-Redhead- Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ah, da fikk jeg endelig regga meg opp Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ahh, deilig å kunne sette seg ned å slappe av etter å ha hodt på å fryse i hjel siden 04:45 i natt. 8305623[/snapback] Jeg tror deg.. Gjorde det på .. ehm.. TG 1900 tror jeg. (2000) Etter det har jeg som regel vært i hallen fra søndag/mandag eller grillet med campingvogn og slikt, eller sovet på motell ;D Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kommer i en 5 tida tenker jeg Gleder meg!. Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kommer i en 5 tida tenker jeg Gleder meg!. Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff 8305637[/snapback] Hehe morro med annlegg ja. bare noen som ikke gidder å høre på andre er litt kjipt. Satt rett bak en kar med store CV høyttalere i fjor, morro at han spilte musikk. Men han spilte det så sykt høyt at vi fikk vondt i ørene/hodet. Hadde headsettet mitt på som sperrer ute MYE lyd, men fikk fortsatt vondt i høra. Men han ville ikke skru ned volumet selv om vi spurte pent. Så da vi skulle spille i cs compen så klikka han enne i clanen og da skrudde han ned mens vi spilte. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kommer i en 5 tida tenker jeg Gleder meg!. Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff 8305637[/snapback] Hehe morro med annlegg ja. bare noen som ikke gidder å høre på andre er litt kjipt. Satt rett bak en kar med store CV høyttalere i fjor, morro at han spilte musikk. Men han spilte det så sykt høyt at vi fikk vondt i ørene/hodet. Hadde headsettet mitt på som sperrer ute MYE lyd, men fikk fortsatt vondt i høra. Men han ville ikke skru ned volumet selv om vi spurte pent. Så da vi skulle spille i cs compen så klikka han enne i clanen og da skrudde han ned mens vi spilte. 8305644[/snapback] Klipp klipp! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ah, da fikk jeg endelig regga meg opp 8305627[/snapback] Er du her? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ah, da fikk jeg endelig regga meg opp 8305627[/snapback] Er du her? 8305651[/snapback] Err... Regner med det siden han sa akkurat det Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ah, da fikk jeg endelig regga meg opp 8305627[/snapback] Er du her? 8305651[/snapback] Er nok det ja. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kommer i en 5 tida tenker jeg Gleder meg!. Forige år var det "vi" på Hadelands rekka som hadde best annlegg av alle, bortsett fra annlegget til scena da seff 8305637[/snapback] Hehe morro med annlegg ja. bare noen som ikke gidder å høre på andre er litt kjipt. Satt rett bak en kar med store CV høyttalere i fjor, morro at han spilte musikk. Men han spilte det så sykt høyt at vi fikk vondt i ørene/hodet. Hadde headsettet mitt på som sperrer ute MYE lyd, men fikk fortsatt vondt i høra. Men han ville ikke skru ned volumet selv om vi spurte pent. Så da vi skulle spille i cs compen så klikka han enne i clanen og da skrudde han ned mens vi spilte. 8305644[/snapback] Klipp klipp! 8305650[/snapback] Hvem rad satt du på da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Klipp klipp! 8305650[/snapback] Jepp! Satt rett ved partyshop som stort sett bare spilte dritt musikk. (Han klikke på de også, hehe) + han med CV'ne så bli litt sliten etter hvert. Men ble jo litt "venner" med han da. Vi kom med musikk ønsker osv EDIT: Husker ikke helt, men når du står rett forann partyshop og ser inn på den var det ett par lader nedenfor. kanskje 12 eller noe? Var det deg kanskje Endret 4. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Protonic og jeg stikker om et par timer tenker jeg. Jeg må bare kjøpe meg noen sko først. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Okay Kan hende det var der vi satt Husker ikke, men men. Bra dere blei "venner" da Edit: ååja, da var det nok ikke oss. For satt på rekke 58 eller 59 trur jeg :!: Endret 4. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Okay Kan hende det var der vi satt Husker ikke, men men. Bra dere blei "venner" da Edit: ååja, da var det nok ikke oss. For satt på rekke 61 eller 62 trur jeg :!: 8305700[/snapback] Han hadde hvertfall CV høyttalere og en Rotel effektforsterker og satt med dama si tror jeg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hmm. Trur de jeg sitter ved har Nad forsterkere. Også hadde de et par med doble 15" og et par med enkle 15", som lå oppi ei hylle liksom.. hehe Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvordan er køen utfor skipet nå? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvordan er køen utfor skipet nå? 8305735[/snapback] Sikkert kø fortsatt ja, mange som kommer samtidig og skal inn med billetten sin. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg lurte bare på om noen av dere snille sjelene i skipet kunne tatt en titt. Endret 4. april 2007 av Marius E Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 tror ikke det er så stort mange nå Men jeg er på plass inne i skipet nå.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg lurte bare på om noen av dere snille sjelene i skipet kunne tatt en titt. 8305746[/snapback] Det er nok ikke store køen som er utenfor skipet nå. De fleste kom veldig tidlig og den størte "klumpen" er nok over. Nå kommer det vel folk i små puljer tenker jeg. Med unntak av noen enkeltpersoner. Jeg gleder meg til jeg kommer meg oppover, jeg er nysgjerrig på hvordan det ser ut der nå. Kunne noen av dere sjekket hvordan "resirkulasjons-boden" ser ut? Den er ved siden av skjermen. Gjerne ta et bilde og send Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg drar ikke oppover før i 14:00-tida, jeg. Kanskje like greit. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg