DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Altså, noen som vet hvem som kommer til å selge hardware på TG utenom partyshop? Trenger seriøst et keyboard med ledning, har bare et trådløst nå 8303003[/snapback] Jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre det samme som jeg har gjort tidligere, opprette en kjøpskanal på IRC, tjente MASSE penger et år på det der. Sikkert noen som selger. Aiai.. kjipt.. hele familien har lagt seg, PC'en er pakket ned, og jeg sitter igjen med vaskerom-PC'en :-/ Drar klokka tre.. hva skal jeg gjøre de neste 4 timene? 8303825[/snapback] Hva med å sitte her og poste? Jeg har sovet i hele dag... hm. kanskje litt til da. Skal forsåvidt sove i bilen også da. Men begge jeg skal sitte i bilen med er minst like glade i å snakke som meg, så jeg tror det blir lite av det.. ^^ Noen som har lyst til å låne de nybrente anime-dvd'ene mine? Lurer på om jeg gidder å dra spindelen nedover 8304001[/snapback] Jeg tok ikke med anime-diskene mine.. nærmer meg rundt 500GB Jess, da lider jeg også av TG-forbannelsen.... Maskinen nektet plutselig å funke i sta Regner med å få ordnet det når jeg har plassert meg i skipet Hvis noen skulle føle for å komme bort å hjelpe, så finnes jeg på rad 26 sete 49 8304829[/snapback] Hva er problemet? Jeg kommer ikke før på kvelden, men kan sikkert hjelpe Folkens folkens folkens. Har vi en IRC-Chan vi kan være på? Kanskje vi får møtt hverandre og slikt? Hadde vært kult. Noe slikt som #TG-HW eller noe. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 *banne* JEG VIL HJEM FRA JOBB! Neiiiida, jeg jobber til 16:00 :/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hehe kjip den DemoniZer.2 stk på jobben min som tokk fri i dag for å dra opp. Merker nå at jeg skulle ønske jeg dro opp i år. Nå har de åpnet dørerne for 6min siden! Merker det da at jeg skulle stått i den køen nå. Var det i 05 og 06 var morro det, men fikk ikke med meg noen i år. Men dere for ha det morro der opp da. Så følge med på webcam mens jeg er på jobb jeg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hehe kjip den DemoniZer.2 stk på jobben min som tokk fri i dag for å dra opp.Merker nå at jeg skulle ønske jeg dro opp i år. Nå har de åpnet dørerne for 6min siden! Merker det da at jeg skulle stått i den køen nå. Var det i 05 og 06 var morro det, men fikk ikke med meg noen i år. Men dere for ha det morro der opp da. Så følge med på webcam mens jeg er på jobb jeg 8305389[/snapback] Om du ser signaturen min, har jeg vært der noen ganger selv. Det er selvfølgelig kos og komme tidlig. Men men.. Begynte i jobben mandag forrige uke, så blir litt teit å ta ferie så tidlig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hehe ja, er jo fast plass... Sitter å sjekker forholdene på webcamet der nå. Ser det beggyner å bli liv der nå. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Yay, nå stikker jeg om få timer! Gleder meg heftig! Men to spørsmål.. 1. Jeg har tre biletter, en til meg og to andre kamerater (vi var 5, de to andre er visst borte fra lista nå, hva betyr det?). Når jeg laster ned PDFen, så får jeg både min egen og de to andres biletter. Jeg skal bare skite i de, ikke sant? De kan fortsatt printe ut sine egne? 2. Jeg skal en del ut og inn av hallen (hjem og sove etc, bor i Hamar). Jeg regner med at jeg må vise biletten hver gang? Har et utdrag fra Partyticket: What about the abuse of printed tickets? They are SO easy to copy. The actual ticket doess not guarentee access, every single ticket number is checked by the system at the entrance, so a ticket number can only be used once, even if you photocopied 10000 of the same ticket, only one user would gain access. "So a ticket number can only be used once" Um, spør du meg ser det litt ut som at jeg er.. innestengt med en gang jeg går inn? <- Førstegang på TG. ^^ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hehe ja, er jo fast plass...Sitter å sjekker forholdene på webcamet der nå. Ser det beggyner å bli liv der nå. 8305419[/snapback] Kanskje jeg skulle ta en titt? Det som er skummelt er når de løper inn, husker det fra 2006, jeg trasker stille og rolig forbi inngangen, og plutselig kommer en horde med nerder løpende mot meg.. Da løp jeg da! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yay, nå stikker jeg om få timer! Gleder meg heftig! Men to spørsmål.. 1. Jeg har tre biletter, en til meg og to andre kamerater (vi var 5, de to andre er visst borte fra lista nå, hva betyr det?). Når jeg laster ned PDFen, så får jeg både min egen og de to andres biletter. Jeg skal bare skite i de, ikke sant? De kan fortsatt printe ut sine egne? 2. Jeg skal en del ut og inn av hallen (hjem og sove etc, bor i Hamar). Jeg regner med at jeg må vise biletten hver gang? Har et utdrag fra Partyticket: What about the abuse of printed tickets? They are SO easy to copy. The actual ticket doess not guarentee access, every single ticket number is checked by the system at the entrance, so a ticket number can only be used once, even if you photocopied 10000 of the same ticket, only one user would gain access. "So a ticket number can only be used once" Um, spør du meg ser det litt ut som at jeg er.. innestengt med en gang jeg går inn? <- Førstegang på TG. ^^ 8305424[/snapback] 1. Ta kontakt med Partyticket ang dette. Alt: Sjekk mailen din om kanskje noen andre har blitt satt som owner av bilettene. Partyticket er litt merkelig noen ganger, men alt av info skal være der. 2. Du får et tøy-armbånd som holdes fast med en metallring. Mens crew osv har badge. Jeg håper ikke jeg er stygg når jeg sier at man kan se det er første gangen du er på TG. Håper du får et fint party, og om det er noe du lurer på så er det bare å ta kontakt så skal jeg hjelpe deg så best jeg kan.. (Vært der "noen" år Se sig) Endret 4. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Du glemte svaret.. xD Jeg regner med at du har et, du som har vært der 6 ganger? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Du kommer deg nok inn igjen hvis du tusler ut =) And there! We're off. Sees der! Wowo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 "So a ticket number can only be used once" Um, spør du meg ser det litt ut som at jeg er.. innestengt med en gang jeg går inn? <- Førstegang på TG. ^^ 8305424[/snapback] Ikke noe fare, du får bånd rundt armen/hånden. Sånn som man har på festivaler osv... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Du glemte svaret.. xD Jeg regner med at du har et, du som har vært der 6 ganger? 8305442[/snapback] Redigerte nå Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Da har jeg satt meg på plass inne i skipet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Da har jeg satt meg på plass inne i skipet! 8305494[/snapback] Hehe Så opp ett webcam da vel Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg også! HW-Rekka ftw! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Da er dørene oppe ja. Nerder strømmer inn til rusen sin. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Vi er på plass. Lenke til kommentar
gizmotb Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jauda... Da er jeg igang med mitt 11. TG Begynner å bli bra med folk som allerede er oppe og igang! Og dere med den 5 plassers digre grå hylla på rad 37: Håper dere ikke skal fylle den med stereo Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Da har jeg satt meg på plass inne i skipet! 8305494[/snapback] Herlig! Lag en IRC-kanal på EFNet eller QuakeNet som vi på denne tråden kan være da Jeg også! HW-Rekka ftw! 8305505[/snapback] Hvor er den rekka? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 da er jeg online Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ahh, deilig å kunne sette seg ned å slappe av etter å ha hodt på å fryse i hjel siden 04:45 i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg