Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, deilig å kunne sette seg ned å slappe av etter å ha hodt på å fryse i hjel siden 04:45 i natt. :cry:

8305623[/snapback]

Jeg tror deg.. :p

Gjorde det på .. ehm.. TG 1900 tror jeg. (2000)

Etter det har jeg som regel vært i hallen fra søndag/mandag eller grillet med campingvogn og slikt, eller sovet på motell ;D

Lenke til kommentar
Jeg kommer i en 5 tida tenker jeg :D

Gleder meg!.

Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff :)

8305637[/snapback]

Hehe morro med annlegg ja.

bare noen som ikke gidder å høre på andre er litt kjipt.

Satt rett bak en kar med store CV høyttalere i fjor, morro at han spilte musikk.

Men han spilte det så sykt høyt at vi fikk vondt i ørene/hodet.

Hadde headsettet mitt på som sperrer ute MYE lyd, men fikk fortsatt vondt i høra. Men han ville ikke skru ned volumet selv om vi spurte pent.

Så da vi skulle spille i cs compen så klikka han enne i clanen og da skrudde han ned mens vi spilte.

Lenke til kommentar

Gleder meg!.

Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff :)

8305637[/snapback]

Satt rett bak en kar med store CV høyttalere i fjor, morro at han spilte musikk.

Hadde headsettet mitt på som sperrer ute MYE lyd, men fikk fortsatt vondt i høra. Men han ville ikke skru ned volumet selv om vi spurte pent.

Så da vi skulle spille i cs compen så klikka han enne i clanen og da skrudde han ned mens vi spilte.

8305644[/snapback]

Klipp klipp! ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg!.

8305637[/snapback]

8305644[/snapback]

Klipp klipp! ;)

8305650[/snapback]

:D

Hvem rad satt du på da? :hmm:

Lenke til kommentar
Klipp klipp! ;)

8305650[/snapback]

Jepp! :p

Satt rett ved partyshop som stort sett bare spilte dritt musikk. (Han klikke på de også, hehe)

+ han med CV'ne så bli litt sliten etter hvert.

Men ble jo litt "venner" med han da. Vi kom med musikk ønsker osv :)

EDIT: Husker ikke helt, men når du står rett forann partyshop og ser inn på den var det ett par lader nedenfor. kanskje 12 eller noe?

Var det deg kanskje :nei::p

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Jeg lurte bare på om noen av dere snille sjelene i skipet kunne tatt en titt. :)

8305746[/snapback]

Det er nok ikke store køen som er utenfor skipet nå.

De fleste kom veldig tidlig og den størte "klumpen" er nok over.

Nå kommer det vel folk i små puljer tenker jeg. Med unntak av noen enkeltpersoner.

Jeg gleder meg til jeg kommer meg oppover, jeg er nysgjerrig på hvordan det ser ut der nå.

Kunne noen av dere sjekket hvordan "resirkulasjons-boden" ser ut? Den er ved siden av skjermen. Gjerne ta et bilde og send ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...