools or having to search the entire Internet for games.

Dette står på gathering.org. Så da burde man vel finne servere fra hele TG, men jeg finner ingen. Er det noe man må gjøre for å finne serverene?

8308043[/snapback]

:w00t: Slik skulle det vært før også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Jeg utfordrer dere i Mario Kart 64.!

8306888[/snapback]

Ha det var det jeg trodde, var nesten helt sikker på at jeg hørte mario kart fra andre sida ja :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Jeg utfordrer dere i Mario Kart 64.!

8306888[/snapback]

Ha det var det jeg trodde, var nesten helt sikker på at jeg hørte mario kart fra andre sida ja :wee:

8308151[/snapback]

Uheldigvis ja... :p Kan ikke skru ned heller, er jo vesentlig å høre lyden!

8308163[/snapback]

helt klart :p hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...